quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:07 schreef porsche1 het volgende:
Hallo.
Dus jij wilt sanemwonen met tom?
Geef hem eerst maar eens wat Nederlandse les!
Groet porsche1
Maar wel goed voor je recensies op hookers.nlquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef Agiath het volgende:
Samenwonen met een Marokkaan is inderdaad niet goed voor je CV.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:07 schreef porsche1 het volgende:
Hallo.
Dus jij wilt sanemwonen met tom?
Geef hem eerst maar eens wat Nederlandse les!
Groet porsche1
Jij bent een kneusquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef De_Vink het volgende:
Daar gaat je dekmantel.....in je prof staat geboortedatum:24-01-1983 dus 17 ben je al lang niet meer meid.... of moet ik man zeggen
failurequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef De_Vink het volgende:
Daar gaat je dekmantel.....in je prof staat geboortedatum:24-01-1983 dus 17 ben je al lang niet meer meid.... of moet ik man zeggen
Helaas, je gaat te ver door. Nu ben je gewoon aan het herkauwen en is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:34 schreef Miss-Madness het volgende:
Hoi!
Ben ik weer! Wilde jullie toch even laten weten dat het goed is gekomen!!![]()
Mijn vriendje kwam gisteren weer terug van een vaart en toen zijn we saampjesnaar mijn ouders gegaan om met ze te praten!
Om een lang verhaal kort te maken, vandaag ben ik samen met mijn lief EN mijn moeder naar het gemeentehuis gegaan en heb ik me laten inschrijven bij mijn skatje!!![]()
Ik ben zooooooo gelukkig nu!! Ik denk dat ze wel wel inzagen dat het beter voor ons allemaal is, nu kan ik mijn mavo afmaken en dan eindelijk als schoonmaakster aan het werk, tot ik zwanger ben!![]()
Moet ik alleen stoppen met blowen en teveel drinken![]()
Nieuwe klacht dus!
Mavo bestaat niet meer achterlijke idiootquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:34 schreef Miss-Madness het volgende:
Hoi!
Ben ik weer! Wilde jullie toch even laten weten dat het goed is gekomen!!![]()
Mijn vriendje kwam gisteren weer terug van een vaart en toen zijn we saampjesnaar mijn ouders gegaan om met ze te praten!
Om een lang verhaal kort te maken, vandaag ben ik samen met mijn lief EN mijn moeder naar het gemeentehuis gegaan en heb ik me laten inschrijven bij mijn skatje!!![]()
Ik ben zooooooo gelukkig nu!! Ik denk dat ze wel wel inzagen dat het beter voor ons allemaal is, nu kan ik mijn mavo afmaken en dan eindelijk als schoonmaakster aan het werk, tot ik zwanger ben!![]()
Moet ik alleen stoppen met blowen en teveel drinken![]()
Nieuwe klacht dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |