Ik hoop op iets beters, namelijk op een winter mèt elfstedentochtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
hopelijk krijgen we zelfde winter als vorig jaar
haha jah beetje meer waterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik hoop op iets beters, namelijk op een winter mèt elfstedentocht![]()
Alleen wel eerst nog een paar flinke buien voor het gaat vriezen, anders kan het bankven hier in Goirle niet dichtvriezen
-10 + sneeuw = Coooolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
Kou tot -5 kan nog wel.. Alles wat kouder is, is kut.
Voorwaarde voor die kou is wel dat de zon schijnt en er geen regen gaat vallen. Dus compleet droog..
De Pisang in de Nieuwlandstraat kan je denk ik wel helpen met je zoektochtquote:
Thanks...ga ik straks dan eens ff loeren, toch om de hoek.Twee hoeken dan. Niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Pisang in de Nieuwlandstraat kan je denk ik wel helpen met je zoektocht
Elfstedentoch inderdaad! Dit jaar veel geschaatst in de Biesbosch en bij de Bokkerijder! Prima te doen! Het moet gewoon wel kouder worden dan -5, want dan heeft de zon nog te veel invloed! 's Nachts gewoon -15 of kouder en dan overdag lekker rond de -10quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik hoop op iets beters, namelijk op een winter mèt elfstedentocht![]()
Alleen wel eerst nog een paar flinke buien voor het gaat vriezen, anders kan het bankven hier in Goirle niet dichtvriezen
De Bokkerijder, daar hebben ze de beste uitsmijters van NLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Elfstedentoch inderdaad! Dit jaar veel geschaatst in de Biesbosch en bij de Bokkerijder! Prima te doen! Het moet gewoon wel kouder worden dan -5, want dan heeft de zon nog te veel invloed! 's Nachts gewoon -15 of kouder en dan overdag lekker rond de -10heerlijk!
Toen ik in Canada woonde is het koudste wat ik ooit heb meegemaakt -42 graden Celsius geweest!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Bokkerijder, daar hebben ze de beste uitsmijters van NL
Het lijkt er alleen wel steeds drukker en drukker te wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Bokkerijder, daar hebben ze de beste uitsmijters van NL
ken hem nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
http://www.indenbockenreyder.nl/
weet niet, ik ga nu poging doen met uurtje lerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Foei!
Hoe staat het met de meet trouwens
Dus je komt een uur lang niet posten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ik ga nu poging doen met uurtje leren
pogingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je komt een uur lang niet posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |