Ik verwacht dat het vanavond nog gebeurd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het lijkt er idd op dat ze het absoluut failliet willen hebben
Lijkt me ook prima. Als de vijf grootste NL banken al niet tot een overname komen, zegt dat ook al heel wat. Wie wil al die claims op zich nemen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
bron?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef borisz het volgende:
Vanavond 20.30 uitspraak van de rechter over het faillissement.
Hoor het nu ook. RTL-Z. Half 9 uitspraak en de werknemer zijn zich aan het verzamelen voor een protest oid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef thefreakje het volgende:
[..]
bron?
Het lijkt me wel dat het vandaag gebeurt, bos wil de kamer voor zijn.
AL zal hem dat niet in dank worden afgenomen.
oei, ik voorspel de ondergang van w bos, de kamer gaat dit niet pikken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hoor het nu ook. RTL-Z. Half 9 uitspraak en de werknemer zijn zich aan het verzamelen voor een protest oid.
Ik zeg parlementaire enquête materiaal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef thefreakje het volgende:
[..]
oei, ik voorspel de ondergang van w bos, de kamer gaat dit niet pikken.
Lijkt mij ook.. een ander krijgt ook uitstel van executie. waarom DSB niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wie wil het volgende slachtoffer van Lakeman zijn? Want degene die DSB overneemt gaat dat zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me ook prima. Als de vijf grootste NL banken al niet tot een overname komen, zegt dat ook al heel wat. Wie wil al die claims op zich nemen?
Ach, krijg je dadelijk weer van die kamerleden die het beter menen te wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Een groot deel van de financiële wereld is ook kunstmatig in leven gehoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, krijg je dadelijk weer van die kamerleden die het beter menen te weten. Nee, DSB kunstmatig in stand houden heeft echt veel zin
.
Nee. Was vanmiddag bij BNR, best uitgebreid.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef thefreakje het volgende:
[..]
De kamer wil meelullen en beslissen over dsb.quote:
Hoe kom je erbij dat ze de DSB niet willen redden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:36 schreef xFriendx het volgende:
De DSB is dus de lul, men wil het uberhaupt niet eens redden, besprekingen zijn zo'n beetje al uit den boze, laat staan een overname. Vanavond is het dan de laatste nagel in de doodskist.
Als je slechts een half uur tot enkele uurtjes hebt als maatschappij om de boeken in te mogen zien van de DSB en daarop beslissen of je de boel financieel rond kan breien zou ik ook afhaken. Daar wil je toch wel even tijd aan besteden, maar de DNB vond tot vandaag 12:00 wel voldoende.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze de DSB niet willen redden?
Ze zijn al weken bezig!
Hoorde vanochtend dat D.S de bank al een tijdje probeerde te verkopen.
Toen probeerden W.Bos en DNB het dit weekend aan een consurtium van 5 banken. Die wilden niet.
Vandaag vroegen ze aan de eventueel geinteresseerde partij aan te tonen dat die partij uberhaupt geld had...en die trok zich ook terug.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ensdagavond-dsb.htmlquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:42 schreef thefreakje het volgende:
[..]
bron?
Het lijkt me wel dat het vandaag gebeurt, bos wil de kamer voor zijn.
AL zal hem dat niet in dank worden afgenomen.
DIe info klopt dus niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je slechts een half uur tot enkele uurtjes hebt als maatschappij om de boeken in te mogen zien van de DSB en daarop beslissen of je de boel financieel rond kan breien zou ik ook afhaken. Daar wil je toch wel even tijd aan besteden, maar de DNB vond tot vandaag 12:00 wel voldoende.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:48 schreef capricia het volgende:
[..]
........................................
Heb je echt interesse, dan moet je ook kunnen aantonen dat je over middelen beschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |