Nee, dat hoeft nog niet, zie veel pagina's op internet waar staat dat je pas hoeft te bellen als er veel bloedverlies is en dat is er toch niet. En het is niet de 1e bevalling, we weten wel ongeveer wat er gaat komen en weten ook wel hoe de verloskundige reageert (en in dit geval doet ze toch niks).quote:
Dat is waar, maar morgen gaat ze toch weer voor een wekelijkse afspraak. Nu heeft ze 3 druppeltjes verloren en verder voelt ze de baby goed, dus het zal wel goedzitten. In de belinstructies staat dat we moeten bellen als er evenveel bloedverlies is als bij een menstruatie en dat is niet het geval.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef huuphuup het volgende:
En wellicht dat de verloskundige je een betere indicatie kan geven dan wij hier op het forum. Zij kan namelijk ook een inwendig onderzoek doen om even te voelen hoeveel ontsluiting je vrouw wellicht al heeft, dat zegt waarschijnlijk meer dan het bloedverlies.
Dat kan ook inderdaad. Ik maak me verder niet druk hoor, was gewoon benieuwd wat de ervaringen zijn. Bij de eerste bevalling was er bij mijn vrouw namelijk geen bloedverlies van te voren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:10 schreef Jelief het volgende:
volgens mij zeggen die drie druppeltjes helemaal niks, kan best dat het komt van harde ontasting, sex, of gewoon om 'niks' . Maak je niet druk.
Ben nu thuis en er is nog niks aan het handje en dat houden we mooi even zo. Laat maar mooi komen in week 40, heb nog geen zin in gebroken nachtjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:49 schreef Troel het volgende:
Niet druk over maken, maar niet vergeten morgen even aan te geven
Ik wil wel met je vrouw ruilen: ik die drie druppels, zij mijn voorweeenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ben nu thuis en er is nog niks aan het handje en dat houden we mooi even zo. Laat maar mooi komen in week 40, heb nog geen zin in gebroken nachtjes
Maarja, ik kan zoveel willen... ga vanavond wel even vroeg op bed voor het geval de weeen vanacht beginnen, anders ben ik net zo brak als bij de 1e...
Het is maar goed dat ik hier achter de pc zit, mijn vrouw had het gelijk aangenomen. Maarja, dan zit je met een baby van 37 weken en dan mogen we niet gelijk naar huis en zit je eerst een week op en neer naar het ziekenhuis elke dag te rijden. Dat liever niet. Omdat we allebei niet zo lang zijn krijgen we kleine baby's kennelijk (althans zo was het bij onze zoon met 3050 gram en dit baby'tje wordt ook niet supergroot, iets groter wellicht), dus tja...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef Troel het volgende:
Ik wil wel met je vrouw ruilen: ik die drie druppels, zij mijn voorweeen
Nee, lekker rustig nog. Echo gehad donderdag en alles was goed en de baby was op donderdag 2800 gram, dus mocht al wel komen. Maar de 30ste is de uitgerekende datum, dus nog 2 weekjes max, al kan mijn vrouw niet meer goed slapen en heeft het nu wel heel zwaar.quote:
Beter dan door de avondspitsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef DaviniaHR het volgende:
met 170 km/u over de snelweg en dat om 7 uur s ochtends!
wel van harte gefeliciteerd!![]()
Frieslandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef DaviniaHR het volgende:
met 170 km/u over de snelweg en dat om 7 uur s ochtends!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |