let's get spanishhquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hola supermercado telebancos por aqui
Generatiekloofje hier.quote:
ik denk het ik begrijp alleen engels en nederlands en een minibeetje duitsquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Generatiekloofje hier.
Get spanish on 'emquote:
Oh, ik zal het even voor je vertalen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik denk het ik begrijp alleen engels en nederlands en een minibeetje duits
aah okeequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ik zal het even voor je vertalen.
Hallo supermarkt! Pinautomaat in de buurt?
Sulke ouwe musiek luistere wy nie hoowr xDquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee
en hier een hit uit de jaren 90
wat luisteren jullie broekies dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sulke ouwe musiek luistere wy nie hoowr xD
dubstep tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat luisteren jullie broekies dan?
dat is best wel te doen als je onder invloed bentquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is best wel te doen als je onder invloed bent
ben er vorig jaar toen ik op summer darkness was naar zon dubstep feest geweest
was wel amuserend
het is lachen om mensen erop te zien dansenquote:
Baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee
en hier een hit uit de jaren 90
live gezien ookquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Oasis.
ik stond vooraanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allebei niet gezien, maar ik moet zeggen dat Beady Eye me niet echt kan interesseren. Het album van Noel daarentegen vind ik echt briljant.
Maar netjes dat je er bij was in de melkweg, was zeker onmogelijk vet?
dat is een feitquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha nice.
Ja, Noel is natuurlijk altijd de belangrijkste man achter Oasis geweest, hoewel Liam dat nooit zal willen toegeven. Liam zong dan nog wel het meeste, maar Noel schreef het meeste. Het blijkt ook wel als je de albums van Beady Eye en Noel Gallagher naast elkaar legt dat Noel het meeste talent heeft.
Haha, mooi. Dat zal Liam toch best vervelend vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een feit
ik had van de week gestemd op zon britse site voor een of andere award show en liam zat met beady eye in het gedeelte slechtste band terwijl noel in de betere catagorieen zat
ach hij zal er met zijn ego wel niet veel van laten merken maar ik denk dat het em van binnen wel dwars zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, mooi. Dat zal Liam toch best vervelend vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |