dat is bij Billy ook, die lag vanmorgen ineens dood onder de trap bij ons mam, onduidelijk waaraan hij overleden is, maar het beest is eindelijk naar het lichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Dat was gister ook al zo
Maar er is nog steeds niet bekend aan wat
Hem je'm eindelijk een kussentje op z'n snuit geduwd in z'n slaap?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is bij Billy ook, die lag vanmorgen ineens dood onder de trap bij ons mam, onduidelijk waaraan hij overleden is, maar het beest is eindelijk naar het licht
Ik hoop voor TMM een huisdierquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Billy is een huisdier? Of zo'n gewond vogeltje van TMM?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)s-lijken-zebras.html
Vage wijvenquote:
Had je eigenlijk nog gereageerd op de e-mail van Tibo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Beeeeegging, begging youoooououououououououo, put your loving hand out baaabyyyyyy!
Ja, ik hoop op een stoere jager die me achterna gaatquote:
Zoiets??quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op een stoere jager die me achterna gaat.
Mwa, zonder dat gekke hoedje misschien. (En ik las "Ikquote:
Waar het hart vol van isquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, zonder dat gekke hoedje misschien. (En ik las "Ikboys"
).
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Had je eigenlijk nog gereageerd op de e-mail van Tibo?
Boys boys boys, I'm looking for the goodtime!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Jah.....
Dan heb je me aan het janken hee.
gaat zaterdag vast goedkomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op een stoere jager die me achterna gaat.
volgende keer ga jij in het zwembad staan springen voor de 2010 versie met een nieuwe clip ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boys boys boys, I'm looking for the goodtime!
Of Dirk voor de versie van zijn alomgeliefde band Solo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer ga jij in het zwembad staan springen voor de 2010 versie met een nieuwe clip ?
En? En verder niksquote:
grapjes over presenteer geweer zijn te gemakkelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jij trekt je boswachters-outfit aan?
Okequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En? En verder niks
Hij vroeg hoe het met me was, ik heb gezegd hoe het met me was.
En we gaan nog een keer praten.
O bitch please, dat sentimenteel geneuzel verbleekt toch bij zoiets moois van Dimitri Verhulst?!quote:
Zullen we je vanaf heden dan maar Aagje gaan noemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke![]()
Nieuwsgierigheid/belangstelling weer bevredigd
Sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please, dat sentimenteel geneuzel verbleekt toch bij zoiets moois van Dimitri Verhulst?!
Echt, ik kan dat stuk tekst niet lezen zonder vovhtige ogen te krijgen......
nou......quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we je vanaf heden dan maar Aagje gaan noemen
So say we allquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks mis met nieuwsgierigheid vind ik.
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:00 schreef apenkutkop het volgende:
ik heb een aantal vraagsjes over homosexualiteit. dus ik dacht, waar kan ik die beter stellen dan in dit topic:
- kan het dat een jongen die van kinds af aan verliefd was op meisjes later tot de ontdekking komt dat hij op mannen valt en dan toch voor de volle 100 % homo is?
Nee.quote:- zijn de meeste homo's echt zo verwijfd als de vele die op televisie komen
Ja, lang leve de media.quote:of is dat een vertekend beeld van de werkelijkheid?
Lang niet allemaalquote:- hebben de meeste homo's anale seks?
Nooit gehoord waar de mannelijke g-spot zit?quote:en zo ja; vind de jongen die genomen wordt dat ook daadwerkelijk lekker over het algemeen of gaat het hem er dan alleen maar om dat hij daarna aan de beurt is?
daar is vast wel iets Freudiaans over te zeggen ja.quote:- kan het dat een jongen homosexuele gevoelens ontwikkelt door het gemis van een vader, terwijl hij het eigenlijk niet is, en daarom alleen om oudere mannen valt?
Volgens mij zijn er zat die sex kunnen hebben met een man, maar er nooit verliefd op zouden kunnen worden. Of dat dan is omdat ze het echt niet kunnen OF dat dat is omdat ze liever voor de maatschappelijk makkelikere weg gaan, dat is de vraag.quote:- kan het dat iemand verliefd wordt op het ene geslacht en geil wordt van het andere, of onderdruk je dan bepaalde gevoelens voor een van beide partijen?
Graga gedaan.quote:als iemand op (een van) deze dingen een antwoord heeft: bedankt
Tenzij het extreme vormen aanneemt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks mis met nieuwsgierigheid vind ik.
Ja. puberteit doet gekke dingen met je. Overigens vraag ik me af of er iets is als 100% homo, maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:00 schreef apenkutkop het volgende:
ik heb een aantal vraagsjes over homosexualiteit. dus ik dacht, waar kan ik die beter stellen dan in dit topic:
- kan het dat een jongen die van kinds af aan verliefd was op meisjes later tot de ontdekking komt dat hij op mannen valt en dan toch voor de volle 100 % homo is?
Dat is een vertekend beeld van de werkelijkheid en daardoor zijn er zo veel vooroordelen. Natuurlijk zijn ze er wel, homo's die zo zijn, maar lang (echt lang) niet allemaal.quote:- zijn de meeste homo's echt zo verwijfd als de vele die op televisie komen of is dat een vertekend beeld van de werkelijkheid?
Sommige mannen (en vrouwen) vinden het inderdaad lekker om 'm in hun poepertje te ontvangenquote:- hebben de meeste homo's anale seks? en zo ja; vind de jongen die genomen wordt dat ook daadwerkelijk lekker over het algemeen of gaat het hem er dan alleen maar om dat hij daarna aan de beurt is?
Geen idee. Misschien wel, ik weet niet hoe trauma's werken.quote:- kan het dat een jongen homosexuele gevoelens ontwikkelt door het gemis van een vader, terwijl hij het eigenlijk niet is, en daarom alleen om oudere mannen valt?
Als je dat voelt dan kan het, denk ik. Het kan ook zijn dat je een bepaalde fantasie hebt, maar daar niet verliefd van wordt. Of dat je biseksueel bent. Ofzoquote:- kan het dat iemand verliefd wordt op het ene geslacht en geil wordt van het andere, of onderdruk je dan bepaalde gevoelens voor een van beide partijen?
Mwa, ik heb mijn best gedaan, maar ik ben niet iemand die alle wijsheid in pacht denkt te hebbenquote:als iemand op (een van) deze dingen een antwoord heeft: bedankt
Ja, maar dat is met alle eigenschappen. Niks mis met zelfverzekerdheid, maar als het extreme vormen aanneemt... Extreme vormen zijn echt heel zelden maar goed.quote:
jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:00 schreef apenkutkop het volgende:
- zijn de meeste homo's echt zo verwijfd als de vele die op televisie komen of is dat een vertekend beeld van de werkelijkheid?
- hebben de meeste homo's anale seks? en zo ja; vind de jongen die genomen wordt dat ook daadwerkelijk lekker over het algemeen of gaat het hem er dan alleen maar om dat hij daarna aan de beurt is?
- kan het dat een jongen homosexuele gevoelens ontwikkelt door het gemis van een vader, terwijl hij het eigenlijk niet is, en daarom alleen om oudere mannen valt?
- kan het dat iemand verliefd wordt op het ene geslacht en geil wordt van het andere, of onderdruk je dan bepaalde gevoelens voor een van beide partijen?
als iemand op (een van) deze dingen een antwoord heeft: bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |