Vet hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:24 schreef Heatseeker het volgende:
Leuk effect als je wat hard drukt op zo'n scherm, krijg je allemaal kleurtjes en vervormingen enzo.
Met je muis op het scherm?quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:15 schreef DemonRage het volgende:
Pak desnoods de muis en wijs het met de muiscursor aan, liever een vette muis dan een vet scherm.
Vooral van een lcd-scherm wil je niet te vaak al die vetvlekken af vegen.
Net zoals in die reclame van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met je muis op het scherm?
En waarom zou je het bij een LCD minder vaak schoon willen maken
'Nu linksaf slaan'quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals in die reclame van een paar jaar geleden.
Iets met oudere en techniek ofzo, ik herinner het spotje nog wel, maar het productg niet meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
'Nu linksaf slaan'
Waar was hij ook alweer van?
Yes dat was hemquote:
Als je een magneet tegen een ouderwetse CRT houdt krijg je ook allemaal van die kleurtjes enzo. Kankervet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:24 schreef Heatseeker het volgende:
Leuk effect als je wat hard drukt op zo'n scherm, krijg je allemaal kleurtjes en vervormingen enzo.
Wat heb je dan voor beeldscherm?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Japsnars het volgende:
Het maakt mij trouwens geen drol uit als iemand iets op mijn scherm aanwijst, bij mij vlekt het namelijk niet
anti-vlek beeldschermquote:
Jonguh, dat was met typex op het scherm...quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals in die reclame van een paar jaar geleden.
i hope you burn in hell!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:47 schreef fs180 het volgende:
Ik raak wel eens expres iemand zijn scherm aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |