Nee, dat is geniaal, Z.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Z het volgende:
Mannen met tussenjassen! Mietjes.

Daar kom jij vast niet, Gellius.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Gellius het volgende:
Dat... dat is geniaal, Frollo! Waar koop je zo'n jas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik had vanochtend een T-shirtje aan met een trenchcoat (die niet meer dicht kan). Da's dan toch weer een voordeel van de zwangerschap: ik ben geen koukleum meer.quote:

Dat valt wel mee. Ik heb van de H&M een prima trenchcoat en ook een prima winterjas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:02 schreef zodiakk het volgende:
H&M verkoopt doorgaans kleding die na 2 keer dragen uit elkaar valt, dus dat verhaal van dat 'terugplaatsen van de voering' zou ik niet als geniaal bestempelen.

Wat een onzin. Met al mijn H&M-spullen kan ik probleemloos jaren doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:02 schreef zodiakk het volgende:
H&M verkoopt doorgaans kleding die na 2 keer dragen uit elkaar valt, dus dat verhaal van dat 'terugplaatsen van de voering' zou ik niet als geniaal bestempelen.

Ik kom weleens in de H&M in Kleve en verbaas me iedere keer weer over de weldadige rust en de gangpaden waar je met z'n tweeën naast elkaar kunt lopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Naar de H&M gaan is NIET leuk. Online winkelen bespaart je grote ergernissen.

Sudoku'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef Claudia_x het volgende:
Het vluchtkoffertje is nu ook helemaal klaar. Ik heb het vanochtend aangevuld met een Elsevier, Economist, Groene Amsterdammer en Sudoku Mix.

Dat is in Amsterdam wel anders. In de Kalverstraat zitten ongeveer 4 filialen en overal is het een puinzooi, zijn de gangpaden te smal, en moet je lang wachten tot je een pashokje in kan. Ik ga nooit meer naar de Kalverstraat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik kom weleens in de H&M in Kleve en verbaas me iedere keer weer over de weldadige rust en de gangpaden waar je met z'n tweeën naast elkaar kunt lopen.

Ik heb een half uur in de AKO naar het tijdschriftenaanbod zitten turen. Wat ziet dat er belabberd uit.quote:

Naar de H&M gaan is niet leuk, maar online winkelen ook niet als je ruim 2 meter bent en je armen nog eens wat langer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb van de H&M een prima trenchcoat en ook een prima winterjas.
Gellius: kijk anders eens in de online shop. Naar de H&M gaan is NIET leuk. Online winkelen bespaart je grote ergernissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |