ja vooral in de winter was dat echt een ramp als er sneeuw lagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha ook echt tegelijk pauze.
ik ben er ook niet kapot vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh Goedzo, kan ik jou tenminste van het lijstje halen.
Ik haatttt bellen, bah.
Ik heb wel een smartphone,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben er ook niet kapot van
ik heb ook geen smartphone of wddn ook
ik heb wel een mobiel die kan bellen en smsen meer heb ik niet nodig
dat kan ik hoef het echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb wel een smartphone,ik zou ook niet meer terug willen. Ik kan en doe alles met dit ding, behalve bellen
dat kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat kan bestIeder zn eigen interesses enzovoorts.
Dat ben ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh bah.
Wie is onbekend en waarom belt hij mij heel de tijd!?
Ik noem die "mobiele telefoons" ook geen telefoons meer. Het zijn gewoon mini-computers met belfunctie..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt
ik vind het wel intressant om te zien hoe de mobiele telefoon is gegroeid
ik weet nog heel goed mijn eerste mobiel zo lomp en groot je kon er vrij weinig mee
laat staan mobiel internetten en als je dat met nu vergelijkt is dat wel cool
mja iedereen doet wel aan whats app en pingen en god weet wat nog niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik noem die "mobiele telefoons" ook geen telefoons meer. Het zijn gewoon mini-computers met belfunctie..
Ik ook hoor, ik heb ook gewoon een simpele telefoon. Ja okee wel met camera. Maar voor de rest doe ik er weinig mee dan alleen af en toe iets overzetten via Blue Toothquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja iedereen doet wel aan whats app en pingen en god weet wat nog niet meer
ik hoef echt niet zoveel online te zijn
plus het stoort me enorm als mensen dat doen terwijl je met ze in gesprek bent
mja precies plus ik kan echt zo niet overweg met touchscreenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik heb ook gewoon een simpele telefoon. Ja okee wel met camera. Maar voor de rest doe ik er weinig mee dan alleen af en toe iets overzetten via Blue Tooth
Heerlijk herkenbaar muziekjequote:
heeyquote:
whut?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hola supermercado telebancos por aqui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |