Dat durf ik niet te zeggen. Zo'n koopsom is in principe gewoon een verzekering, en eigenlijk zijn ze niet van te voren gefinancierd maar simpelweg opgeteld bij de hypotheeksom. Lijkt me dus in principe niet een heel groot probleem om die uit de constructie te halen, maar daar durf ik je uiteraard geen zekerheid over te geven. Zoals gezegd, zo'n koopsompolis wil geen enkele bank in zijn portfolio hebben gezien de reputatieschade die de DSB-bank ervan heeft gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:06 schreef boofer het volgende:
[..]
Klinkt goed, mits een andere bank de lening wil overnemen natuurlijk. Denk echter dat het geen probleem is. Maar wat gebeurd er dan met die koopsompolissen die allemaal van te voren gefinancierd zijn? Verdwijnen die zomaar? Ik moet alles maar goed in de gaten houden de komende tijd...
Kun je echt ook gewoon betalen in winkels? Ik dacht dat je alleen 3 keer (vandaag, morgen en overmorgen) kon pinnen (een keer per dag, max. 250), en dat het daarna over en uit was?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef ShoNuf het volgende:
Heb zelf ook een betaalrekening bij de Dsb. Kan nu 250 per dag er afhalen. Ik haal er dus ook 250 euri af per dag. Totaal dus 750 euri ga ik er afhalen. Daarnaast kan je gewoon bij de winkels blijven pinnen. Ik heb er nu ongeveer 1400 euro opstaan en ga morgen en woensdag nog ongeveer 700 euro bij de winkels pinnen (cashen)
haha, nee, bijbaantje in administratie en aanvragen doornemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Toch niet als overagressieve verkoper?
Eigenlijk is het ook niet echt relevant: men had een hypotheek van 200.000 euro en heeft deze overgesloten naar 250.000. 2 ton om de oude hypotheek in te lossen en 50.000 om een verzekering voor aan te kopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Zo'n koopsom is in principe gewoon een verzekering, en eigenlijk zijn ze niet van te voren gefinancierd maar simpelweg opgeteld bij de hypotheeksom. Lijkt me dus in principe niet een heel groot probleem om die uit de constructie te halen, maar daar durf ik je uiteraard geen zekerheid over te geven. Zoals gezegd, zo'n koopsompolis wil geen enkele bank in zijn portfolio hebben gezien de reputatieschade die de DSB-bank ervan heeft gehad.
Ook weer zo'n populistisch gelul daar. Je kan niet meer pinnen in de winkel, dus dat zal nooit winnen.quote:
Hoezo kan je niet meer pinnen in de winkel met een DSB pas ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook weer zo'n populistisch gelul daar. Je kan niet meer pinnen in de winkel, dus dat zal nooit winnen.
Je kan nu nog maximaal 750 of 1500 opnemen van je lopende rekening. En that's it.
omdat de tegoeden bevroren zijn. Tot woensdag 24:00 kan je nog pinnen en geld opnemen. met je betaalrekening.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet meer pinnen in de winkel met een DSB pas ?
echt belachelijk, hoe moet een mens dan eten ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Omdat de betaalautomaten in de winkels zeggen: PAS ONGESCHIKT (of PAS ONBRUIKBAAR).
Heb het vanavond bij 2 winkels geprobeerd, en bij beiden het geval.
inderdaad. Kan je geen contant meer opnemen bij een automaat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
echt belachelijk, hoe moet een mens dan eten ?
Leer eens lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
inderdaad. Kan je geen contant meer opnemen bij een automaat?
Ik heb het niet over mij maar er zijn zat mensen met alleen DSB betaalrekening waar het salaris net gestort isquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Erhm.. zorgen voor een andere rekening?
Of wou je zeggen dat:
1. Je geen andere rekening hebt of geopend hebt vandaag?
2. Je met 750 euro niet een maand kan uitzingen tot je salaris er weer is?
Ik kan prima lezen, reageer je altijd zo naar iemand die iets over het hoofd ziet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Leer eens lezen.
Pinnen werkt nog bij de automaten in Nederland (750 of 1500 euro) en buitenland (1500 of 3000 euro). Pinnen in winkels werkt niet meer.
Ja, want het is al diverse keren in diverse topics gemeld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen, reageer je altijd zo naar iemand die iets over het hoofd ziet?
Salaris net gestort? Het is de 12e? Dat komt normaal rond de 25e. Bij mij zijn alle vaste lasten zelfs nog afgeschreven op tijd van de DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mij maar er zijn zat mensen met alleen DSB betaalrekening waar het salaris net gestort is
Ik werk overdag, dus heb geen tijd om een rekening te openen
en nog steeds heb ik het over het hoofd gezien. Oh oh oh, wat een schandequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, want het is al diverse keren in diverse topics gemeld.
Ja sommige mensen worden ontslagen als ze internetten op het werkquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Salaris net gestort? Het is de 12e? Dat komt normaal rond de 25e. Bij mij zijn alle vaste lasten zelfs nog afgeschreven op tijd van de DSB.
En ik werk ook, en toch heb ik kans gezien een rekening te openen...
Ja sommige mensen zitten hier heel de dag al natuurlijk, andere mensen hebben nog een levenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en nog steeds heb ik het over het hoofd gezien. Oh oh oh, wat een schande
Ik ben gewoon naar de bank gereden. Dit is een noodsituatie waarin je snel moet handelen, lijkt me stug dat je baas dat niet accepteert.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen worden ontslagen als ze internetten op het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |