quote:Technische informatie van de Premium Plus Photo Paper - Hoogglanzend fotopapier - 130 x 180 mm - 280 g/m2 - 20 vel(len)
Media Mediatype: 50 m
Mediagrootten: 300 m
Afdruktechnologie: Toetsenbord
Inbegrepen aantal: Handset
Mediagewicht: 3-weg
Meegeleverd Media: Ja

!..

Dat klinkt leuk, zij het niet voor mijn werk. De meeste mensen die ik over mijn werk spreek melden me dat ik ermee moet ophouden en dat ik een studie moet gaan doen en dan een heel andere richting op moet gaan, maar dat strookt niet echt met mijn calvinistische beginselen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb van de week een leuk boekje over the Victorian internet gelezen. Daar kan je zo een les van maken, RG. Sms-taal, online chatten, -flirten, -bankzaken doen, hackers - het is allemaal al eens eerder gedaan.
Jongelui: jullie zijn niet hip.
[ afbeelding ]

Ik ga je niet voeren in je laat-ik-Lienekien-weer-eens-sarren-behoefte.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, het is weer zo'n Lienekienmomentje, zeker? Zo'n ik-geef-even-een-vaag-hintje-maar-daarna-zeg-ik-niks-meer-lekker-puh-momentje.

Kun je niet iets gaan doen à la Indiana Jones? Al vraag ik me dan af wat jouw equivalent is. Archeoloog - Avonturier, Politicoloog - ...Particulier? Pattisier? Provenier?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, zij het niet voor mijn werk. De meeste mensen die ik over mijn werk spreek melden me dat ik ermee moet ophouden en dat ik een studie moet gaan doen en dan een heel andere richting op moet gaan, maar dat strookt niet echt met mijn calvinistische beginselen.
Wat nu, RG?

Als zorgende of als verzorgde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat IR fantastisch zou zijn in de ouderenzorg.

Hoewel het een harig evenement was, heb ik er godzijdank niet of nauwelijks vrouwen gezien met zo'n Nederlands 'lekker makkelijk' kapsel. Zo'n rood geverfd, kort geknipt 'lekker vlot' kapsel. Zo'n Lienekienkapsel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:59 schreef Gellius het volgende:
Een heel eind voorbij de veertig, zou ik denken. Zeg maar: cabrioleeftijd. Lieneleeftijd.

Dat kun je narekenen aan de hand van de nekringen. Werkt net als boomringen.quote:

Als die ouderen Zwitsers zijn die fenomenale liedjes en gedichten schrijven, vol met briljante taalvondsten, dan denk ik dat ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat IR fantastisch zou zijn in de ouderenzorg.

Je wilt hem ook Jan van Veen laten verzorgen begrijp ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:33 schreef Gellius het volgende:
Iemand die een luisterend oor biedt, en 's avonds, bij het knappend haardvuur, een tinkelend glas komt brengen. Iemand die het oeuvre kent. Ook de mindere werken. Iemand die naar de apotheek gaat voor de plaspillen. Iemand, die blijft slapen als de nacht koud en angstig is.
Iemand als IR.

Er valt nog wel meer als Claudia gaat bevallen. Vliezen en vruchtwater bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Er valt straks een gat als Claudia gaat bevallen.

Vliezen vallen niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Er valt nog wel meer als Claudia gaat bevallen. Vliezen en vruchtwater bijvoorbeeld.

Wel hoor. Weliswaar een klein stukje maar en niet tot op de grond, maar toch. Ik kan het tenslotte weten.quote:

Overtuig mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel hoor. Weliswaar een klein stukje maar en niet tot op de grond, maar toch. Ik kan het tenslotte weten.

Zolang ik mijn eigenaardige gevoel voor humor voor me hou gaat het wel redelijk goed, maar zodra ik mezelf ga zijn is het allemaal snel voorbij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Z het volgende:
Als ik me zo een beeld van IR probeer te vormen komt onze HR-manager op mijn netvlies. Sportief, jong, makkelijk in de omgang, ietwat studentikoos. Misschien moet dat het maar gaan doen IR, HRM.

Perfect dus. HRMmers zijn juist de grootste mensenhaters en sadisten die er bestaan. Zonder uitzondering.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
HRM vind ik trouwens niks, want eigenlijk heb ik een hekel aan mensen

In mijn wereld wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:14 schreef MeneerTim het volgende:
Is hrm hetzelfde als p&o?

Als ik vorig jaar één ding geleerd heb, is het wel dat ik niet gelukkig word van woon-werkverkeer. Dus het rijk komt maar hierheen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef zodiakk het volgende:
IR, kom naar de dark side en wordt rijksambtenaar.

Voel je je eenzaam?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef zodiakk het volgende:
MeneerTim, kom naar de dark side en wordt rijksambtenaar.

Ik voel mij in het geheel niet eenzaam, maar ik zie gewoon wat dolende zielen waarvan ik denk dat ze uit het dienen van het publiek belang zingeving en voldoening kunnen halen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:21 schreef mane het volgende:
Voel je je eenzaam?
Ik zou nooit meer op een ministerie willen werken..

Ja, heerlijk. Ik had, met mijn foeilelijke blauwe handschoenen aan en een door een exvriendin geschonken designdas om, een heerlijke fietstocht vanochtend. Kraakhelder en koud maar niet té.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef Gellius het volgende:
Râwr, want een lekkere winterse ochtend.

Ik dien al een tijd het Amsterdamse publieke belang, ik weet niet of ik er meer voldoening uit haal als ik besef dat ik ook inwoners van Eijsden en Delfzijl dien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:31 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik voel mij in het geheel niet eenzaam, maar ik zie gewoon wat dolende zielen waarvan ik denk dat ze uit het dienen van het publiek belang zingeving en voldoening kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |