Hoezo wijs je naar mij? Net alsof ik daar jaloers op moet zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
Whehe @ voorschotje.nl
Trouwens, ik lach jullie allemaal uit, ik ben momenteel de laatste spullen aan het pakken voor een weekje luxueus hotelappartement
Een week lang lamballen, in het zwembad dobberen, bubbelen in het bubbelbad, sauna's en meer van zulks
*wijst naar jitz* HAHA ()
Hey kale!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
Wekker in je slaap uitzetten is een bitch.
Goedemorgen!
Zo noemen mijn vrienden mij ja.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo noemen mijn vrienden mij ja.
Ahh, donderdag pas weer een werkcollege.
Doneer jij even wat haartjes dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal wel moeten ja. Ooit transplantatie overwogen?
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal wel moeten ja. Ooit transplantatie overwogen?
Ik kwam echt om 12 uur m'n bed pas uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat op school en ik dacht, IK GA NAAR HUIS
hallo
Vieze vuile spijbelaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Crack_ het volgende:
hallo
Wat ben jij een kansarm sujetquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Crack_ het volgende:
hallo
En de hoorcolleges skip je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo noemen mijn vrienden mij ja.
Ahh, donderdag pas weer een werkcollege.
Ik hoef niet 100 % op school te zijn, 80 % van de lessen moet ik hebben gevolgd, dus eigenlijk ben ik ook legitiem uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vieze vuile spijbelaar
Ik ben legitiem uit
Hou je mond jijquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kwam echt om 12 uur m'n bed pas uit.
Nee, ik denk het niet.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je post alleen maar poep en je gaat niet naar school. Jij wordt later ook een DSB klant
En zijn die ook een beetje Zot z'n haarkleur?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat haartjes op mn billetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |