En nog moeite met lezen ook ook:quote:
Staat gewoon in je linkjes die je hier dumpt hoor. Ik heb in de berekening uiteraard het gemiddelde genomen van 400 en 500. Dat is voor de duidelijkheid 450.quote:A x 0,2 = B
A = uw brutomaandinkomen,
B = maximale huurbedrag waarvoor u op grond van uw inkomen in aanmerking komt
Dus voor een huur van 500 moet je 2250 verdienen?? uh..niet goed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En nog moeite met lezen ook ook:
[..]
Staat gewoon in je linkjes die je hier dumpt hoor.
Als je geen ruk verdiend moet je ook geen eisen stellen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heb je dus wel een bruto inkomen van 2250 nodig. Waar haal je dat vandaan als beginnend kunstenaar?
Waarom wordt er zo fel geschreven over krakers welke zogenaamd zouden parasiteren, maar niets over speculanten die precies hetzelfde doen? Zij parasiteren namelijk op het beperkte woonoppervlakt in Nederland.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als je geen ruk verdiend moet je ook geen eisen stellen.
Dubbeltje op de eerste rang, dat gaat niet. Ik kan ook wel zielige topics openen dat ik een ferrari wil en dat die nergens te halen zijn voor 2000 euro maar zo is dat nou eenmaal...
Als 2000 en 1800 al te hoge inkomens zijn dan kan je beter terug naar je ouders.
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dubbeltje op de eerste rang, dat gaat niet. Ik kan ook wel zielige topics openen dat ik een ferrari wil en dat die nergens te halen zijn voor 2000 euro maar zo is dat nou eenmaal...
Als 2000 en 1800 al te hoge inkomens zijn dan kan je beter terug naar je ouders.
Omdat zij betalen voor wat ze doen en jullie niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom wordt er zo fel geschreven over krakers welke zogenaamd zouden parasiteren, maar niets over speculanten die precies hetzelfde doen? Zij parasiteren namelijk op het beperkte woonoppervlakt in Nederland.
Subsidies tellen niet mee als inkomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus voor een huur van 500 moet je 2250 verdienen?? uh..niet goed.
Je kan ook nog diverse subsidies krijgen waardoor je daar zo aan zit. Had je als rooie rakker toch moeten weten.
Eh, fout. Dat doen ze niet. Ze maken misbruik van de vaste hoeveelheid woonoppervlakte in Nederland. Een eigendom van de samenleving. Door schaarste aan te brengen willen speculanten de prijs opdrijven. Dat kan prima met roerende goederen, want daar kun je prima mee concurreren, maar met onroerend goed kan dat niet. Omdat er geen 2e Nederland is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat zij betalen voor wat ze doen en jullie niet.
Krijgen de speculanten hun vastgoed dan ook gratis? Nee, en dus is het verre van hetzelfde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom wordt er zo fel geschreven over krakers welke zogenaamd zouden parasiteren, maar niets over speculanten die precies hetzelfde doen? Zij parasiteren namelijk op het beperkte woonoppervlakt in Nederland.
Als ik een huis koop van 2 ton mag ik er toch mee doen wat ik wil of niet? Ik betaal daar dan toch voor?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eh, fout. Dat doen ze niet. Ze maken misbruik van de vaste hoeveelheid woonoppervlakte in Nederland. Een eigendom van de samenleving. Door schaarste aan te brengen willen speculanten de prijs opdrijven. Dat kan prima met roerende goederen, want daar kun je prima mee concurreren, maar met onroerend goed kan dat niet. Omdat er geen 2e Nederland is.
Je komt nu aanzetten met garageboxen en seniorenflats.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Voor mensen met stompies:
http://www.funda.nl/huur/(...)sorteer-prijs-op/p2/
Uitleg voor beginners: dit kun je landelijk doen,...nou is dat even wat !
Nee, daar mag je niet mee doen wat je wil.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik een huis koop van 2 ton mag ik er toch mee doen wat ik wil of niet? Ik betaal daar dan toch voor?
Nee mutsje....er staan er toch meer op of niet, en je kunt bladeren en een andere regio zoeken etcetc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je komt nu aanzetten met garageboxen en seniorenflats.
Nee vertel dat eens aan de paupers hier. Zelfs de bontkraagjes in dit land hebben woonruimte genoeg. Dan gaan de paupers hier zeggen dat het allemaal niet mogelijk is, ga toch weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijgen de speculanten hun vastgoed dan ook gratis? Nee, en dus is het verre van hetzelfde.
Wat nou grond van de gemeente......erfpacht koop je veelal af hoor. Je hebt er blijkbaar echt geen verstand van, dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, daar mag je niet mee doen wat je wil.
Als je goed kijkt, maar daar heb je misschien moeite mee, zie je dat je woning staat op een stuk grond van de gemeente. De gemeente heeft dat verklaard tot 'bestemming: woningbouw'.
En dat is dus heel wat anders dan 'bestemming: speculeren en huizenprijzen opdrijven'.
Terug naar je ouders. Die zien je aankomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Had dan thuis blijven wonen maar nee, je wil zelf zonodig het huis uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Terug naar je ouders. Die zien je aankomen.
Nee hoor, bestemmingsplan koop je niet op. Als jij 3 huizen naast elkaar koopt mag je er echt geen kerncentrale neerzetten. Of een kantoor. Of iets anders dan een woning. Dan kun je 20 topics vol lopen bléren dat jij het gekocht hebt, het mag niet. Wist je trouwens dat je ook een vergunning aan moet vragen om een garage aan je huis te bouwen? Als het niet in het bestemmingsplan past mag het niet, ga je dan wederom huilen over 'ja maar ik had em toch gekocht?'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat nou grond van de gemeente......erfpacht koop je veelal af hoor. Je hebt er blijkbaar echt geen verstand van, dat blijkt wel weer.
Trouwens...dat lezen daar had jij problemen mee, dat hadden we al eerder geconstateerd he![]()
Jups, en die zijn te duur, hebben belachelijke inkomenseisen en/of liggen te ver van studie of werk vandaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee mutsje....er staan er toch meer op of niet, en je kunt bladeren en een andere regio zoeken etcetc.
Wie heeft het nou weer over een kerncentrale. Als ik drie woningen koop dan koop ik drie woningen. Dan kan ik er twee verhuren. Ik heb het niet over kerncentrales, dwaal nu niet af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee hoor, bestemmingsplan koop je niet op. Als jij 3 huizen naast elkaar koopt mag je er echt geen kerncentrale neerzetten. Dan kun je 20 topics vol lopen bléren dat jij het gekocht hebt, het mag niet.
Werkelijk, waar haal je dit vandaan?
Sorry, maar hier is echt maar 1 reactie op mogelijk:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Had dan thuis blijven wonen maar nee, je wil zelf zonodig het huis uit.
Prioriteren ipv parasiteren...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jups, en die zijn te duur, hebben belachelijke inkomenseisen en/of liggen te ver van studie of werk vandaan.
Je doet net alsof een eigen huis in het centrum van Amsterdam een grondrecht is en dat je dat op mag eisen of mag claimen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Terug naar je ouders. Die zien je aankomen.
Precies, dan koop jij woningen. Panden om in te wonen. Niet panden om leeg te laten staan om er mee te speculeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over een kerncentrale. Als ik drie woningen koop dan koop ik drie woningen. Dan kan ik er twee verhuren. Ik heb het niet over kerncentrales, dwaal nu niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |