Ik zeik niet over ABBA, ik zeik over hun tweede plaats in de beste artiesten aller tijden. Zowel ABBA als Oasis horen daar niet in thuis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die zeiken over ABBA maar zelf Oasis luisteren.![]()
![]()
dont fuck with abba stomme mongool!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef TNA het volgende:
Goed, Nederlanders hebben The Beatles tot beste artiest aller tijden uitgeroepen. Dat lijkt me terecht. Maar wat lees ik daarna? Fucking ABBA is tweede geworden. ABBA! De favoriete band van Jan-Peter BalkenendeEn dan nota bene GUUS MEEUWIS op de vijfde plaats. Er zijn eindeloos veel goede, alom gerespecteerde bands in de muziekgeschiedenis, staan ABBA en Guus Meeuwis in de top 5. Wat een achterlijke lijst. Hell, het valt me nog meer dat Zanger Bob met zijn plofkop niet bovenaan staat.
Klacht: Nederlanders en hun walgelijke muzieksmaak
disclaimer: ja, ik ben fan van oasis, maar vind niet dat ze in de top 10 horen.
hij luistert oasis, geen lil waynequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dont fuck with abba stomme mongool!
Abba is muziek gemaakt door componisten, en is niet een bijmekaar geraapte zooitje aan akkoorden met een kunstmatige beat eronder. Ik heb diepste respect voor Abba, het is misschien wat zoetsappig, maar muzikaal zit het perfect in mekaar..
Dus luistert paupert.. ga maar lekker met je homoface naar lil wayne luisteren
Dat dus, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef TNA het volgende:
Topic hoort trouwens in KLB. Is dat ook nog eens mislukt
Aangezien Nederlanders muzikaal gezien een paupervolk zijn, staan ze vast heel hoog op die lijst!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoeveelste stonden Jan Smit en Nick & Simon?!
Nee hoor er komt wel goede muziek uit NL:quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Sub klacht: Nederlandstalige muziek.
Abba is je reinste pop, simpele deuntjes met simpele teksten, amper diepgang, puur gemaakt om het grote publiek aan te spreken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dont fuck with abba stomme mongool!
Abba is muziek gemaakt door componisten, en is niet een bijmekaar geraapte zooitje aan akkoorden met een kunstmatige beat eronder. Ik heb diepste respect voor Abba, het is misschien wat zoetsappig, maar muzikaal zit het perfect in mekaar..
Dus luistert paupert.. ga maar lekker met je homoface naar lil wayne luisteren
Jammer van je uiterst trieste taalgebruik, maar je hebt een punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Kalebatz het volgende:
motörhead dat zijn pas bazen en bazen hebben altijd een gedeelde eerste plaats met bazen van slayer en de individuen van abba zijn immers geen bazen maar daarentegen wel doorgefokte kruisingen tussen bavianen en boney m. Immers kan niet iedereen een baas zijn.
Lemmy is alleen al gaaf vanwege al die tumoren op zijn gezichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Kalebatz het volgende:
motörhead dat zijn pas bazen en bazen hebben altijd een gedeelde eerste plaats met bazen van slayer en de individuen van abba zijn immers geen bazen maar daarentegen wel doorgefokte kruisingen tussen bavianen en boney m. Immers kan niet iedereen een baas zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |