whehehe 20 mijn god was ik dat nog maarquote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben alweer 20 jaren oud hoorrr.
Ik weet het nog zo goed, allemaal op het schoolplein staan jojo'en. 's Zomers was het wel geloof ik.
Tofquote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe 20 mijn god was ik dat nog maar
rond die tijd leefde ik zo enorm
massas aan concerten en festivals
een goed betaalde baan en een berg aan vrienden
mja uitgaan doe ik bijna niet meerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TofTegenwoordig drastisch veranderd dus?
flippos ja dat was wel de grootste rage die ik heb meegemaaktquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
Maar ten tijde van de jojo zaten wij gewoon nog keihard te flippoen en knikkeren met zn allen op de basisschoolde jojo was bij ons nooit een grote doorbraak
ik vraag me wel eens af wat kinderen tegenwoordig doen op het schoolpleinquote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippo'en en knikkeren deden wij ook, volgens mij waren wij de laatste generatie die knikkerden.En pokémon kaarten waren ook hip bij ons. Hmm.
Nou, ze lopen wat rondjes (de meiden dan) en de jongens voetballen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af wat kinderen tegenwoordig doen op het schoolplein
wij knikkerden indd en touwtje springen voetballen en verstoppertje enzo
Heb je ook wel aan overlopertje gedaan ?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af wat kinderen tegenwoordig doen op het schoolplein
wij knikkerden indd en touwtje springen voetballen en verstoppertje enzo
Knikkeren. Hier volgt een al eerder op FOK! geposte anekdote en dit is echt gebeurd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippo'en en knikkeren deden wij ook, volgens mij waren wij de laatste generatie die knikkerden.En pokémon kaarten waren ook hip bij ons. Hmm.
wauwquote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knikkeren. Hier volgt een al eerder op FOK! geposte anekdote en dit is echt gebeurd.
Ik denk dat ik een jaar of 6-7 of 8 was en ik was dol op knikkeren. Opeens roept een groep 8-er me. Hey jongetje jij knikkert graag he, hier heb je een bolder ik dolblij, maar helaas verloor ik hem meteen. Maar dat terzijde. Een paar jaar daarna waren de Olympische jeugdspelen in Valkenswaard,. In de krant stond een artikel over een groot zwemtalent met foto Ik: Hey die jongen heeft mij ooit een knikker gegeven. Was het gewoon Pieter van den Hoogenband
nee wat is dat?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je ook wel aan overlopertje gedaan ?
Dan moet je met een groep van de ene kant naar de andere kant rennen. In het midden staat 1 persoon en die moet proberen de anderen af te tikken.quote:
aaah okee nee kan me niet herinneren dat wij dat dedenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je met een groep van de ene kant naar de andere kant rennen. In het midden staat 1 persoon en die moet proberen de anderen af te tikken.
dacht ik
ja vooral in de winter was dat echt een ramp als er sneeuw lagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha ook echt tegelijk pauze.
ik ben er ook niet kapot vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh Goedzo, kan ik jou tenminste van het lijstje halen.
Ik haatttt bellen, bah.
Ik heb wel een smartphone,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben er ook niet kapot van
ik heb ook geen smartphone of wddn ook
ik heb wel een mobiel die kan bellen en smsen meer heb ik niet nodig
dat kan ik hoef het echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb wel een smartphone,ik zou ook niet meer terug willen. Ik kan en doe alles met dit ding, behalve bellen
dat kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat kan bestIeder zn eigen interesses enzovoorts.
Dat ben ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh bah.
Wie is onbekend en waarom belt hij mij heel de tijd!?
Ik noem die "mobiele telefoons" ook geen telefoons meer. Het zijn gewoon mini-computers met belfunctie..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt
ik vind het wel intressant om te zien hoe de mobiele telefoon is gegroeid
ik weet nog heel goed mijn eerste mobiel zo lomp en groot je kon er vrij weinig mee
laat staan mobiel internetten en als je dat met nu vergelijkt is dat wel cool
mja iedereen doet wel aan whats app en pingen en god weet wat nog niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik noem die "mobiele telefoons" ook geen telefoons meer. Het zijn gewoon mini-computers met belfunctie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |