Sukkie's die hier een topic over openenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef ynuhh het volgende:
Terwijl die op z'n bek gaat.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_camera.html
Sowieso ouders die hun kinderen over het voetpad laten fietsen.
Gaat het wel goed met je? Of moet ik profi hulp inschakelen voor je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef zovty het volgende:
Hahahahahahahahahahha een raar filmpje op de interwebz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
INTERNET GAAT KAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ligt eraan wat je met profi hulp bedoelt, als je een lekker wijf bedoelt dat m'n penis in d'r mond wil houden terwijl ik zit te fokken/werken dan graag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Of moet ik profi hulp inschakelen voor je?
Ow, het gaat alweer zie ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met profi hulp bedoelt, als je een lekker wijf bedoelt dat m'n penis in d'r mond wil houden terwijl ik zit te fokken/werken dan graag.
Zal ik het op je credit card zetten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik voel een terugval aankomen..
Vlugvlug, regel zo'n chickie voor me!
Ja, dat is misschien wel verstandig. Dan is ze gelijk verzekerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik het op je credit card zetten?
*belt*
pedoquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef wise het volgende:
liever dat dan wat ze op youtube doen
en check datn vooral related videos![]()
![]()
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡11
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef ynuhh het volgende:
Sukkie's![]()
![]()
Jezus zit je nog op de basisschool.
Er zullen er genoeg zijn die hier een stijve paal van krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef wise het volgende:
liever dat dan wat ze op youtube doen
en check datn vooral related videos![]()
![]()
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡11
En dan later gaan janken bij stopkinderseks.nu als hun kind ergens op een pedo forum staat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zullen er genoeg zijn die hier een stijve paal van krijgen.
Welke ouder zet nu zoiets op YoutubeDat doe je toch alleen als je wil dat je kinderen bekeken worden
Inddquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan later gaan janken bij stopkinderseks.nu als hun kind ergens op een pedo forum staat.
Precies, hou lekker voor je zelfquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er zullen er genoeg zijn die hier een stijve paal van krijgen.
Welke ouder zet nu zoiets op YoutubeDat doe je toch alleen als je wil dat je kinderen bekeken worden
Inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan later gaan janken bij stopkinderseks.nu als hun kind ergens op een pedo forum staat.
helemaal mee eensquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef ynuhh het volgende:
Terwijl die op z'n bek gaat.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nieuwe_camera.html
Sowieso ouders die hun kinderen over het voetpad laten fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |