Wat een heldquote:Volgens ontwerper Karl Lagerfeld wil niemand mollige vrouwen zien en zijn het met name 'dikke, chipsetende moeders' die vinden dat de modellen te mager zijn. Met deze uitspraken mengt hij zich in de discussie rondom de te magere modellen.
Het populaire Duitse vrouwenblad Brigitte heeft besloten dat zij niet langer met professionele modellen willen werken, omdat de vrouwen veel te mager zijn. Zij hebben ook veel kritiek op ontwerpers die veel te kleine kledingsmonsters opsturen, waardoor modellen gedwongen worden super dun te zijn. De hoofdredacteur van het blad heeft laten weten dat zij het helemaal beu zijn om de modellen met Photoshop steeds weer dikker te moeten maken, omdat de vrouwen er anders niet uit zouden zien.
Lagerfeld denkt hier echter totaal anders over. "Dikke moeder zitten voor de televisie maar een beetje chips te eten en zeggen dan dat dunne modellen lelijk zijn", liet hij weten in Focus magazine. "De wereld van prachtige kleding is er nu eenmaal een van dromen en illusies. Niemand wil mollige vrouwen op de catwalk zien."
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
Zie ook dat geweldige voorbeeld van _Led_ hierboven. Dit is wat hij post:
[ afbeelding ]
En dit is hoe het model er echt uit ziet:
[ afbeelding ]
Fucking propaganda.
Chipsetende moederquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef zovty het volgende:
Dunne modellen zijn lelijk.
En ik ben een worteltjes etende sporthunk.
Ik zeg nergens dat alle modellen lekker zijn. Hij heeft gewoon gelijk, modellen horen dun te zijn. Daar zijn ze model voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
Modellen zijn meiden waar krappe kleding goed op uit komt.
Lekkere wijven zijn meiden die je graag wil batsen.
Vaak totaal verschillende meiden.
Dit dacht ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tussen mollig en vet zit toch wel een groot verschil.
Idd, spijker -> kop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
'Niemand wil mollige vrouwen zien'
[..]
Wat een held![]()
En dan hebben we het hier over graatmagerquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tussen mollig en vet zit toch wel een groot verschil.
Ik kijk doorgaans liever naar mollige meiden dan modellen. Dus hij heeft ongelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat alle modellen lekker zijn. Hij heeft gewoon gelijk, modellen horen dun te zijn. Daar zijn ze model voor.
Waarom horen modellen eigenlijk dun te zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat alle modellen lekker zijn. Hij heeft gewoon gelijk, modellen horen dun te zijn. Daar zijn ze model voor.
Zij is model en dun? Is dat dan wat je wil zien, TS?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En dan hebben we het hier over graatmager
[ afbeelding ]
Ik kijk het liefst naar lekkere meiden, maar dat heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kijk doorgaans liever naar mollige meiden dan modellen. Dus hij heeft ongelijk.
Alsie dat bedoelt moettie dat zeggen. Warhoofd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kijk het liefst naar lekkere meiden, maar dat heeft er niks mee te maken.Hij bedoelt volgens mij meer dat niemand zit te wachten op mollige modellen, en daar heeft hij wel gelijk mee.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom horen modellen eigenlijk dun te zijn?
99,9% van de wereldbevolking past die maat kleding toch niet (of kan het niet betalen)
Ja, maar ze willen niet meer met proffessionele modellen werken, waar staat dan dat ze nu mollige modellen nemen? Misschien wel gewoon.... normale modellen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kijk het liefst naar lekkere meiden, maar dat heeft er niks mee te maken.Hij bedoelt volgens mij meer dat niemand zit te wachten op mollige modellen, en daar heeft hij wel gelijk mee.
zeker lastig, die taart ziet er erg lekker uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Mm lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |