Heb je ook het gevoel dat je een echter en waarachtiger leven leidt nu je kinderen hebt? Geloof je dat de blik die je nu hebt 'beter' is dan die je eerst had, of houd je er rekening mee dat die nu juist vertroebeld is?quote:

Dat zijn jouw conclusies, ik onderzoek alleen maar en oordeel niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:11 schreef ShadyLane het volgende:
Je doet alsof ie in de Here is geraakt

Troebeler dan het ooit geweest is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb je ook het gevoel dat je een echter en waarachtiger leven leidt nu je kinderen hebt? Geloof je dat de blik die je nu hebt 'beter' is dan die je eerst had, of houd je er rekening mee dat die nu juist vertroebeld is?

Wat moet dat vreselijk zijn, een totaal ongefundeerd geluksgevoel dat misschien wel je hele leven blijft voortduren.quote:

Is het dan nog wel liefde en niet meer een soort van kudde-instinct?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Z het volgende:
Nee, de liefde is onvoorwaardelijk. Voorlopig nog van twee kanten.

Voor zover ik daar uitspraken over kan doen, ik ben niet zo'n kudde-dier, is dat niet zo. Het is echt een soort van liefde. Ik denk dat ik nu een beetje tegen jullie onwetendheid en naïviteit aan ga lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Is het dan nog wel liefde en niet meer een soort van kudde-instinct?

Mijn fiets is wel voor mensen van 2 meter, als je dat ook bent mag dat natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Z het volgende:
De triatlon, die wil ik ook nog wel eens doen. Mag ik dan jouw fiets lenen IR? Heb je een streeftijd in gedachte?

Ja, zwemmen kan ik dan weer niet goed, op het ijs heb ik nog een mooi PR van 56,44 op de 500 meter staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Z het volgende:
Ah, schaatsen, dat kan ik niet zo goed. Ik doe wel een keer een normale.

En onze hond mag in zijn eerste jaar nog niet zoveel lopen. Dat is slecht voor zijn heupjes.quote:

Dit lijkt een beetje op de gelovigen vroeger bij mij in de kerk die zeiden dat ze medelijden hadden met mij en andere ongelovigen die de onvoorwaardelijke liefde van God niet kenden. En voor mij en al die andere mensen gingen ze dan bidden.quote:

"onvoorwaardelijke"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:37 schreef mane het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op de gelovigen vroeger bij mij in de kerk die zeiden dat ze medelijden hadden met mij en andere ongelovigen die de onvoorwaardelijke liefde van God niet kenden. En voor mij en al die andere mensen gingen ze dan bidden.

Je ziet een belangrijk verschil over het hoofd: God bestaat niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:37 schreef mane het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op de gelovigen vroeger bij mij in de kerk die zeiden dat ze medelijden hadden met mij en andere ongelovigen die de onvoorwaardelijke liefde van God niet kenden. En voor mij en al die andere mensen gingen ze dan bidden.

Dat was ook één van de voornaamste redenen dat ik me 1,5 maand van fok afgekeerd had. Ik wilde nog niet zo worden. Maar ja, het is niet anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef k_man het volgende:
Dit wordt zo wel echt een dertigerstopic hè? Kinderen, huizen. Nog iemand iets te zeuren over z'n baan?

Jij met je cabrio's probeert er een midlife topic van te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef k_man het volgende:
Dit wordt zo wel echt een dertigerstopic hè? Kinderen, huizen. Nog iemand iets te zeuren over z'n baan?

Alleen als Erik er is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef broer het volgende:
Was het hier ooit een gezellige knuffelboel?

God houdt zelfs van jou. Als dat niet onvoorwaardelijk is. Maar ja, lekker makkelijk natuurlijk, voor iemand die niet eens bestaat.quote:

Ooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef broer het volgende:
Was het hier ooit een gezellige knuffelboel?

De God van het Nieuwe Testament dan, hè? Die van het Oude Testament houdt er wel kleine lettertjes op na.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef mane het volgende:
[..]
God houdt zelfs van jou. Als dat niet onvoorwaardelijk is.

Nou, normaal houd ik wel van steken onder water en dat soort dingen, maar ik vond het wel prettig dat er één plek was waar mensen gewoon over leuke dingen als muziek en boeken spraken. Mensen die er wel verstand van hadden maar er niet heel elitair over doen (okay, zodiakk en soms claudia uitgezonderd) en die weten hoe het is om intelligent te zijn in een poel van middelmatigheid. Maar goed, ik heb weinig met kinderen, niks met honden (en ook niks met cabrio’s, trouwens) en de andere lezers hebben vast weinig met hardloopwedstrijden, dronken nachten en eerste dates, dus misschien moeten we ook maar aan frictie of desinteresse/ wederzijds onbegrip ten onder gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Z het volgende:
Een gezellige knuffelboel, wat het hier ooit was, hoeft het niet te worden toch?

Mij ontgaat vooralsnog welke knuppel Z in het hoenderhok gooit en waarom. Het praat hier soms heerlijk langs elkaar heen, ieder over zijn eigen dingen. Dat heb ik liever dan ongemeend geknuffel en vervelende vage steken onder water.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel goed dat Z eens de knuppel in het hoenderhok gooit. Te lang hebben we de puppycursus getolereerd. Hop, we leven in PVV tijden dus kom maar op met die jarenlang gesmoorde meningen.

Ook niet in de zin van "zo oud als je je voelt"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben helemaal geen dertiger.

Mij ook. Niets aan de hand. Met het knuffelgebeuren bedoel ik de tijd van Augustina en Ciorian (?, die enorme kunstkenner), enz. Toen was het mij veel te gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij ontgaat vooralsnog welke knuppel Z in het hoenderhok gooit en waarom. Het praat hier soms heerlijk langs elkaar heen, ieder over zijn eigen dingen. Dat heb ik liever dan ongemeend geknuffel en vervelende vage steken onder water.

De laatste tijd zijn het meestal anderen die toespelingen maken op mijn auto.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:21 schreef Z het volgende:
Jij met je cabrio's probeert er een midlife topic van te maken?

Ruim over de veertig ja, dat is bekend. Zo zijn er ook twintigers hier, maar de gespreksonderwerpen zijn toch vooral die typische dertigersdingen.quote:

Ach joh die hartverwarmende indalingssaga's van Claudia zijn toch van alle tijden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Ruim over de veertig ja, dat is bekend. Zo zijn er ook twintigers hier, maar de gespreksonderwerpen zijn toch vooral die typische dertigersdingen.

Ik gok het er toch op dat het de griep is. Geen Pixies voor hem vanavond ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef mane het volgende:
Voor mij hoeft een hoogknuffelgehalte zeker niet (al valt 't me wel een beetje tegen dat er geen 'mane-is-fantaaastisch-topic' is geopend, trouwens), en al teveel huis-, tuin- en keukengebabbel, dan haak ik ook af. Het langs elkaar heen praten, vind ik vaak erg grappig en eigenlijk nooit vervelend. Ik houd van monologen. Maar waar ik wel écht moeite mee heb, is dat gellius er niet is. Gellius. Kom terug.

Ik ben nota bene een twintiger.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach joh die hartverwarmende indalingssaga's van Claudia zijn toch van alle tijden?

Niet van binnen, lieverd. Niet van binnen.quote:

Ik roep al jaren dat ik van buiten een twintiger ben en van binnen een bejaarde. Je hebt m'n line ingepikt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet van binnen, lieverd. Niet van binnen. [ afbeelding ].

Vertel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand Jort Kelder gister in DWDD gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |