I know rightquote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
20 jaar 3e jaars?! Tering he,dan ben je vroeg klaar :p
quote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 01:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hetzusjevanhetzusjevan![]()
(flauw, ik weet het (maar het is dan ook al half twee geweest))
Gefeliciteerd! Lieve fotoquote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef Stuurloos het volgende:
Goede morgen ohne sorgen, en zeker een met 2 zorgen minder:
Mijn vriendin is geslaagd voor theorie-examen auto en mijn kat is na 4 weken weer thuis gekomen. Toen ik mn poes vanmorgen binnen riep om te komen eten kwam hij net voor haar door het kattenluik naar binnen.
[ afbeelding ]
Compliment voor beiden
Ik probeer aan WOG te doen, maar mijn baas werkt niet mee. Die doet liever aan MOG!quote:
ik heb gewoon bijna 32 uur overwerk staanquote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik probeer aan WOG te doen, maar mijn baas werkt niet mee. Die doet liever aan MOG!
Mja heb geen overuren, maar heb ondanks de 3 weken die ik in november en de 2 weken die ik in december opneem nog 4 weken staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb gewoon bijna 32 uur overwerk staan
en nog 2 weken officiele vakantie dagen .....
hahahaquote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja heb geen overuren, maar heb ondanks de 3 weken die ik in november en de 2 weken die ik in december opneem nog 4 weken staan![]()
Uh mn poes is al eens 2 weken weg geweest, dusja.. gelukkig weten ze waar hun baasje woont.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
I know right.
[..]
[..]
Gefeliciteerd! Lieve foto. Doen katten dat vaker, zomaar ineens 4 weken niet thuiskomen?
Jep, ik heb er geen moeite mee. Zolang ik niks hoef te doen en alleen hoef te kijken is alles prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?
Uh nee, ik ben niets verplicht.. moest er nog eens bijkomenquote:
Nee, moet zelf nog veel te veelquote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
dat was weer een aflevering Flashpoint.
Zusje, kun je ook niet voor mij gaan leren ?
Verdullemequote:foto Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, moet zelf nog veel te veel. Sorry
idd, brrr....quote:foto Op woensdag 14 oktober 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen meese
lekker fris deze morgen
moest krabbenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoefde nog niet te krabben, maar lag wel flinke laag ijs op het dak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop