Dit zong mijn moeder altijd tijdens het afwassen! Herinneringen, herinneringen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
er staat een paard in de gang !! jaja een paard in de gang !! oow oow een paard in de gang ! bij het leven van bos eenentaaaaachtig
Vroeger moest ik altijd met de hand afwassen want er was nog geen vaatwasser aanwezigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit zong mijn moeder altijd tijdens het afwassen! Herinneringen, herinneringen!
Ja, inderdaad. Maar wel lekker zingen onderwijl. En altijd dat gekibbel over wie er mocht afwassen en wie er mocht afdrogen, god o god.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger moest ik altijd met de hand afwassen want er was nog geen vaatwasser aanwezigen dan een keer of 3 per dag ook... the horror
Gewoon je ouders laten doen. Simpel zat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar wel lekker zingen onderwijl. En altijd dat gekibbel over wie er mocht afwassen en wie er mocht afdrogen, god o god.
Toen hadden ouders nog gezag!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon je ouders laten doen. Simpel zat.
Nooit gehad hier. Snel genoeg goed afgericht.quote:
Ja primaquote:
Wij hebben er nog steeds ruzie om, wie de tafel opruimt en alles in de vaatwasser stopt etc etc.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar wel lekker zingen onderwijl. En altijd dat gekibbel over wie er mocht afwassen en wie er mocht afdrogen, god o god.
Jij bent vast een jonkie, of nie dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit gehad hier. Snel genoeg goed afgericht.
Gisteren 12 geworden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent vast een jonkie, of nie dan?
Dat is zo nieuwerwets.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja prima
[..]
Wij hebben er nog steeds ruzie om, wie de tafel opruimt en alles in de vaatwasser stopt etc etc.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren 12 geworden.
Volgens mij hadden wij in groep 8 een afwasmachine gekocht. Hmm not sure trouwens..quote:
Wil je een hengst?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
er staat een paard in de gang !! jaja een paard in de gang !! oow oow een paard in de gang ! bij het leven van bos eenentaaaaachtig
Ernstig goed nummer.quote:
Ik moet nog steeds met de hand afwassenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger moest ik altijd met de hand afwassen want er was nog geen vaatwasser aanwezigen dan een keer of 3 per dag ook... the horror
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds met de hand afwassen
Maar ik neem aan alleen voor jezelf en eventueel je partner?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds met de hand afwassen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk ben ik net een Griek, als ik moet afwassen flikker ik gewoon alles op de grond.
Alleen voor mezelf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik neem aan alleen voor jezelf en eventueel je partner?
[..]![]()
Dat is dan ook stukken minder dan ook de borden etc van de andere gezinsleden ook te wassen.quote:
Ik laat het altijd uitlekken zodat ik niet hoef af te drogen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is dan ook stukken minder dan ook de borden etc van de andere gezinsleden ook te wassen.
Klote werk is het altijd, dat staat wel vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |