Ik heb zo jarenlang met vriendinnen gespendeerd... Niks mis mee... Zij wilden verder niets met mij,
en ik verder niets met hen... alleen seks en vriendschap, geen commitment verder... Wel hadden
we de afspraak dat mochten er gevoelens optreden we dit eerlijk zouden melden en erover
zouden praten... Ook hadden we duidelijk de afspraak dat als we t met iemand anders deden
dit eerlijk gezegd werd... Meestal had k periodes met vriendinnen seks, niet de ene dag de ene,
de andere dag de andere... Wat wel lollig was dat sommige dames ook onderling vrienden waren
en ik er later achter kwam dat ze er niet schuw van waren om details met elkaar door te nemen...
Soms zijn vrouwen echt erger dan mannen...
Over het algemeen hebben vrouwen denk ik wel eerder last van gevoelens dan mannen, zo kan
je net op een kwetsbaar moment onverwacht gevoelens ontwikkelen... Een aantal dames ben k
ook mee gestopt met seksen omdat ze toch meer wilden, een commitment die op een relatie
leek zonder dat ik die gevoelens had... Eenzijdige gevoelens zijn nooit goed en iemand valse hoop
geven wilde ik absoluut niet...
Een klein btje tegenstrijdig is het feit dat een van die vriendinnen nu mijn vaste vriendinnetje
is... Juist doordat er totaal geen verwachtingen waren en we ons niet beter voor hoefden
te doen dan dat we waren hebben we elkaar op een manier leren kennen die we nog niet
eerder gezien hadden, een hele pure vorm van leren kennen, zonder roze bril... We begonnen
elkaar steeds meer te missen (ook buiten het bed) en we hadden wel door dat er meer aan de
hand was wat hoe langer hoe heviger dat gevoel werd, daar is een hele mooie sterke relatie
uitgekomen...