Slimme Oma! Herkenbaar is ze toch niet meerquote:Het mag bij onze oosterburen dan een stuk beter gaan, de bevolking heeft nog iedere dag dag te maken met de gevolgen van de recessie. De 75-jarige Marianne uit west-Berlijn moet rondkomen van een karig pensioen. Omdat ze hier niet van kan leven, heeft ze besloten naaktfoto's van haarzelf aan de man te brengen.
Gelukkig gaat het hier niet om recente foto's. Nee, uit 'den ouden doosch' heeft de vrouw een behoorlijke collectie naaktfoto's opgedoken, uit de tijd dat ze nog jong en strak was.
Op de foto's is te zien hoe de toen twintigjarige vrouw naakt in het gras ligt. "Die foto's heeft mijn toenmalige man geschoten, in 1954", verklaart de arme vrouw. "Ik heb gehoord dat op internet veel geld wordt geboden voor dergelijke foto's. Ik hoop het maar, want ik heb het geld hard nodig!"
De vrouw kan het geld zeker goed gebruiken. Maandelijks heeft ze slechts 146,15 euro te besteden, nog geen vijf euro per dag. De Duitse heeft echter goede hoop dat de oude foto's nog geld in het laatje brengen. "Toen ik vroeger uitging, draaiden alle mannen hun hoofd om om mij na te staren", lacht de belegen dame.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
En dan denk je dat ze in het gras ligt, maar zijn het gewoon uitlopers van de schaamstreek
Heb je het artikel wel gelezen?quote:
1954, de tijd van de behaarde dozenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Op zich was het toen wel eenmooie vrouw
Lekker naturel, lekker pittig lekker gekquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
1954, de tijd van de behaarde dozen
kzienixquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Waterwereld het volgende:
Heb het plaatje er ook maar even bijgezet.
Ze linken vanuit de FP naar een Duits artikel waar de plaatjes te zien zijn
Nee hoor dat valt best meequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent gewoon een vies mannetje, Dragorius
Een kale is ook niet echt opwindend hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef Waterwereld het volgende:
Tegenwoordig is een kale poes niet meer in joh! wassen/fuhnen, verven en knippen hebben we tegenwoordig een vaginakapper voor
Pensioen te karig, oma verkoopt naaktfoto'squote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef beertenderrr het volgende:
nu is het natuurlijk wachten op de foto's
doe even linkje dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor dat valt best mee
Maar die foto's daar ziet ze er redelijk goed uit (kont had wat mooier gemogen maar goed, men moet niet zoveel klagen)
Alleen dat er zo hoog geblurred is geeft me wel wat angstige kriebels. Je ziet zelfs haar navel niet
Alsof je aan het tongen bent met Osama Bin Laden
Hier krijg je spijt vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |