Mensen die bij een goedkope rijschool gaan leren rijdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Zoals de TT al zegt, vind ik dit persoonlijk een absurde regeling. Ik heb dus toen ik (opnieuw) begon met lessen via rijschool A een praktijkexamen aangevraagd en een datum ontvangen. Helaas zijn die lessen zo slecht bevallen (het begon al toen mij werd verteld dat er geen verschil zat tussen het rijden van een diesel en benzine) dat ik naar een andere rijschool, B, wil overstappen. Helaas schijnt dat niet zomaar te kunnen, want dan moet je eerst je huidige examen bij A annuleren middels een officiele brief aan het CBR. Je krijgt dan ook je betaalde geld NIET meer terug, en je moet dan via rijschool B opnieuw een datum aanvragen.
Wat is dit voor omslachtige zooi, hoe moeilijk is het om in dat systeem even de huidige naam van de rijschool te veranderen naar een andere? Fijn die 135 euro weggegooid geld.
Vraag andere rijscholen maar eens hoe het er bij de ANWB aan toe gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mensen die bij een goedkope rijschool gaan leren rijden![]()
Ga toch naar de ANWB man, je betaalt wel veel maar het zorgt voor minder ongelukken![]()
*neemt volgend jaar rijles bij de ANWB
Mensen die denken dat de ANWB goed is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mensen die bij een goedkope rijschool gaan leren rijden![]()
Ga toch naar de ANWB man, je betaalt wel veel maar het zorgt voor minder ongelukken![]()
*neemt volgend jaar rijles bij de ANWB
Dat bedoel ik, ik heb het CBR toch al betaald, waarom dan moeilijk doen over de rijschool waarmee je afrijdt. En dan moet je ook nog eens via een officiele brief afzeggen, zou dat niet sneller kunnen middels een fax,e-mail, telefoontje of wat dan ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:00 schreef De_Vink het volgende:
klinkt een beetje als een DSB regeling...... Wat maakt het CBR nou uit met wie jij komt afrijdenHet geld is er al! Ohh wacht even....het zijn natuurlijk administratiekosten
![]()
Heb je rechtstreeks aan het CBR betaald? of aan je rijschool?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik heb het CBR toch al betaald, waarom dan moeilijk doen over de rijschool waarmee je afrijdt. En dan moet je ook nog eens via een officiele brief afzeggen, zou dat niet sneller kunnen middels een fax,e-mail, telefoontje of wat dan ook?
Aan mijn rijschool. Maar die zeggen dus dat ik het zelf maar moet zien te annuleren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef iFries het volgende:
[..]
Heb je rechtstreeks aan het CBR betaald? of aan je rijschool?
Get some balls en regel die shit. Zeg dat je er helemaal klaar mee bent en dat je naar Radar, Kassa of een of ander inspectiebureau gaat. Meestal krabbelen ze dan terug en krijg je je geldquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan mijn rijschool. Maar die zeggen dus dat ik het zelf maar moet zien te annuleren.
Veel plezier met de hoge kosten omdat eruit te krijgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef Genius-F het volgende:
Diesel of Benzine boeit echt geen fuck
En daar gaat het misquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan mijn rijschool. Maar die zeggen dus dat ik het zelf maar moet zien te annuleren.
Dat zou je ook denken, maar blijkbaar is dat een probleem. De naam van mijn oude rijschool staat ook op mijn 'oproepbrief'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon dat examen laten staan, en in de tussentijd bij een andere rijschool loss lessen kopen. En dan gewoon opdagen voor dat rij-examen, dan zit je toch met een CBR-examinator dus dan maakt het verder geen fuck uit.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Veel plezier met de hoge kosten omdat eruit te krijgen
Oh zeg het dan duidelijker, het boeit niet nee als de wagen het maar aankan en rijdt is er niets misquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Neem ik aan, anders ben je een zwakzinnige jongen
Nou, dan doe je toch examen via de rijschool, en zeg je alle lessen met hun af. En dan zorg je dat je bij een andere rijschool in de tussentijd leert autorijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou je ook denken, maar blijkbaar is dat een probleem. De naam van mijn oude rijschool staat ook op mijn 'oproepbrief'.
Lees de OP dan, godverdudommesquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh zeg het dan duidelijker, het boeit niet nee als de wagen het maar aankan en rijdt is er niets mis
Ja, en zolang er een aanvraag van een rijschool (om even welk) voor een examen voor jou in de administratie van het CBR staat, kan jij geen ander examen aanvragen. Zoals gezegd, neem ergens anders losse lessen, en dooe gewoon dat examen wat al staat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou je ook denken, maar blijkbaar is dat een probleem. De naam van mijn oude rijschool staat ook op mijn 'oproepbrief'.
Ik denk inderdaad dat dat het makkelijkste is. Alleen zal die instructrice dan wel pissig zijn, maar ja, dat is verder niet mijn probleem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nou, dan doe je toch examen via de rijschool, en zeg je alle lessen met hun af. En dan zorg je dat je bij een andere rijschool in de tussentijd leert autorijden.
Lekker belangrijk. Mijn rij-instructeur was ook een ouwe drol. Als ik 49 reed was ik een oud opaatje maar als ik 51 ging probeerde ik Schumacher na te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat het makkelijkste is. Alleen zal die instructrice dan wel pissig zijn, maar ja, dat is verder niet mijn probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |