Of niemand wil de boot missen en blijft zittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Gezien de cijfers die nog uit moeten komen .. JPMorgan ... Retail sales amerika, unemployment uit de UK, zou je haast zeggen dat de koers wel weer naar beneden gaat .. gezien een ijzersterke opening van 1.67% bij de AEX
Mja daarom vraag ik me af of ik nu mijn winst moet nemen, of nog ff moet wachten en dan zonder winst / verlies de deur uit ga, maar met eventuele kans dat we hoger eindigen dat we nu staan.. het kan vandaag qua beurs toch alleen maar slechter?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef M.Melandri het volgende:
Futs dik omhoog op het nieuws van intel. En intel zelf PM in de min zie ik
Ja dat was idd de tip van de dagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:26 schreef Blik het volgende:
Tip van de dag: ASML
Raar koersverloop bij ASML. Hoog starten, dalen, en nu stijgt het weer flink.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat was idd de tip van de dag!
Tja, op basis van de cijfers zal ASML wel een goed koersverloop zien vandaagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat was idd de tip van de dag!
Ze hebben het hier op BB tv en de nieuws berichten over dat de cijfers van Intel de beurzen wereldwijd!! dragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, op basis van de cijfers zal ASML wel een goed koersverloop zien vandaag
Jij verwacht dus dat de rits aan macro cijfers en JPmorgan positief zullen uitvallen waardoor je weinig winst zou kunnen pakken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Saaie handel zo. Ik zie geen mogelijkheid om momenteel in te stappen.
We blijven redelijk rond de openingsstand schommelen. Ik vind het altijd zonde om dan op zo'n hoog niveau in stappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij verwacht dus dat de rits aan macro cijfers en JPmorgan positief zullen uitvallen waardoor je weinig winst zou kunnen pakken?
Hehehe, dat zou nog eens een knap staaltje investeren zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:15 schreef beertenderrr het volgende:
ow ik dacht om het aandeel van Philips te supporten
Valt mee natuurlijk als je het per jaar bekijkt en uit gaat van 5 cent winst elk kwartaal...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef Lemans24 het volgende:
oh: "De nettowinst in de afgelopen drie maanden kwam uit op EUR20 miljoen, ofwel EUR0,05 per aandeel"
staat dat aandeel dan inmiddels niet al veel te hoog?
Ze hadden daar afgelopen weekend een artikel over op Bloomberg TV. Ze wisten 6 bedrijven te vinden op de amerikaanse beurzen waar de aandelenprijs met meer dan 200% was gestegen vanaf het begin van het jaar. En alle 6 bedrijven, maakten dit jaar nog geen winst! en de vooruitzichten voor volgend jaar waren ook dat ze nog geen winst in de boeken zouden schrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:23 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Hehehe, dat zou nog eens een knap staaltje investeren zijn
[..]
Valt mee natuurlijk als je het per jaar bekijkt en uit gaat van 5 cent winst elk kwartaal...
Cijfers komen om 13.00. Weet zo niet waar je die cijfers live kunt volgen? Misschien op RTLZ? Ik ga het hier iig op tv volgen want weet wel zeker dat een aantal minuten voor het uitkomt, ze er over gaan praten : ) Ik weet niet of de BB TV op bloomberg.com live is?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat komen die JP cijfers eigenlijk? En waar kan je die cijfers realtime volgen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Hahahahaha, die gezichten hier .. wtf! Een positief UK unemployment cijfer! Het moet niet gekker worden vandaag whehehe.
Het steeg inderdaad .. maaaaaaaaaaar ..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
????????
LATEST:UK unemployment increased by 88,000 in the three months to August to 2.47 million
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |