Dan had ik wel om een villa gevraagdquote:
Er rijdt tenminste een trein.quote:
Ligt eraan of diegene thuis is. Anders hoeft het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef wonderer het volgende:
Zoiets moet toch persoonlijk overhandigd worden?
Wil ie er ook een Ferrari bij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan had ik wel om een villa gevraagd
Zoon van een vriendin wil op kamers.
Bij voorkeur studentenhuis, 250 inc, liefst in het centrum.
Ja, ik had het vermoeden al dat dat lastig ging wordenquote:
okquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Xiance het volgende:
VERGEEEEEEEEEEEEET MIJN NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
*miááááuuuwwwwww*
Ja, hartstikke.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, ben je nou niet vrolijk dan?
Wacht maar tot ik PJ Harvey op de repeat zet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek, ik schrok. Want ik kan me er zo niks bij voorstellen. Zelfs als je niet vrolijk bent, zie ik het zo voor me dat je dan HEEL HARD je best gaat doen om net als of vrolijk te zijn, zodat je het zelf ook gaat geloven.
Waxxer die niet vrolijk doet, dat is ongeveer het eind van de wereld denk ik. Letterlijk, een dag niet gelachen (als Waxxer) een eeuwigheid niet geleefd!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág toch zag...
Ik fietste dus ergens en er was bij een gezin dat aan die desbetreffende weg woont, daar was iemand 50 geworden. Laat ik zeggen dat het een man was. Nou, en nu is het zo, dat die man een naam heeft a la Gerard van Dijk. Dus Gerard van Dijk is 50 geworden.
En ja, je kent dat wel, spandoeken hangen ze dan op met een Abraham-pop erbij.... Maar Gerard van Dijk paste blijkbaar niet op een spandoek, want nu staat er zo'n pop aan de kant van de weg, met een spandoek ernaast en daar staat op: "G.V.D. 50"![]()
Ja, naja, ik heb ook wel van alles om over te janken natuurlijk, studietechnisch en beroepsmatig gezien. En over vriendjes gesproken, waar het hier laatst over ging, ja, dan heb ik nu wel makkelijk praten, maar ik ben ook jarenlang de enige single van het gezin geweest, en dat je van de bedrijven van heden ten dage zelfs met Pásen verliefd moet doen en dingen kopen en romantisch en alles en als ik dan weer in mijn uppie door de Appie sjokte en alles, ja, als je daar op gaat letten dan kun je zelfs van een voorbij rijdende auto waar twee mensen in zitten al denken: "zij wel....". Het overkómt je, opeens *poef* komt er iemand in je leven of komt die iemand voorbij en dan heb je het te pakken en als het dan bij allebei is dan is het helemaal fantastisch. En daar moet je je echt geen zorgen om maken, al helemaal niet als je 20 bent!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is de herfst. Dat je wakker wordt en je ogen opendoet, en het nog steeds donker is.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik vandáág toch zag...
Ik fietste dus ergens en er was bij een gezin dat aan die desbetreffende weg woont, daar was iemand 50 geworden. Laat ik zeggen dat het een man was. Nou, en nu is het zo, dat die man een naam heeft a la Gerard van Dijk. Dus Gerard van Dijk is 50 geworden.
En ja, je kent dat wel, spandoeken hangen ze dan op met een Abraham-pop erbij.... Maar Gerard van Dijk paste blijkbaar niet op een spandoek, want nu staat er zo'n pop aan de kant van de weg, met een spandoek ernaast en daar staat op: "G.V.D. 50"![]()
Okok, ik zal maar niks meer zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, naja, ik heb ook wel van alles om over te janken natuurlijk, studietechnisch en beroepsmatig gezien. En over vriendjes gesproken, waar het hier laatst over ging, ja, dan heb ik nu wel makkelijk praten, maar ik ben ook jarenlang de enige single van het gezin geweest, en dat je van de bedrijven van heden ten dage zelfs met Pásen verliefd moet doen en dingen kopen en romantisch en alles en als ik dan weer in mijn uppie door de Appie sjokte en alles, ja, als je daar op gaat letten dan kun je zelfs van een voorbij rijdende auto waar twee mensen in zitten al denken: "zij wel....". Het overkómt je, opeens *poef* komt er iemand in je leven of komt die iemand voorbij en dan heb je het te pakken en als het dan bij allebei is dan is het helemaal fantastisch. En daar moet je je echt geen zorgen om maken, al helemaal niet als je 20 bent!Ik ben ervan overtuigd dat je het leven niet ál (met de nadruk op ál) te serieus moet nemen. Lekker je ding doen en lekker de dagen voorbij laten gaan zoals ze zijn, maar vul ze wel in op een verantwoorde manier die je ook weer helpt om dáár te komen waar jij wilt komen. En doe alleen dingen waar jij zelf achter staat.
Amen.
Maar zo blijf je dus vrolijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |