Dat maak jij er vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht dat het hier over kraken ging, voornamelijk op plekken waar krakers graag willen wonen.
Je moet ergens een grens trekken. Als je wilt verbouwen o.i.d. kan dat makkelijk in een half jaar. Als een gebouw een jaar of langer leeg staat, gaat het niet om verbouwen maar om speculatie en moet je het kraken.quote:Of het dan jaren lang leeg staat of net een jaar lijkt me niet relevant.
Dat een pand leegstaat staat niet gelijk aan beschikbaar voor de woningmarkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe je een 'betaalbare en beschikbare woning' relateert aan 'panden die al jaren leegstaan'?
Ik huur zelf, ik betaal geen 1000 euro de maand (nog niet eens helft) en zit op de locatie die ik wil. Ik zou zelfs in aanmerking kunnen komen voor huurtoeslag, ware het niet dat mn inkomen te hoog is (nee dat is geen opscheppen dat heb je al snel).quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je erg je best moeten doen op zo'n nutteloze post? Kom eens met een betaalbare en beschikbare woning. Of kan je die niet vinden?
Ook in Diemen, Almere, Hoofdorp, Haarlemmermeer, Amstelveen, enz.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sociale woningbouw, 10 jaar wachttijd.
Ja:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook in Diemen, Almere, Hoofdorp, Haarlemmermeer, Amstelveen, enz.![]()
Gewoon een leegstandtax introduceren. 500 euro per maand per pand. Net op het randje dat het aantrekkelijk is antikraak in je pand te zetten.quote:Jaap.nl
233.349 Koophuizen 84.772 Huurhuizen
Je hebt vriendjes bij de gemeente? Je had een frauduleuze urgentieverklaring?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik huur zelf, ik betaal geen 1000 euro de maand (nog niet eens helft) en zit op de locatie die ik wil. Ik zou zelfs in aanmerking kunnen komen voor huurtoeslag, ware het niet dat mn inkomen te hoog is (nee dat is geen opscheppen dat heb je al snel).
En nee ik heb geen 10 jaar ingeschreven gestaan.
Maargoed dat geloof je toch niet..
Stap eens af van sociale woningbouw. Huur particulier en ga werken in plaats van sociaal dit en sociaal dat.quote:
Awww, moet je het wat verder weg zoeken en misschien wel een half uur treinen,quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gewoon even een voorbeeld, omdat het kan:
http://www.funda.nl/huur/(...)d-west-buitensingel/
Alleen die werkgeversverklaring....dat is voor de meesten natuurlijk weer een barricade die niet genomen kan worden. Kortom, ga eens werken.
Sorry ik kom net 120 euro te kort.quote:Uw bruto gezinsinkomen dient circa 4 x de kale huurprijs te bedragen;
Prijzen, prijzen, niet iedereen verdient 3 x modaal.quote:
Nooit aan gedacht om aan je werkgever (indien je die hebt) opslag te vragen? Als je goed bent in wat je doet moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik kom net 120 euro te kort.
NEXT!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om aan je werkgever (indien je die hebt) opslag te vragen? Als je goed bent in wat je doet moet dat toch geen probleem zijn?
Ok opgelost, iedereen loonsverhoging. Slotje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om aan je werkgever (indien je die hebt) opslag te vragen? Als je goed bent in wat je doet moet dat toch geen probleem zijn?
Niet iedereen kan in Den Haag wonen ivm studie of werk elders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kijk nou eens bij Funda en dan in Den Haag, staat zat te huur onder de 750,--
Maar ja, als je niet werkt heb je ook geen geld heDus dan kan je of gaan werken of gaan kraken,...en de echte rooie klootzakken en asocialen gaan dan kraken want ja,...je zal maar moeten werken bahhhhh
Niet te doen voor studenten. En ook niet voor mensen op met een baan op MBO niveau. Je moet 4 keer de huurprijs verdienen, is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Alleen die werkgeversverklaring....dat is voor de meesten natuurlijk weer een barricade die niet genomen kan worden. Kortom, ga eens werken.
Particulier is gewoon te duur voor veel mensen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook in Diemen, Almere, Hoofdorp, Haarlemmermeer, Amstelveen, enz.En Particulier huren, kun je er lekker meteen in, maar wellicht is het wat kleiner. Jeetje wat een ellende allemaal,
.
Geen uitvluchten gaan verzinnen nu. Het huis is te duur. NEXT!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben daar niks mee te maken gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt vriendjes bij de gemeente?
Nopequote:Je had een frauduleuze urgentieverklaring?
Dan heb je geen binding met de regio en maak je dus sowieso geen kans.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Awww, moet je het wat verder weg zoeken en misschien wel een half uur treinen,.
Inderdaad, dus als je op korte termijn een woning in of rond Amsterdam zoekt dan moet je wel particulier zoeken.quote:(Er vanuitgaande dat alleen wongingbouw een optie is, terwijl er ook nog genoeg partikuliere opties zijn.)
Tja als 2000 euro (bruto) te veel is dan houdt het inderdaad op. Maar dat kan ik dan wel begrijpen want als je onder de 2000 bruto verdiend verdien je het ook niet om een eigen woning te hebben. Studenten uitgezonderd maar het lijkt mij sterk dat de krakers ineens allemaal student zijn. De krakers die ik ken/zie of tegenkom op sites zijn echt niet allemaal student.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen uitvluchten gaan verzinnen nu. Het huis is te duur. NEXT!
You and me both blijkbaar en natuurlijk alle andere mensen die ik ken, zeg maar iedereen in deze omgeving plus vrienden en familie. Deze mensen hebben blijkbaar allemaal connecties bij de woningbouw en/of verdienen 3x modaalquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben daar niks mee te maken gehad.
[..]
Nope
Waarschijnlijk leef ik in een parallel universum waar huren WEL mogelijk is.
Dat is meestal het geval met mensen die de woningnood ontkennen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef DeWaasheid het volgende:
.
Waarschijnlijk leef ik in een parallel universum waar huren WEL mogelijk is.
Ow ja, ook nog handig:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe krijg je die als je nog thuis woont, of kraakt?quote:Verklaring eigenaar/beheerder/hypotheekhouder(s)
Op het aanvraagformulier wordt tevens, indien u momenteel een woning huurt, een verklaring van uw huidige verhuurder gevraagd of, indien u een eigen woning heeft, een hypotheekhoudersverklaring. Ook deze verklaring dient te zijn ingevuld.
Als je thuiswoont kun je dit dus aangeven, dan gaat die regel niet op. En als je kraakt ben je pauper en motten ze je niet denk ik. Kijk, er staat niet voor niks "indien u huurt" als je thuis woont huur je dus niet en gaat die regel niet op. Even begrijpend lezen schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow ja, ook nog handig:
[..]
Hoe krijg je die als je nog thuis woont, of kraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |