Inderdaad, als jij betaald wordt voor een lagere functie, dan doe je toch gewoon die lagere functie? Wat je nu doet is eigenlijk extra onbetaald werk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef TGVkopper het volgende:
Alleen nog maar de werkzaamheden uitvoeren die horen bij die lagere functie waarvoor je betaald wordt
Maar je kan wel aannemen dat TS bovenstaande functie (incl waardering) wil.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, als jij betaald wordt voor een lagere functie, dan doe je toch gewoon die lagere functie? Wat je nu doet is eigenlijk extra onbetaald werk.
Dat dus....quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef TGVkopper het volgende:
Alleen nog maar de werkzaamheden uitvoeren die horen bij die lagere functie waarvoor je betaald wordt
Komt wel, waar maak je je druk om, het loon in de hogere functie is niet bizar hoger etc. etc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En wat zegt je baas toen je hier om vroeg?
Geachte directie,quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas ben ik niet zo juridisch onderlegd. Weet iemand of er voorbeeld brieven zijn met dit soort onderwerpen?
Hij is nu ingeschaald als _The_Colonel_?quote:
Doe er gelijk je ontslagbrief bijquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb net even gebeld met mijn rechtsbijstand. Die adviseren mij eerst nog een aangetekende brief te sturen waarin ik vraag om de juiste functie en een schriftelijke reactie.
Dit voordat ik iets anders doe en om te voorkomen dat men later gaat zeuren over werkweigering.
Helaas ben ik niet zo juridisch onderlegd. Weet iemand of er voorbeeld brieven zijn met dit soort onderwerpen?
Nee, maar hij wil worden ingeschaald als _The_Admiral_quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij is nu ingeschaald als _The_Colonel_?
Vind ik altijd zo een dooddoener, hier hebben leidinggevende wel vaker een handje van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Komt wel, waar maak je je druk om, het loon in de hogere functie is niet bizar hoger etc. etc.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef sanger het volgende:
Nee, maar hij wil worden ingeschaald als _The_Admiral_
Want vragen om salaris waar je gewoon recht op hebt is not done? En stelselmatig te weinig uitbetalen is dat wel?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, maar hij wil worden ingeschaald als _The_Admiral_
Als ik goed ben in mijn werk en mijn arbeid naar volle tevredenheid van mijn baas doe, wil ik er ook gewoon naar betaald worden. Ik zie geen enkele reden om mijn baas zomaar even "korting" te geven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar inzichten van andere mensen hierover
Ik snap je dilemma maar TS wordt al 2 jaar aan het lijntje gehouden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef Anne het volgende:
Ik vind het alleen lastig om in deze tijden hierover te beginnen.
Waar maak jij je nou druk om?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Alicey het volgende:
De kans is groot dat wanneer je brieven gaat schrijven, je jezelf alleen maar te boek zet als iemand die "lastig" is (en dus er uit gezet wordt bij een reorganisatie). Het beste kun je in overleg treden met jouw leidinggevende en/of de directie en aangeven dat je graag concrete afspraken maakt (Dus "met ingang van 1 november" in plaats van "dat komt wel" etc.)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:41 schreef Alicey het volgende:
Ik ga uit van het geval dat _The_General_ zijn baan wil behouden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef _The_General_ het volgende:
Komt wel, waar maak je je druk om, het loon in de hogere functie is niet bizar hoger etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |