abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:18:14 #51
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_73719916
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Simpel. Mannen zijn enkel seksueel aantrekkelijk maar ik moet er niet aan denken om weer een relatie te hebben met een man. Vrouwen zijn potentiële partners én seksueel aantrekkelijk. Bovendien, omdat de vijver klein is, ontstaat er al heel snel hoop op iets serieuzers en ik hou er niet van om vrouwen (of mannen) te kwetsen. Mannen zijn daarin veel makkelijker, die zijn allang blij als ze op regelmatige basis van bil kunnen.
Wat als een vrouw seksueel aantrekkelijk is en geen relatie materiaal (dat zijn er vrij veel ) en ook gewoon van bil wil?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:31:19 #52
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73720274
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:18 schreef XtremeNL het volgende:

[..]

Wat als een vrouw seksueel aantrekkelijk is en geen relatie materiaal (dat zijn er vrij veel ) en ook gewoon van bil wil?
Bijna elke vrouw is relatiemateriaal maar om bij mij te passen moet ze wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Hoe dan ook, met vrouwen weet je het nooit dus dan kies ik liever de makkelijke weg met mannen.
Resistance is futile
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:33:18 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73720324
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:31 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Bijna elke vrouw is relatiemateriaal maar om bij mij te passen moet ze wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Hoe dan ook, met vrouwen weet je het nooit dus dan kies ik liever de makkelijke weg met mannen.
Ik kan me ook zo voorstellen dat de "lesbische vrouwen" vijver een stuk kleiner is dan de "mannen die wel ff willen neuken" vijver.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73742772
Het is vrij simpel.

Een seks-relatie. Met de afspraak: we gaan niet voor de full-blown relatie
A wordt TOCH verliefd op B
A heeft de keuzes:
Vertellen, B is niet verliefd, einde relatie
Vertellen, B is ook verliefd, begin van een echte relatie
Niet vertellen, relatie gaat verder, A blijft hoop houden

Aangezien er afspraken zijn gemaakt, is de kans dat de relatie op houdt bij vertellen erg groot. Een seks-relatie is beter dan geen relatie. Dus A zal het over het algemeen NOOIT vertellen en er over blijven liegen zolang hij/zij kan.

Of je FB nu wel of niet verliefd is op jou, jij zult het nooit van hem horen.
pi_74142140
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Het is vrij simpel.

A heeft de keuzes:

Aangezien er afspraken zijn gemaakt, is de kans dat de relatie op houdt bij vertellen erg groot. Een seks-relatie is beter dan geen relatie. Dus A zal het over het algemeen NOOIT vertellen en er over blijven liegen zolang hij/zij kan.

Eerlijkheid is voor sommige mensen ook heel wat waard.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:11:55 #56
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74153658
Ik heb zo jarenlang met vriendinnen gespendeerd... Niks mis mee... Zij wilden verder niets met mij,
en ik verder niets met hen... alleen seks en vriendschap, geen commitment verder... Wel hadden
we de afspraak dat mochten er gevoelens optreden we dit eerlijk zouden melden en erover
zouden praten... Ook hadden we duidelijk de afspraak dat als we t met iemand anders deden
dit eerlijk gezegd werd... Meestal had k periodes met vriendinnen seks, niet de ene dag de ene,
de andere dag de andere... Wat wel lollig was dat sommige dames ook onderling vrienden waren
en ik er later achter kwam dat ze er niet schuw van waren om details met elkaar door te nemen...
Soms zijn vrouwen echt erger dan mannen...

Over het algemeen hebben vrouwen denk ik wel eerder last van gevoelens dan mannen, zo kan
je net op een kwetsbaar moment onverwacht gevoelens ontwikkelen... Een aantal dames ben k
ook mee gestopt met seksen omdat ze toch meer wilden, een commitment die op een relatie
leek zonder dat ik die gevoelens had... Eenzijdige gevoelens zijn nooit goed en iemand valse hoop
geven wilde ik absoluut niet...

Een klein btje tegenstrijdig is het feit dat een van die vriendinnen nu mijn vaste vriendinnetje
is... Juist doordat er totaal geen verwachtingen waren en we ons niet beter voor hoefden
te doen dan dat we waren hebben we elkaar op een manier leren kennen die we nog niet
eerder gezien hadden, een hele pure vorm van leren kennen, zonder roze bril... We begonnen
elkaar steeds meer te missen (ook buiten het bed) en we hadden wel door dat er meer aan de
hand was wat hoe langer hoe heviger dat gevoel werd, daar is een hele mooie sterke relatie
uitgekomen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:16:19 #57
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_74153851
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Het is vrij simpel.

A heeft de keuzes:
dat merk je echt wel... En bij twijfel op verschillende momenten blijven herhalen dat je geen
relatie wil (soms op vrij onsubtiele manieren) is ook een goede manier... Dan zie je aan de
reactie echt wel ofdat er meer speelt hoor! En je moet de regelmaat zowieso niet zo vaak
laten worden dat je van elkaar afhankelijk wordt...
quote:

Maar zoals eerder gezegd merk je t wel... Zorgen dat er geen valse hoop ontstaat
is bij zoiets idd wel noodzakelijk...

[ Bericht 2% gewijzigd door B-FliP op 28-10-2009 16:40:50 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')