Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nohipster.
Vroeger toen het leven simpel was en je dag uit slapen, eten, spelen en school bestond.
Oh jaa!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:55 schreef Dastan het volgende:
Hee, jullie ook hier?Wat toevallig. Weten jullie nog toen we in de zandbak zandkasteeltjes maakten?
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hihihihi daar moest ik best even om gniffelen vriend
Soms help ik ze wel mee, maar het is toch niet als vroeger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jaa!Wat ook leuk is om de kinderen zo bezig te zien met zo'n zandkasteel,
Ik heb dat nooit gedaan volgens mijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:55 schreef Dastan het volgende:
Hee, jullie ook hier?Wat toevallig. Weten jullie nog toen we in de zandbak zandkasteeltjes maakten?
Ik versloeg daarmee altijd de grote mensen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan volgens mijik heb er in ieder geval geen herinnering van
wel speel ik graag memory
Vroeger toen je thuis kwam met zakken vol met zand.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Soms help ik ze wel mee, maar het is toch niet als vroeger.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan volgens mijik heb er in ieder geval geen herinnering van
wel speel ik graag memory
When I was younger so much younger than today...quote:
Hey jij ook hier !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
When I was younger so much younger than today...
Hey tof dat je hier vaker te vinden bent zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
Dank je, ik zal hier wel wat vaker te vinden zijn.
Die krentenbollen met kaas en chocomel, daar hou ik wel van. Maar 's avonds eet ik bij die chocomel liever een zak popcorn (zout).
Vroeger had ik nog geen weet van jou omgquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me wel goed op mn plek hier, ik hou van vroeger.
Even luisteren jongemanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:02 schreef Dastan het volgende:
Ik verhef Dion trouwens tot Memory Lane-rasartiest.
Topic stond al in MyAt en zag dus dat er opeens weer ingepost werd,quote:
Vind je het niet erg dat het opeens gekickt is?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Topic stond al in MyAt en zag dus dat er opeens weer ingepost werd,
Neu, in tegendeel juistquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat het opeens gekickt is?
Zijn gangetje en daar?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe staat het leven ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |