abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:41:48 #1
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73612759
Ik heb eigenlijk zoveel te zeggen, maar ik hou het simpel en beknopt, omdat ik toch in KLB zit.

Ik erger me mateloos aan mensen die te dom zijn om te poepen. Van die types die op elke mogelijke manier moeten laten merken hoe dom ze wel niet zijn. Enkele voorbeelden:
- mooiboys met kleding in alle kleuren van de regenboog en de merken er dik op gedrukt
- lelijke hoeren die denken dat ze creatief geklede modellen zijn maar er als crackhoeren bijlopen
- kampers, etnische minderheden en ander tuig dat altijd maar ruzie en trammelant moet zoeken
- gelovigen

Dit soort mensen doen er alles aan om de mensheid te verzieken. Ze doen geen enkele moeite om zich te ontwikkelen en hun talenten te ontplooien. Kennis is uit den boze bij dit soort mensen, want dat is natuurlijk niet stoer. Het is pas stoer als je je elke zaterdagnacht lamzuipt en je als een aids-aap erbij loopt.
Hoe de maatschappij waarin ze leven draaiende wordt gehouden boeit ze niet. Hoe onze lichamen en andere natuurverschijnselen werken, boeit ze ook niet. Literatuur boeit ze niet. Kunst ook niet. Het enige wat ze willen, is er als malloot bijlopen en zoveel mogelijk chicks neuken en feesten. En dan status vergaren met hun domme kutverhalen elke maandagochtend.
Kortom, ze leven in een wereld zonder dat ze weten hoe dit leven in elkaar zit. Ze denken dat ze alles zijn maar zijn eigenlijk als lege zielen die eeuwig ronddwalen in het voorgeborchte. En op een dag zullen ze sterven en wegrotten en hebben ze niks bereikt in hun leven en helemaal niets bijgedragen aan de mensheid.

Ik neem het niemand kwalijk dat ze minderbedeeld zijn. Ook zeur ik niet over iemands opleidingsniveau. Het gaat mij er puur om dat deze randdebielen weigeren zichzelf te ontwikkelen. Ik snap het ook dat je een gekke jeugd kan hebben door verscheidene factoren. Maar op een gegeven moment moeten je hersenen toch gewoon beginnen te werken? Is dat zoveel gevraagd?

Samenvatting klacht: untermenschen
Verwachte reacties:
- TS is emo
- TS zou het beknopt houden maar deed dat niet
This isn't even my final form.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:42:18 #2
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73612779
Erg beknopt idd
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:42:24 #3
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73612783
Ik ben een gelovige mooiboy hoer, en ik woon in een caravan. En nu ?
Je weet..
pi_73612787
Pure opvulling.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:42:46 #5
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73612793
PS, TS is emo
Je weet..
pi_73612859
Je vergeet de drugsverslaafden
pi_73612860
TS heeft de hele ochtend moeten luisteren naar verhalen over normale weekenden met drank, drugs en sex terwijl TS hij z'n wow clan is gekenkert.
pi_73612865
Zoveel mogelijk zuipen komt in alle lagen van de bevolking voor, niet alleen bij het VMBO volk.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73612867
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Jenglejack het volgende:
!
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:45:01 #10
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_73612889
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef Levolution het volgende:
Ik heb eigenlijk zoveel te zeggen, maar ik hou het simpel en beknopt, omdat ik toch in KLB zit.

Ik erger me mateloos aan mensen die te dom zijn om te poepen. Van die types die op elke mogelijke manier moeten laten merken hoe dom ze wel niet zijn. Enkele voorbeelden:
- mooiboys met kleding in alle kleuren van de regenboog en de merken er dik op gedrukt
- lelijke hoeren die denken dat ze creatief geklede modellen zijn maar er als crackhoeren bijlopen
- kampers, etnische minderheden en ander tuig dat altijd maar ruzie en trammelant moet zoeken
- gelovigen

Dit soort mensen doen er alles aan om de mensheid te verzieken. Ze doen geen enkele moeite om zich te ontwikkelen en hun talenten te ontplooien. Kennis is uit den boze bij dit soort mensen, want dat is natuurlijk niet stoer. Het is pas stoer als je je elke zaterdagnacht lamzuipt en je als een aids-aap erbij loopt.
Hoe de maatschappij waarin ze leven draaiende wordt gehouden boeit ze niet. Hoe onze lichamen en andere natuurverschijnselen werken, boeit ze ook niet. Literatuur boeit ze niet. Kunst ook niet. Het enige wat ze willen, is er als malloot bijlopen en zoveel mogelijk chicks neuken en feesten. En dan status vergaren met hun domme kutverhalen elke maandagochtend.
Kortom, ze leven in een wereld zonder dat ze weten hoe dit leven in elkaar zit. Ze denken dat ze alles zijn maar zijn eigenlijk als lege zielen die eeuwig ronddwalen in het voorgeborchte. En op een dag zullen ze sterven en wegrotten en hebben ze niks bereikt in hun leven en helemaal niets bijgedragen aan de mensheid.

Ik neem het niemand kwalijk dat ze minderbedeeld zijn. Ook zeur ik niet over iemands opleidingsniveau. Het gaat mij er puur om dat deze randdebielen weigeren zichzelf te ontwikkelen. Ik snap het ook dat je een gekke jeugd kan hebben door verscheidene factoren. Maar op een gegeven moment moeten je hersenen toch gewoon beginnen te werken? Is dat zoveel gevraagd?

Verwachte reacties:
- TS is emo
En waar blijft het stukje waar je gaat jammeren op gelovigen? Want ik geloof dat ik dat stukje gemist heb.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:45:40 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73612917
Ik heb niks tegen alcohol en drugs. Ik kijk heel natuurlijk tegen dat soort zaken aan. Ik ben ook een genieter, maar je moet er geen misbruik van maken.
pi_73612927
Er zouden vaults moeten zijn om untermenschen in op te sluiten, a la Fallout 3!
pi_73612935
Drugsverslaafde
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:47:23 #14
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73612980
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

En waar blijft het stukje waar je gaat jammeren op gelovigen? Want ik geloof dat ik dat stukje gemist heb.
Die behoeven geen onderbouwing. Ik denk dat het grootste deel van KLB het wel met me eens is wat gelovigen betreft.
pi_73613035
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die te lomp zijn om een geschiedenisboek open te slaan om daaruit te concluderen dat de term "untermensch" niet een van de meest gelukkige is die je kunt kiezen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:48:55 #16
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_73613050
quote:

- gelovigen

Verwachte reacties:
- TS is emo
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:49:17 #17
212599 Lux0rious
pi_73613068
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die behoeven geen onderbouwing. Ik denk dat het grootste deel van KLB het wel met me eens is wat gelovigen betreft.

Sterk beargumenteerd
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:49:18 #18
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_73613069
quote:

[...]

Het is pas stoer als je je elke zaterdagnacht lamzuipt en je als een aids-aap erbij loopt.
pic van een aids-aap?
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:49:45 #19
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73613084
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die te lomp zijn om een geschiedenisboek open te slaan om daaruit te concluderen dat de term "untermensch" niet een van de meest gelukkige is die je kunt kiezen.
Alleen maar naar aanleiding van de 2de WO ?
Er gaan jaarlijks meer mensen dood aan ziektes enzo dan aan een wereldoorlog.
Droefneus
Je weet..
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:50:22 #20
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_73613105
quote:
Maar hij dekt wel de lading en we hebben hier op Fok! niet bijzonder veel oorlogsveteranen als actieve leden. Dus nou en.

Terechte klacht overigens.
pi_73613147
Hulde
pi_73613302
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:49 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

Alleen maar naar aanleiding van de 2de WO ?
Er gaan jaarlijks meer mensen dood aan ziektes enzo dan aan een wereldoorlog.
Droefneus
Nee hij vergelijkt lompe figuren met onschuldige slachtoffers, dat vaak slimme figuren waren. Getuigt niet van veel kennis waar hij zelf zo trots op is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:56:23 #23
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_73613312
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

geloven doe je maar in de kerk
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:57:05 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73613334
quote:
Woorden zijn relatief. Je moet er niet zoveel waarde aan hechten. Het zijn slechts middelen om je emoties en gedachten mee uit te drukken.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:49 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Sterk beargumenteerd
Zoals ik al zei, behoeven geen onderbouwing. Nu is dat wel een drogreden, maar als je zin hebt in een eeuwige welles-nietes discussie over religie, kun je wat mij betreft terecht in een ander forum.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:01:07 #25
164607 sc00p
D66-rechter
pi_73613476
Maar als zij er niet zijn wie moeten er dan in de tomatenkas werken?
Ik ook, bedankt!
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:01:33 #26
164607 sc00p
D66-rechter
pi_73613492
Ik ook, bedankt!
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:02:25 #27
212599 Lux0rious
pi_73613520
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Woorden zijn relatief. Je moet er niet zoveel waarde aan hechten. Het zijn slechts middelen om je emoties en gedachten mee uit te drukken.
[..]

Zoals ik al zei, behoeven geen onderbouwing. Nu is dat wel een drogreden, maar als je zin hebt in een eeuwige welles-nietes discussie over religie, kun je wat mij betreft terecht in een ander forum.
Allemaal wel leuk en aardig. Maar een groep mensen beledigen zonder ook maar een argument of iets dergelijks naar voren gebracht te hebben, vind ik behoorlijk disrespectvol.
Daarnaast snap ik dat er natuurlijk in elke groepering debielen zitten, maar die zitten ook tussen de niet-gelovigen ( En even voor de goede orde. Niet alle gelovigen zijn debielen).
Over de rest heb je toch wel aardig gelijk moet ik toegeven hoor
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:07:48 #28
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73613711
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:56 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Nee hij vergelijkt lompe figuren met onschuldige slachtoffers, dat vaak slimme figuren waren. Getuigt niet van veel kennis waar hij zelf zo trots op is.
Je weet..
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:10:47 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73613824
kan het niet anders dan eens zijn met de pauper die dit topic opende.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:14:32 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73613960
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Allemaal wel leuk en aardig. Maar een groep mensen beledigen zonder ook maar een argument of iets dergelijks naar voren gebracht te hebben, vind ik behoorlijk disrespectvol.
Daarnaast snap ik dat er natuurlijk in elke groepering debielen zitten, maar die zitten ook tussen de niet-gelovigen ( En even voor de goede orde. Niet alle gelovigen zijn debielen).
Over de rest heb je toch wel aardig gelijk moet ik toegeven hoor
Ik ben geen naar mannetje vind ik zelf (anderen vinden van wel, maar goed, dat is relatief).
Ik beledig die oorlogsslachtoffers dan ook absoluut niet. Zou jij mij het verband willen uitleggen tussen het gebruik van het woord untermensch en het beledigen van de slachtoffers? Ik vind het woord gewoon goed bruikbaar. Of mag ik joden ook geen joden meer noemen, omdat joden in WO2 stierven?
-edit- Excuses, volgens mij had je het niet over de term 'untermensch', dan is dit een reply op Herr_Munk. Jij mag verder lezen voor jouw reply, als je wil. -

Debielen hebben we inderdaad overal, maar ik gaf maar zomaar een paar voorbeelden. Aan mijn voorbeelden kun je zien dat deze ergernis van mijn kant meerdere groepen overlapt. Ik heb dus niets tegen mensen om redenen waar zij niks aan kunnen doen. Wat boeit het mij als iemand slecht is in natuurkunde? We hebben ook stratenmakers nodig, om zomaar een voorbeeld te noemen.

Mijn punt betreft puur de mensen die echt te achterlijk zijn voor woorden en geen MOEITE doen om zich te ontwikkelen. Ik verwacht van niemand dat ze 'übermenschen' worden, om even in de terminologie van WO2 te blijven.

Over de gelovigen: denk je dat ik geen gelovige vrienden/familie heb? Ik heb niets tegen deze mensen. Ik heb er wel wat tegen dat ze gelovig zijn, dat lijkt grof, maar dat recht mag je mij niet ontnemen. In mijn ogen is religie namelijk je reinste onzin. Maar daar gaat dit topic niet over.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:17:35 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73614072
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Levolution het volgende:

Over de gelovigen: denk je dat ik geen gelovige vrienden/familie heb? Ik heb niets tegen deze mensen. Ik heb er wel wat tegen dat ze gelovig zijn, dat lijkt grof, maar dat recht mag je mij niet ontnemen. In mijn ogen is religie namelijk je reinste onzin. Maar daar gaat dit topic niet over.
dit is juist erg relevant voor je eigen topic. religie is namelijk de grootste drijfveer om niets anders dan je boekje te willen leren.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:21:20 #32
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73614187
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit is juist erg relevant voor je eigen topic. religie is namelijk de grootste drijfveer om niets anders dan je boekje te willen leren.
Akkoord, maar als je naar de andere voorbeelden in mijn OP kijkt, zie je dat ik niet alleen het soort 'onwetendheid' bedoel dat uit religie ontspringt. Maar okee, wat je daar zegt is wel helemaal waar.
pi_73614336
TS is een druif.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:30:03 #34
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73614476
Terechte klacht

Vergeet vooral de hybride falers niet: tuttige modepopjes die nog nooit in hun leven een fatsoenlijk boek hebben opengeslagen, maar tijdens een hoorcollege wel luidkeels overleggen welke kleur uggs ze nou moeten kopen.
pi_73614594
Dat gevoel krijg ik nu bij mensen die topics menen te moeten openen die samenvattingen en verwachte reacties bevatten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:34:41 #36
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73614621
TS denkt nu nog dat hij bijzonder is maar tegen de tijd dat hij met z'n WO studie en bijbehorende baan in een huis met carrieresnol en 2 kutkoters zit baalt hij ervan dat hij die snolletjes niet geneukt heeft en geen ruzies uitlokte op de kermis met allochtonen
pi_73614646
quote:
mooiboy hoer. Hahaha, ik lach me echt dood om dat woord.
Maar hey, respect dat je hier durft te posten.
Iemand moet nu even het adres van de psychiater erbij pakken. Maar als je met mij wilt praten mag dat ook.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:39:57 #38
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73614789
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je vergeet de drugsverslaafden
Nee drugsgebruikers zijn tof, jij niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:40:23 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73614805
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Buschetta het volgende:
TS denkt nu nog dat hij bijzonder is maar tegen de tijd dat hij met z'n WO studie en bijbehorende baan in een huis met carrieresnol en 2 kutkoters zit baalt hij ervan dat hij die snolletjes niet geneukt heeft en geen ruzies uitlokte op de kermis met allochtonen

briljant ook hoe jij het ziet. autochtoon lokt reacties uit bij kermisallochtoon. of is perongeluk kijken ook al een manier om uit te lokken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:40:59 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73614827
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef Tamashii het volgende:

[..]

mooiboy hoer. Hahaha, ik lach me echt dood om dat woord.
Maar hey, respect dat je hier durft te posten.
Iemand moet nu even het adres van de psychiater erbij pakken. Maar als je met mij wilt praten mag dat ook.
dat zijn twee woorden doos.
pi_73614866
Guido's
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:42:40 #42
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73614873
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef sc00p het volgende:
Maar als zij er niet zijn wie moeten er dan in de tomatenkas werken?
Joden! Polen!
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:46:27 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73615004
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Lente_ninja het volgende:
Terechte klacht

Vergeet vooral de hybride falers niet: tuttige modepopjes die nog nooit in hun leven een fatsoenlijk boek hebben opengeslagen, maar tijdens een hoorcollege wel luidkeels overleggen welke kleur uggs ze nou moeten kopen.
Juist. En uggs.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Buschetta het volgende:
Correct, je moet een gekke en wilde jeugd meemaken, dat is leuk. Dat heb ik ook wel. Ik vind dat het nu tijd is om wat rustiger te worden. Neemt niet weg dat genieten van het leven en jezelf ontwikkelen heel goed samen kunnen gaan. Ik verbied niemand te neuken, nee ik moedig vrije seks juist aan. Maar dat betekent toch niet dat je je dan als een mongool moet gedragen? Dat je geen respect moet hebben voor deze meiden? De ruzies met allochtonen heb ik ook gehad hoor, ook al ben ik zelf een allochtoon. Ruzies horen erbij. Maar je moet ze niet opzoeken. Je moet niet constant trammelant veroorzaken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:49:31 #44
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73615122
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Levolution het volgende:Neemt niet weg dat genieten van het leven en jezelf ontwikkelen heel goed samen kunnen gaan.
Waarom zouden anderen zichzelf moeten ontwikkelen?
quote:
Dat je geen respect moet hebben voor deze meiden?
en de OP
quote:
lelijke hoeren die denken dat ze creatief geklede modellen zijn maar er als crackhoeren bijlopen
Respeczttttttzzzzzzzzz
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:50:51 #45
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_73615162
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Juist. En uggs.
[..]

Het zijn altijd bepaalde 'types' die die krengen dragen. Trek dan gewoon sloffen aan, is nog veel goedkoper ook.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:54:01 #46
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73615271
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:49 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Waarom zouden anderen zichzelf moeten ontwikkelen?
[..]

en de OP
[..]

Respeczttttttzzzzzzzzz
Respect moet je verdienen ouwe, yo yo en stuff. En een fatsoenlijke meid waarmee je naar bed gaat, daar heb je het intiem mee gehad. Ik doel meer op de mannen die elke vrouw waarmee ze seks hebben gehad, als hier moeten bestempelen. Waarom zou je? Seks is iets heel moois.
Maar als een vrouw zich liever als hoer gedraagt, noem ik het beestje bij de naam. Jij mag mij ook wel een zuurpruim noemen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:18:28 #47
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_73616088
Dit topic!
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:33:18 #48
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_73618295
quote:
Jij faalt dus 4 keer harder dan waar de TS het over heeft!

Daar start hij later een nieuwe topic over. En de TT zal iets zijn van:

Unter unter unter untermensch!!

jij dus!!
pi_73620136
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
TS heeft de hele ochtend moeten luisteren naar verhalen over normale weekenden met drank, drugs en sex terwijl TS hij z'n wow clan is gekenkert.
Dit dus.
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:21:13 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73620215
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Jonathan1989 het volgende:

[..]

Dit dus.
nee, dat geloof ik niet eigenlijk. ts heeft gewoon een hekel aan mensen die zich niet wíllen ontwikkelen. ik ook. ik vind het zielloze mensen, in oorlogstijd vaak ook 'kanonnenvlees' genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')