ahahaquote:
Néénéénéé, geen zout in de wonde, péper in je reet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Okok, ik zal maar niks meer zeggen.
Het goed met hem EN met zijn vriendinquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ahahaloves it
y por cierto, q'tal con Sam
heel fijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het goed met hem EN met zijn vriendin
Ja, maar ik ben daar nu niet zo toe in staatquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Néénéénéé, geen zout in de wonde, péper in je reet!![]()
![]()
![]()
Niet maar niks zeggen en maar laten gaan. Loat Goan, zoals Willie Oosterhuis zou zegg'n.
Hoezo probeer?, zal mij aan mn kont roesten of een van mn broers een nieuwe relatie heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
ik PROBEEEEEEEER echt heel gelukkig te zijn voor mn broertje en zn nieuwe geplak hoor..
maar dat hele "oh liefje" "he schatje" "poepie" en "oh ik kan niet zonder je" gedoe...
wat zal het een grote roestige bende zijn in jouw broek zegquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo probeer?, zal mij aan mn kont roesten of een van mn broers een nieuwe relatie heeft
Ik snap Xiancje best.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo probeer?, zal mij aan mn kont roesten of een van mn broers een nieuwe relatie heeft
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat zal het een grote roestige bende zijn in jouw broek zeg
hoi schatquote:
En als je nou eens harplessen neemt? Volgens mij helpt dat wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben daar nu niet zo toe in staat, dus dan kan ik maar beter niet zo veel zeggen, of alleen maar mijn hilarische one-liners ofzo. Of hier en daar iemand afzeiken.
quote:
Nou, het zit blijkbaar in de genen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoi schat
zijn we al klaar om samen te gaan wonen?
ik heb mijn tasje al gepakt hoor!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zit blijkbaar in de genen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoi schat
zijn we al klaar om samen te gaan wonen?
ik heb mijn tasje al gepakt hoor!
Harp. Harp. Nee, ik denk niet dat harp mijn instrument is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En als je nou eens harplessen neemt? Volgens mij helpt dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |