Hoezo wijs je naar mij? Net alsof ik daar jaloers op moet zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
Whehe @ voorschotje.nl
Trouwens, ik lach jullie allemaal uit, ik ben momenteel de laatste spullen aan het pakken voor een weekje luxueus hotelappartement
Een week lang lamballen, in het zwembad dobberen, bubbelen in het bubbelbad, sauna's en meer van zulks
*wijst naar jitz* HAHA ()
Hey kale!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
Wekker in je slaap uitzetten is een bitch.
Goedemorgen!
Zo noemen mijn vrienden mij ja.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo noemen mijn vrienden mij ja.
Ahh, donderdag pas weer een werkcollege.
Doneer jij even wat haartjes dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal wel moeten ja. Ooit transplantatie overwogen?
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal wel moeten ja. Ooit transplantatie overwogen?
Ik kwam echt om 12 uur m'n bed pas uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat op school en ik dacht, IK GA NAAR HUIS
hallo
Vieze vuile spijbelaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Crack_ het volgende:
hallo
Wat ben jij een kansarm sujetquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Crack_ het volgende:
hallo
En de hoorcolleges skip je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo noemen mijn vrienden mij ja.
Ahh, donderdag pas weer een werkcollege.
Ik hoef niet 100 % op school te zijn, 80 % van de lessen moet ik hebben gevolgd, dus eigenlijk ben ik ook legitiem uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vieze vuile spijbelaar
Ik ben legitiem uit
Hou je mond jijquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kwam echt om 12 uur m'n bed pas uit.
Nee, ik denk het niet.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je post alleen maar poep en je gaat niet naar school. Jij wordt later ook een DSB klant
En zijn die ook een beetje Zot z'n haarkleur?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat haartjes op mn billetjes
Als dat poepbruin is wel jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En zijn die ook een beetje Zot z'n haarkleur?
Ik ben een soort van blond he. Misschien als je ipv dode rode bloedcellen witte bloedcellen uitscheidt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En zijn die ook een beetje Zot z'n haarkleur?
Ik ook zoiets. EN ik moet nog heul veel doen.quote:
Rustig maar, het komt allleeemaal goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. EN ik moet nog heul veel doen.
quote:
Moet lukken.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Moet lukken.Pak de schaar alvast, jitzze
Gewoon lijmen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Moet lukken.Pak de schaar alvast, jitzze
Uiteraard.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rustig maar, het komt allleeemaal goed
Ik verlies het niet. Het is er gewoon nooit geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Wanneer begon je je haar eigenlijk te verliezen?
80% maar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef niet 100 % op school te zijn, 80 % van de lessen moet ik hebben gevolgd, dus eigenlijk ben ik ook legitiem uit
Dat is ook weinigquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet.![]()
Maar daar heb ik er morgen 1 van half 9 tot half 11 en woensdag van half 9 tot half 10.
Chronisch zieken en decubitus.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Wanneer begon je je haar eigenlijk te verliezen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verlies het niet. Het is er gewoon nooit geweest.
Ja, nouja, morgen gaan we wel verder werken aan een aantal dingen die af moeten zijn maar verder...quote:
Ja lach maar. Tot ik over 60 jaar nog net zoveel haar heb en jij heulemaal kaal bent!quote:
Daar moet je toch 18 voor zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef Crack_ het volgende:
IJSKOFFIEIEIE
Oh, en ik krijg binnen 5 daagjes een formuliertje en dan word ik donor
Het doneren van organen en weefsels is vastgelegd in onze wet (Wet op de orgaandonatie 1998). Voor mensen onder de 16 jaar en wilsonbekwame personen gelden speciale regels.quote:
want ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:09 schreef Japsnars het volgende:
Jongens, Mozy krijgt de politie op zijn dak
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Ik heb een ontmoeting met ze, morgen om kwart voor 4.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
[ afbeelding ]
Die "m (llll) d" is trouwens zelf de hele tijd door lakitu getrolld dus ik vraag me af of zij zelf ook de politie zou hebben gebeld!
Tevens hebben wij ook met zijn allen wat vrienden van die "m (llll) d" getrolled
Om drie uur verzamelen op Nijmegen centraal, dan gaan we in de stad even wat eten en dan nemen we weer de trein naar Nijmegen-lentquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IkWij heben een ontmoeting met ze, morgen om kwart voor 4.
Ik snap er niks van ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
[ afbeelding ]
Die "m (llll) d" is trouwens zelf de hele tijd door lakitu getrolld dus ik vraag me af of zij zelf ook de politie zou hebben gebeld!
Tevens hebben wij ook met zijn allen wat vrienden van die "m (llll) d" getrolled
We zaten dit weekend allemaal trieste kindertjes op hyves te irriteren en Mozy kreeg op een gegeven moment een krabbel van Ellen of hij even wilde ophouden met "Max, Anne en alle andere kinderen" te pesten.quote:
Die is al wat ouderquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
http://dietrichsiegfried.hyves.nl
Is die laatste 1 van jullie?Het is een nieuwe namelijk
Jij niet dan?quote:
Nee, Dietrich ben ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is al wat ouder
"Hyver sinds 28-08-2009"
Het zou best kunnen dat dit het account van Zotheid is.
Ah wel, ik dacht alquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, Dietrich ben ikIk bedoel de laatste krabbel
Ja, daarom vroeg ik het me afquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah wel, ik dacht al
Ik heb echt geen idee wie dat is, hij is ook niet bevriend met al die andere dudes
Oosterhout.quote:
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer daar rechts, dat is toch die ene Fok!ker die altijd in PUB post?![]()
Ze hebben er zin inquote:
Die gastjes van 13 worden neergeknuppeld en wat er met de dames gebeurt is wel te raden.quote:
Dat gebeurt toch niet en dat weet jequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die gastjes van 13 worden neergeknuppeld en wat er met de dames gebeurt is wel te raden.
Verkeerd geraden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet en dat weet je
Nee ik vind dat zieligquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef Mozy het volgende:
Crack gaat mee, omdat ze moet leren hoe hard wij zijn.
natuurlijk gaan we, maar dan moet niet ineens de helft niet op komen dagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef kurk_droog het volgende:
maar gaan jullie nou sowieso of zijn dit weer allemaal internet praatjes hier :'0
Wie ben jij?quote:
Al die fake dingenquote:
Op welke website kijk jij die afleveringen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
Cleveland zoekt een vriend voor zijn loner zoontje Cleveland Junior:
Cleveland: Hey sport, I got a proposition for you.
Jongen: Yeah?
Cleveland: My name's cleveland. How'd you like to play with cleveland jr.?
Jongen: Eh what?
Cleveland: Oh, you'll love him. He's a little chubby but he's always up for a good time. A lot of other kids have jerked him around, but I can tell you're the kind of guy who would treat him right.
Cleveland: Don't get me wrong, he's a handful, but a nice handful.
Cleveland: Look, I'll be honest with you. I'm tired of playing with him.
Cleveland: You want to see him? Come over by the car and I'll let you have a look.
Cleveland: Come on, what do you say? I'll give you 30 bucks right now if you play with him in the car.
Jongen: "Knijpt op de kraag van zijn jas en zegt boomerang"
Vervolgens komen er meteen twee politie auto's aangereden waarna cleveland 4 guns op zich krijgt gericht![]()
Heb hem ditmaal met usenet gedownloadquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op welke website kijk jij die afleveringen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze net even alle 3 met Bittorrent naar binnen gesleept, maar dankjewel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb hem ditmaal met usenet gedownload
Maar je moet gewoon hierop zoeken:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=watch+the+cleveland+show+online&btnG=Zoeken&meta=
http://watchxonline.com/m(...)ter-dinner-dance.php
Ludo, ludo, ludo..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Dus de toffe gasten hier gaan morgen meeten met Hyvertjes die ze hebben gepest de afgelopen dagen. Yeah right!
quote:
Hoiquote:
Ik geloof er eigenlijk ook niks vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Dus de toffe gasten hier gaan morgen meeten met Hyvertjes die ze hebben gepest de afgelopen dagen. Yeah right!
dat ben je zeker niet neequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zeg niet dat ik een Nederlands taalwonder ben, maar ik zit nu spelfouten te corrigeren. Ik moet bijna huilen.
Jij ook nietquote:
Standaard, toch?quote:
Ik geloof nog eerder dat de staatsloterij een fout gemaakt heeft en dat ze hier straks op de stoep staan met een aantal miljoenen dan dat deze helden morgen naar Nijmegen afreizen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk ook niks van
Ik dacht meer Koningin Beatrix op een snorfiets.quote:
Op gas? Pssssssssjjjquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht meer Koningin Beatrix op een snorfiets.
Ook de Koningin zal best last hebben van gas.quote:
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
TT'tje hoor...
Ik weet het niet. Groot risico. Sta je daar dadelijk alleen met een reis achter de rug die 1+1 = kanker is..quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder dat de staatsloterij een fout gemaakt heeft en dat ze hier straks op de stoep staan met een aantal miljoenen dan dat deze helden morgen naar Nijmegen afreizen.
Zou je denken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen.
quote:
Dat is dus ook waar ik mee zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Groot risico. Sta je daar dadelijk alleen met een reis achter de rug die 1+1 = kanker is..
Neequote:
Heb je zulke buren, ja?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu al een half uurtje keiharde muziek aanstaan en niemand is komen klagen.
Dus ik heb abnormale buren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb liever dat ze wel klagen.. Weet je tenminste dat je normale buren hebt
Jij bent wel de gene die ik het hardst zie roepen, maar morgen zal schitteren van afwezigheid.quote:
Ja, iedereen is nogal op zichzelf.quote:
You're not alone.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat van jou te denken.
Klinkt als een gezellige wijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iedereen is nogal op zichzelf.
Lakitu roept het harder!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent wel de gene die ik het hardst zie roepen, maar morgen zal schitteren van afwezigheid.
OV kaart.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lakitu roept het harder!
Maar ik heb in principe toch niks anders te doen morgenmiddag, dus ik kan best even naar nijmegen gaan maarja straks sta ik daar in mijn eentje met een duur treinkaartje
Bovenaan in de codequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je zien welke keyword(s)/meta-tags een site heeft gebruikt?
Weergave / toon bronversie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Bwhehhe, je noemt jezelf een "kid van 13".quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Mozy het volgende:
Zometeen staan daar morgen om kwart over 4 echt 7 gorilla's die brullend een paar kids van 13 in elkaar trimmen.
Dan zit ik er naar te kijken met een broodje shoarma en bierquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Mozy het volgende:
Zometeen staan daar morgen om kwart over 4 echt 7 gorilla's die brullend een paar kids van 13 in elkaar trimmen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehhe, je noemt jezelf een "kid van 13".
is dat een jodenster?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehhe, je noemt jezelf een "kid van 13".
Hou nou verdomme eens op met dat gekankerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee kanker blinde [ afbeelding ]
oquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja dat had ik net al geprobeerd. Maar de keywords zie ik nergens staan.
Stel hè, dat dit daadwerkelijk plaats zou vinden (quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lakitu roept het harder!
Maar ik heb in principe toch niks anders te doen morgenmiddag, dus ik kan best even naar nijmegen gaan maarja straks sta ik daar in mijn eentje met een duur treinkaartje
CONFRO CONFRO CONFROquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stel hè, dat dit daadwerkelijk plaats zou vinden (! ).
Dat je afreist naar Nijmegen, in je eentje. Daar aangekomen meet je enkele FOK!ers om met enkele Hyvers te matten. Zou er dan niet een lichtje gaan branden op de weg daar naar toe van: 'waar ben ik in hemelsnaam mee bezig'? Je vrije middag opofferen of om met wat grut dat je niets misdaan heeft te vechten? Iets wat je zelf uitgelokt hebt?
Kom op zeg, groei wat verstand.
Ik heb geen idee.. heb geen verstand van html enzoquote:
Mja, ik vind Den Haag helemaal niet gezelligquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige wijk.
Uhm, je gaat hier serieus voor betalenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lakitu roept het harder!
Nee, atm is het stil.quote:
HEUY!!!11quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik vind Den Haag helemaal niet gezellig![]()
Woudenberg FTW
<TITLE> .. </TITLE>quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. heb geen verstand van html enzo
Maar als je nu gewoon die code erbij pakt en met ctrl+F naar meta zoekt.. misschien dat je dan ergens komt?
Krijg je dat niet bij hoorcolleges uitgelegd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
<TITLE> .. </TITLE>
Dat wat er tussen titel bij de bron staat, is dat altijd het keyword?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stel hè, dat dit daadwerkelijk plaats zou vinden (! ).
Dat je afreist naar Nijmegen, in je eentje. Daar aangekomen meet je enkele FOK!ers om met enkele Hyvers te matten. Zou er dan niet een lichtje gaan branden op de weg daar naar toe van: 'waar ben ik in hemelsnaam mee bezig'? Je vrije middag opofferen of om met wat grut dat je niets misdaan heeft te vechten? Iets wat je zelf uitgelokt hebt?
Kom op zeg, groei wat verstand.
Natuurlijk ga ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, je gaat hier serieus voor betalen![]()
META Tags, dat is dus <META>quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
<TITLE> .. </TITLE>
Dat wat er tussen titel bij de bron staat, is dat altijd het keyword?
Ach, jij staat al met een been in Leiden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!!!11
Ach, what the hell, je hebt gelijk.
Maar niet iedere website gebruikt dus meta tags en ook helpt het niet om hoger in google te komen, want google kijkt helemaal niet naar meta code's. Dat is gewoon een fabeltjequote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, atm is het stil.
Ik denk dat de buren overleden zijn
quote:
Kan wel ff'tjes duren hoor.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hou nou verdomme eens op met dat gekanker
Daar zit/zat een restaurant wat ik vroeger echt helemaal geweldig vondquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik vind Den Haag helemaal niet gezellig![]()
Woudenberg FTW
Ik snap er niets vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar niet iedere website gebruikt dus meta tags en ook helpt het niet om hoger in google te komen, want google kijkt helemaal niet naar meta code's. Dat is gewoon een fabeltje
Nee, dat krijg ik niet uitgelegd. Anders vroeg ik het ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Krijg je dat niet bij hoorcolleges uitgelegd?
Over 4 weken pas, toch?quote:
Texas?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zit/zat een restaurant wat ik vroeger echt helemaal geweldig vond![]()
Alsjeblieftquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap er niets van![]()
.
[..]
Nee, dat krijg ik niet uitgelegd. Anders vroeg ik het ook niet.
/ jezelf quoten is gay.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, jij staat al met een been in Leiden.
Die site waar je dat vandaan hebt gehaald is kankergeil.quote:
Jaquote:
Vast welquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
140 van de 411, ga ik het redden om op minstens plek 37 te komen![]()
Het gaat niet altijd stinken:quote:
Mijn muur is niet dampig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of als je muur een beetje dampig is.
In lent, vlakbij jou dusquote:
Kunnen jouw oren denken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn oren denken spontaan dat we een diepe tunnel inrijden ofzo.
Ik ben serieus nog nooit in Texas geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja
Pinda dopjes op de vloer FTW
Vroeger gingen wij altijd naar 'Settlers' in Laren maar die kregen op een gegeven moment een rattenplaagAndere filiaal was afgebrand en met het derde was ook iets mis
Wat het ook altijd goed deed was het A la Carte en Pannenkoeken restaurant in Zeist:
http://www.jagershuys.nl/
Ieuw.quote:
Dat is altijd kut ja, ik ken het gevoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Boh, ik zag net iemands azen té lelijk gekraakt worden, doordat er op de flop twee tienen kwam waardoor zn tegenstander three of a kind had![]()
Fúúúúúúúquote:
HOMERquote:
Naja, het is volgens mij het enige pannenkoekenrestaurant waar ik ooit ben geweest en ik vond het best wel lekker maar ik was dan ook nog echt een klein kindquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit in Texas geweest.
Wel toen het nog Bellevue heette, maar dat is echt 100 jaar geleden.
Het jagershuys ben ik ook geweest, maar dan alleen het pannenkoekgedeelte, wat ik niet zo vond...
Ingeruild voor een portretpaintquote:
Dat je Woudenberg uberhaupt kentquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, het is volgens mij het enige pannenkoekenrestaurant waar ik ooit ben geweest en ik vond het best wel lekker maar ik was dan ook nog echt een klein kindHet A la Carte gedeelte is best lekker, niks speciaals maar het smaakt wel prima.
De kabelbaan was ook zeer tof![]()
RIBHOUSE TEXAS.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je Woudenberg uberhaupt kent
Ja, daar ben ik dus nog nooit geweest.quote:
Naja, zover is het hier niet eens vandan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je Woudenberg uberhaupt kent
quote:
Wat zal het zijn, 30 km?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, zover is het hier niet eens vandan.
LEUTHquote:
Die cd heb ik hier nog liggen.quote:
Yep zoiets.quote:
Nicequote:
Hij speelt slecht en wint vervolgens en jij precies hetzelfde? Gewonnen met de river card?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Boh, door slecht spel van mn tegenstander halve stack kwijt en daarna door slecht spel van mij het weer terug gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Neem dr mee uit etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?How you doin'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glibbert ze de pan uitBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Jij hebt een opening en ik heb zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes gegarandeerdBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Echt te slecht, maar ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?hang opgezette tienermeisjes aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faal!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[/i]Jij hebt een opening en ik heb zin[/i]
Succes gegarandeerd
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Ken ik jou niet ergens van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Gewoon naar de appie gaan en wat van dat cakebeslag, gekleurde hagels en dergelijke kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens je muur insmeren met glazuur en dan gooi je de versiering erop.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Hee psst....neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Wil je helpen vangen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
hang opgezette tienermeisjes aan de muur
Story of my life.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt te slecht, maar ik moest lachen.
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Deed het pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Ik zou jou keihard gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon naar de appie gaan en wat van dat cakebeslag, gekleurde hagels en dergelijke kopen.
Vervolgens je muur insmeren met glazuur en dan gooi je de versiering erop.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
How you doin'?
Glibbert ze de pan uit
quote:
Enz enz...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin
Succes gegarandeerd
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Ik krijg morgen een haartransplantatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Enz enz...
Het is wel duidelijk wie hier de playah is.
Dan zegt mijn kamer zo van Wat?±!!!11quote:
We kunnen ze met snoepjes en breezers mijn kamer inlokken!quote:
Daar houd ik je aan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Ik zal morgen het eindresultaat posten.
ZIE JE, IK BEN HET NIET!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Enz enz...
Het is wel duidelijk wie hier de playah is.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een haartransplantatie
Mwah ik ben nog niet overtuigd.quote:
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Hoi, wij zijn allebei kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ah kut net te laten met quotenquote:
Kutquote:
Ninja-editquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah kut net te laten met quoten
Wanneer wel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah ik ben nog niet overtuigd.
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Wil je ballen met mijn hockeystick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Tijdens dates heb ik een toepetje op.quote:
Nooit?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wil je ballen met mijn hockeystick?
Wat een lelijk pak en zonnebril.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Op deze playah na
[ afbeelding ]
Nou vertel..quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
Nu snap ik ook waarom Zot met norit een nep snor en baard had getekend
Waarom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
Nu snap ik ook waarom Zot met norit een nep snor en baard had getekend
Hier kan ik maar 1 ding op posten:quote:
Heb je der zin an dan?quote:
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Tsja, hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Hey, ik heb een feestje in mn mond, kom je ook ?
Is het beste!
Slik je ook of spuug je het uit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Hey, ik heb een feestje in mn mond, kom je ook ?
Is het beste!
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Je bent misschien niet de knapste meid hierbinnen, maar schoonheid is slechts een lichtknopje van ons verwijderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Wat romantisch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je bent misschien niet de knapste meid hierbinnen, maar schoonheid is slechts een lichtknopje van ons verwijderd.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je bent misschien niet de knapste meid hierbinnen, maar schoonheid is slechts een lichtknopje van ons verwijderd.
Wat wil je dat ik zeg dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ja, dat is natuurlijk de vraag
[..]
Ik wil mijn kamer versieren, iemand tips?Hoe wil je je eitje morgen ochtend ? Gekookt, gebakken of bevrucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Als jij het doet is het eng.quote:
Je had ook 10 miljoen bij dsb?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef gers het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFUUUU MIEN SPAARGELD
Mijn studiegeld stond daar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je had ook 10 miljoen bij dsb?
Eerst net geen straight flush (A,2,3,4,9 harten) en daarna een full house erachteraanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje morgen ochtend ? Gekookt, gebakken of bevrucht?
quote:
Nicequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst net geen straight flush (A,2,3,4,9 harten) en daarna een full house erachteraan
Zo werkt dat ook op zijn vereniging, anders schenkt niemand aandacht aan hem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij kan echt alleen nog maar met Caps Lock posten hè, om zo proberen op te vallen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice
Er zijn nog 67 spelers bij me over en ik sta qua chips op plek 35
ECHT NIET, ALLE EITJES ZIJN GELIJK!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo werkt dat ook op zijn vereniging, anders schenkt niemand aandacht aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |