homo seksueele gevoelens?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het met je een na laatste nee niet eens
fiesta nacionalquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
Christopher Columbus. Je weet wel, die kerel die Amerika ontdekt heeft (allegedly).
En wie weet is die kerel wel ontzettend leuk ook al is het niet je type
en dan nog zeggen dat ze niet voor je in de rij staan!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Wie?
Pff. Ik werk me toch ook weer in de nesten met mijn te lief zijn af en toe. Nou heeft een collega van Logistiek een vriendin die in een schoenenzaak werkt, en die manager daar vindt me blijkbaar erg leuk. Vraag me niet hoe ik ter sprake kwam, ben er nog niet achter. Volgens mij zat Hyves in de loop ergens.
En nou heeft die collega maar ff het op zich genomen om te koppelen. Hyves doorgegeven, ik net kijken. Ik herken hem van stappen en het is echt niet mijn type. Maar dat durf ik danw eer niet te zeggen
Wedden dat ik straks op een date zit?!
Op ieder potje past toch een dekselquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dan nog zeggen dat ze niet voor je in de rij staan!!!
daarmee doe je ons, voor wie ze dus ECHT niet in de rij staan groot onrecht aan!
Maar TMM is een pootje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Op ieder potje past toch een deksel
op ieder pootje past een....tafelbladquote:
Ook niet liefquote:
tijd voor een tribunaal zaterdag ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dan nog zeggen dat ze niet voor je in de rij staan!!!
daarmee doe je ons, voor wie ze dus ECHT niet in de rij staan groot onrecht aan!
Ik vind dat jij moet notuleren daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tijd voor een tribunaal zaterdag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |