quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Jenglejack het volgende:
Ik ben een gelovige mooiboy hoer, en ik woon in een caravan. En nu ?
En waar blijft het stukje waar je gaat jammeren op gelovigen? Want ik geloof dat ik dat stukje gemist heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef Levolution het volgende:
Ik heb eigenlijk zoveel te zeggen, maar ik hou het simpel en beknopt, omdat ik toch in KLB zit.
Ik erger me mateloos aan mensen die te dom zijn om te poepen. Van die types die op elke mogelijke manier moeten laten merken hoe dom ze wel niet zijn. Enkele voorbeelden:
- mooiboys met kleding in alle kleuren van de regenboog en de merken er dik op gedrukt
- lelijke hoeren die denken dat ze creatief geklede modellen zijn maar er als crackhoeren bijlopen
- kampers, etnische minderheden en ander tuig dat altijd maar ruzie en trammelant moet zoeken
- gelovigen
Dit soort mensen doen er alles aan om de mensheid te verzieken. Ze doen geen enkele moeite om zich te ontwikkelen en hun talenten te ontplooien. Kennis is uit den boze bij dit soort mensen, want dat is natuurlijk niet stoer. Het is pas stoer als je je elke zaterdagnacht lamzuipt en je als een aids-aap erbij loopt.
Hoe de maatschappij waarin ze leven draaiende wordt gehouden boeit ze niet. Hoe onze lichamen en andere natuurverschijnselen werken, boeit ze ook niet. Literatuur boeit ze niet. Kunst ook niet. Het enige wat ze willen, is er als malloot bijlopen en zoveel mogelijk chicks neuken en feesten. En dan status vergaren met hun domme kutverhalen elke maandagochtend.
Kortom, ze leven in een wereld zonder dat ze weten hoe dit leven in elkaar zit. Ze denken dat ze alles zijn maar zijn eigenlijk als lege zielen die eeuwig ronddwalen in het voorgeborchte. En op een dag zullen ze sterven en wegrotten en hebben ze niks bereikt in hun leven en helemaal niets bijgedragen aan de mensheid.
Ik neem het niemand kwalijk dat ze minderbedeeld zijn. Ook zeur ik niet over iemands opleidingsniveau. Het gaat mij er puur om dat deze randdebielen weigeren zichzelf te ontwikkelen. Ik snap het ook dat je een gekke jeugd kan hebben door verscheidene factoren. Maar op een gegeven moment moeten je hersenen toch gewoon beginnen te werken? Is dat zoveel gevraagd?
Samenvatting klacht: untermenschen
Verwachte reacties:
- TS is emo
- TS zou het beknopt houden maar deed dat niet
Die behoeven geen onderbouwing. Ik denk dat het grootste deel van KLB het wel met me eens is wat gelovigen betreft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
En waar blijft het stukje waar je gaat jammeren op gelovigen? Want ik geloof dat ik dat stukje gemist heb.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef Levolution het volgende:
Ik heb eigenlijk zoveel te zeggen, maar ik hou het simpel en beknopt, omdat ik toch in KLB zit.
Ik erger me mateloos aan mensen die te dom zijn om te poepen. Van die types die op elke mogelijke manier moeten laten merken hoe dom ze wel niet zijn. Enkele voorbeelden:
- mooiboys met kleding in alle kleuren van de regenboog en de merken er dik op gedrukt
- lelijke hoeren die denken dat ze creatief geklede modellen zijn maar er als crackhoeren bijlopen
- kampers, etnische minderheden en ander tuig dat altijd maar ruzie en trammelant moet zoeken
- gelovigen
Dit soort mensen doen er alles aan om de mensheid te verzieken. Ze doen geen enkele moeite om zich te ontwikkelen en hun talenten te ontplooien. Kennis is uit den boze bij dit soort mensen, want dat is natuurlijk niet stoer. Het is pas stoer als je je elke zaterdagnacht lamzuipt en je als een aids-aap erbij loopt.
Hoe de maatschappij waarin ze leven draaiende wordt gehouden boeit ze niet. Hoe onze lichamen en andere natuurverschijnselen werken, boeit ze ook niet. Literatuur boeit ze niet. Kunst ook niet. Het enige wat ze willen, is er als malloot bijlopen en zoveel mogelijk chicks neuken en feesten. En dan status vergaren met hun domme kutverhalen elke maandagochtend.
Kortom, ze leven in een wereld zonder dat ze weten hoe dit leven in elkaar zit. Ze denken dat ze alles zijn maar zijn eigenlijk als lege zielen die eeuwig ronddwalen in het voorgeborchte. En op een dag zullen ze sterven en wegrotten en hebben ze niks bereikt in hun leven en helemaal niets bijgedragen aan de mensheid.
Ik neem het niemand kwalijk dat ze minderbedeeld zijn. Ook zeur ik niet over iemands opleidingsniveau. Het gaat mij er puur om dat deze randdebielen weigeren zichzelf te ontwikkelen. Ik snap het ook dat je een gekke jeugd kan hebben door verscheidene factoren. Maar op een gegeven moment moeten je hersenen toch gewoon beginnen te werken? Is dat zoveel gevraagd?
Samenvatting klacht: untermenschen
Verwachte reacties:
- TS is emo
- TS zou het beknopt houden maar deed dat niet
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die behoeven geen onderbouwing. Ik denk dat het grootste deel van KLB het wel met me eens is wat gelovigen betreft.
pic van een aids-aap?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef Levolution het volgende:
[...]
Het is pas stoer als je je elke zaterdagnacht lamzuipt en je als een aids-aap erbij loopt.
Alleen maar naar aanleiding van de 2de WO ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die te lomp zijn om een geschiedenisboek open te slaan om daaruit te concluderen dat de term "untermensch" niet een van de meest gelukkige is die je kunt kiezen.
Maar hij dekt wel de lading en we hebben hier op Fok! niet bijzonder veel oorlogsveteranen als actieve leden. Dus nou en.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die te lomp zijn om een geschiedenisboek open te slaan om daaruit te concluderen dat de term "untermensch" niet een van de meest gelukkige is die je kunt kiezen.
Nee hij vergelijkt lompe figuren met onschuldige slachtoffers, dat vaak slimme figuren waren. Getuigt niet van veel kennis waar hij zelf zo trots op is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:49 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Alleen maar naar aanleiding van de 2de WO ?
Er gaan jaarlijks meer mensen dood aan ziektes enzo dan aan een wereldoorlog.
Droefneus![]()
geloven doe je maar in de kerkquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
En waar blijft het stukje waar je gaat jammeren op gelovigen? Want ik geloof dat ik dat stukje gemist heb.
Woorden zijn relatief. Je moet er niet zoveel waarde aan hechten. Het zijn slechts middelen om je emoties en gedachten mee uit te drukken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef Herr_Munk het volgende:
Zoals ik al zei, behoeven geen onderbouwing. Nu is dat wel een drogreden, maar als je zin hebt in een eeuwige welles-nietes discussie over religie, kun je wat mij betreft terecht in een ander forum.quote:
Allemaal wel leuk en aardig. Maar een groep mensen beledigen zonder ook maar een argument of iets dergelijks naar voren gebracht te hebben, vind ik behoorlijk disrespectvol.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Woorden zijn relatief. Je moet er niet zoveel waarde aan hechten. Het zijn slechts middelen om je emoties en gedachten mee uit te drukken.
[..]
Zoals ik al zei, behoeven geen onderbouwing. Nu is dat wel een drogreden, maar als je zin hebt in een eeuwige welles-nietes discussie over religie, kun je wat mij betreft terecht in een ander forum.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:56 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Nee hij vergelijkt lompe figuren met onschuldige slachtoffers, dat vaak slimme figuren waren. Getuigt niet van veel kennis waar hij zelf zo trots op is.
Ik ben geen naar mannetje vind ik zelf (anderen vinden van wel, maar goed, dat is relatief).quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Allemaal wel leuk en aardig. Maar een groep mensen beledigen zonder ook maar een argument of iets dergelijks naar voren gebracht te hebben, vind ik behoorlijk disrespectvol.
Daarnaast snap ik dat er natuurlijk in elke groepering debielen zitten, maar die zitten ook tussen de niet-gelovigen( En even voor de goede orde. Niet alle gelovigen zijn debielen).
Over de rest heb je toch wel aardig gelijk moet ik toegeven hoor
dit is juist erg relevant voor je eigen topic. religie is namelijk de grootste drijfveer om niets anders dan je boekje te willen leren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Levolution het volgende:
Over de gelovigen: denk je dat ik geen gelovige vrienden/familie heb? Ik heb niets tegen deze mensen. Ik heb er wel wat tegen dat ze gelovig zijn, dat lijkt grof, maar dat recht mag je mij niet ontnemen. In mijn ogen is religie namelijk je reinste onzin. Maar daar gaat dit topic niet over.
Akkoord, maar als je naar de andere voorbeelden in mijn OP kijkt, zie je dat ik niet alleen het soort 'onwetendheid' bedoel dat uit religie ontspringt. Maar okee, wat je daar zegt is wel helemaal waar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is juist erg relevant voor je eigen topic. religie is namelijk de grootste drijfveer om niets anders dan je boekje te willen leren.
mooiboy hoer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Jenglejack het volgende:
Nee drugsgebruikers zijn tof, jij niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je vergeet de drugsverslaafden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Buschetta het volgende:
TS denkt nu nog dat hij bijzonder is maar tegen de tijd dat hij met z'n WO studie en bijbehorende baan in een huis met carrieresnol en 2 kutkoters zit baalt hij ervan dat hij die snolletjes niet geneukt heeft en geen ruzies uitlokte op de kermis met allochtonen
dat zijn twee woorden doos.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
mooiboy hoer.Hahaha, ik lach me echt dood om dat woord.
Maar hey, respect dat je hier durft te posten.
Iemand moet nu even het adres van de psychiater erbij pakken. Maar als je met mij wilt praten mag dat ook.
Joden! Polen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef sc00p het volgende:
Maar als zij er niet zijn wie moeten er dan in de tomatenkas werken?
Juist. En uggs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Lente_ninja het volgende:
Terechte klacht![]()
Vergeet vooral de hybride falers niet: tuttige modepopjes die nog nooit in hun leven een fatsoenlijk boek hebben opengeslagen, maar tijdens een hoorcollege wel luidkeels overleggen welke kleur uggs ze nou moeten kopen.
Correct, je moet een gekke en wilde jeugd meemaken, dat is leuk. Dat heb ik ook wel. Ik vind dat het nu tijd is om wat rustiger te worden. Neemt niet weg dat genieten van het leven en jezelf ontwikkelen heel goed samen kunnen gaan. Ik verbied niemand te neuken, nee ik moedig vrije seks juist aan. Maar dat betekent toch niet dat je je dan als een mongool moet gedragen? Dat je geen respect moet hebben voor deze meiden? De ruzies met allochtonen heb ik ook gehad hoor, ook al ben ik zelf een allochtoon. Ruzies horen erbij. Maar je moet ze niet opzoeken. Je moet niet constant trammelant veroorzaken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Buschetta het volgende:
TS denkt nu nog dat hij bijzonder is maar tegen de tijd dat hij met z'n WO studie en bijbehorende baan in een huis met carrieresnol en 2 kutkoters zit baalt hij ervan dat hij die snolletjes niet geneukt heeft en geen ruzies uitlokte op de kermis met allochtonen
Waarom zouden anderen zichzelf moeten ontwikkelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Levolution het volgende:Neemt niet weg dat genieten van het leven en jezelf ontwikkelen heel goed samen kunnen gaan.
en de OPquote:Dat je geen respect moet hebben voor deze meiden?
Respeczttttttzzzzzzzzzquote:lelijke hoeren die denken dat ze creatief geklede modellen zijn maar er als crackhoeren bijlopen
Het zijn altijd bepaalde 'types' die die krengen dragen. Trek dan gewoon sloffen aan, is nog veel goedkoper ook.quote:
Respect moet je verdienen ouwe, yo yo en stuff. En een fatsoenlijke meid waarmee je naar bed gaat, daar heb je het intiem mee gehad. Ik doel meer op de mannen die elke vrouw waarmee ze seks hebben gehad, als hier moeten bestempelen. Waarom zou je? Seks is iets heel moois.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Waarom zouden anderen zichzelf moeten ontwikkelen?
[..]
en de OP
[..]
Respeczttttttzzzzzzzzz
Jij faalt dus 4 keer harder dan waar de TS het over heeft!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Jenglejack het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
TS heeft de hele ochtend moeten luisteren naar verhalen over normale weekenden met drank, drugs en sex terwijl TS hij z'n wow clan is gekenkert.
nee, dat geloof ik niet eigenlijk. ts heeft gewoon een hekel aan mensen die zich niet wíllen ontwikkelen. ik ook. ik vind het zielloze mensen, in oorlogstijd vaak ook 'kanonnenvlees' genoemd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |