Ja je hoort het goed, Een ECONOMIE docent die zijn geld nog bij DSB had staan! De sukkel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef triple_A het volgende:
Wat?
Een economie docent met meer als een ton op de bank, lijkt me nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ok. Misschien heeft die collega van je wel meer als een ton op de bank staan en is hij inderdaad de sigaar.
Al lijjkt met dat niet als economie docent.
Dat zegt hij net.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een economie docent met meer als een ton op de bank, lijkt me niet
Ook al is er een bankgarantie, als heel Nederland in rep en roer is over deze bank. Dan trek je je geld toch terug!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tot een ton is ie verzekerd.
De rest is afwachten.
Ik wilde het nog eens extra benadrukkenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ook al is er een bankgarantie, als heel Nederland in rep en roer is over deze bank. Dan trek je je geld toch terug!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 18:35 schreef raiderxxx het volgende:
Ik blijf lekker bij DSB. Laat me niet gek maken door die malloten die de bank failliet willen. Prima bank om te sparen. Iedere bank maakt wel fouten, maar je krijgt niet bij iedere Internetspaarbankrekening 3.6% rente.
Fok! deze hetze
Dat is voor jou wel makkelijk lullen met je negatieve saldo bij DSB. Krijg je zeker geld toe?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ook al is er een bankgarantie, als heel Nederland in rep en roer is over deze bank. Dan trek je je geld toch terug!
Ja, dat is juist wat er gebeurt isquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |