abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73703543
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 04:29 schreef spapaars het volgende:
Ruud, Bianca, Tara, Anouk, Cyrille, Mona en Karin waren te zien in de Sterrenplaybackshow.
Ze deden "Sex Bomb" van Tom Jones.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ook wel heimwee naar BB op fok zaterdag 15 april 2000 @ 23:17 Heimwee
quote:
Op zaterdag 15 april 2000 23:17 schreef Hunter het volgende:
Ik zag zojuist bij het zappen opeens een stukje van de sterren-playback-show. Sterren en BN-ers treden op voor het goede doel. Er was een introductie-filmpje van BB-Karin en Ruud die voor Natuurmonumenten iets zouden gaan doen. Vervolgens zag je Ruud als Tom Jones met als begeleiding alle BB-vrouwen verkleed als langharige vamps: Mona, Karin, Bianca, Sabine, Anouk en Cyrille. zelfs Tara was er bij. Toen ze wonnen ging met name Ruud verschrikkelijk uit zijn dak (eindelijk gewonnen).
Maar waar het me hier om gaat: ik zie die mensen dus ontzettend lol maken en genieten van het moment. Ook zie ik ze iets samen doen, met een gezamelijk doel.

Waarom straalt dat plezier niet van de bus af? Ik heb nu meer oprecht lachende mensen gezien dan in al die weken bus bij elkaar. Waarom ben ik blij om de BB-ers terug te zien, en waarom zal dat nooit het geval met de bussers zijn? Waarom zijn de bussers nooit een hechte groep geworden?

[ Bericht 24% gewijzigd door peeet1 op 15-10-2009 08:02:11 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:01:08 #52
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73705432
'Gouden Kooi-Huub ging niet vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Een bron laat weten waarom het huwelijk tussen Gouden Kooi-deelnemers
Huub en Claire op de klippen is gelopen.

Met haar eigen salon voor haarmode, nagelstyling en make-up hoopte Claire een goedlopende
zaak op touw te zetten", aldus een bron die dicht bij de familie staat aan het weekblad Party.
"Er is veel eigen geld geïnvesteerd maar dat betaalde zich niet goed terug.
Er moest elke maand geld bij, dus de zaak is verkocht en vorige week is de boel leeggehaald.
Huub en Claire woonden boven het pand. Claire zit nu bij haar ouders in Tilburg en Huub moest
de woning halsoverkop verlaten, omdat dat pand bij de zaak hoort."

Daarnaast had de blondine het totaal niet naar haar zin in Hilversum.
"Ze miste haar geboorteplaats Tilburg en wilde dichter bij haar ouders en vrienden zitten."

Vorige week verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou de Gouden Kooi-deelnemer zijn vrouw hebben geslagen. "Onzin", laat de bron weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer,
maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Huub en Claire hebben samen een dochtertje van drie maanden: Sophie.

Bron: De Telegraaf.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:18:01 #53
162917 tuinfluiter
pi_73705787
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:33:59 #54
162917 tuinfluiter
pi_73706230
Dit is een langlopend project. 1 november gaat de testfase in om te kijken of het allemaal werkt .
.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters.
Ik noem maar een zijstraat.

Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt.
Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in
een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren
een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.

De mogelijkheden zijn wat dat betreft dus eindeloos. Er zal dus lekker geëxperimenteerd kunnen worden.
En dát maakt het leuk om te maken, en ook om naar te kijken denk ik.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:46:54 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73708367
tvp
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:07:58 #56
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73709047
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn vermoeden dus bevestigd. Eerst de aankondiging dat Jaap toch op tv kwam. (welke zei hij er niet bij) En dan de zender van Vlemmix. 1+1=2
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:09:25 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73709093
Nou ja TV ... Internet ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:13:55 #58
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73709230
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
Nou ja TV ... Internet ...
internet tv. Jaap heeft nooit gezegd wat voor tvzender. Slim hoor. Het zou me trouwens niet verbazen als Huub later ook nog aanschuift.
Snooker is top!!!
pi_73710423
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef tuinfluiter het volgende:
'Gouden Kooi-Huub ging niet vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Een bron laat weten waarom het huwelijk tussen Gouden Kooi-deelnemers
Huub en Claire op de klippen is gelopen.

[ afbeelding ]

Met haar eigen salon voor haarmode, nagelstyling en make-up hoopte Claire een goedlopende
zaak op touw te zetten", aldus een bron die dicht bij de familie staat aan het weekblad Party.
"Er is veel eigen geld geïnvesteerd maar dat betaalde zich niet goed terug.
Er moest elke maand geld bij, dus de zaak is verkocht en vorige week is de boel leeggehaald.
Huub en Claire woonden boven het pand. Claire zit nu bij haar ouders in Tilburg en Huub moest
de woning halsoverkop verlaten, omdat dat pand bij de zaak hoort."

Daarnaast had de blondine het totaal niet naar haar zin in Hilversum.
"Ze miste haar geboorteplaats Tilburg en wilde dichter bij haar ouders en vrienden zitten."

Vorige week verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou de Gouden Kooi-deelnemer zijn vrouw hebben geslagen. "Onzin", laat de bron weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer,
maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Huub en Claire hebben samen een dochtertje van drie maanden: Sophie.

[ afbeelding ]

Bron: De Telegraaf.
Dus telegraf gebruikt de party nu ook al als bron
Maar laten de sappigste details dit keer buiten de berichtgeving
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:18:44 #60
162917 tuinfluiter
pi_73711342
Amanda haar eerste column op bruno.nl, de vijfde column is in de maak.

Het einde van de Gouden Kooi was pas het begin voor Amanda Balk.
Ze brengt binnenkort haar allereerste single Bye Boy uit, werkt aan een tweede kalender en vanaf nu
is ze de kersverse columniste van Bruno.nl.

Wat fijn om weer lekker mijn column te schrijven, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat jullie het ook
allemaal leuk vinden. Om te beginnen wil ik jullie laten weten dat het ontzettend goed met mij gaat.
Ik zit lekker in mijn vel en ben nog steeds helemaal verliefd op Nick. Deze eerste column komt vanuit
Spanje, omdat ik al een aantal weken aan het touren ben met mijn vriendje, die dj is. Hij heeft deze
zomer vijf dagen in de week buitenlandse boekingen door vele plaatsen in Europa. Ik ga drie van de vijf dagen mee, want we kunnen niet zo lang zonder elkaar. Hihi.

Meer dagen kan ik ook niet mee, want ik heb natuurlijk mijn eigen werkzaamheden in Nederland.
Het valt me nu echter op dat het leven van een dj zwaar is. Het is draaien op feesten, vliegtuig in
en vliegtuig uit. Vorige week waren wij in Lloret de Mar, samen met zijn collega´s Sunnery
en Ryan paar uren voordat ze weer moesten draaien, kregen we honger en zijn we op zoek
gegaan naar een goed restaurant waar we even snel wat gezonds konden eten.
Een goede maaltijd blijft belangrijk. Na tien keer heen en weer lopen op de boulevard, viel de keuze
op een Hollands restaurant.

Een goeie Hollandse maaltijd is nooit verkeerd, want door alle drukte komt het daar deze zomer
weinig van. We wilden wel snel eten, daarom bestelden we meteen. Maar wat ons werd
voorgeschoteld... we bleven er eerst met verbazing naar kijken. Ik had Hollandse kippensoep
besteld, maar mijn kippensoep zag eruit als slootwater zonder kip. Het stuk vlees van Ryan
zag er al uit als een stuk schoenzool, maar het smaakte ook net als een schoenzool.
Ook de rest was niet veel beter, waardoor onze eetlust een stuk minder werd.
Omdat het er allemaal zo onbetrouwbaar uitzag en we toch wel trek hadden, gingen we maar
voor de patat, want ja, dat is meestal wel oké, dachten we.

Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht.
Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup." Bleek de ketchup een maand over datum!
Gatverdamme! Als de ketchup al over datum is, hoe zit het dan met de rest van het eten?
We riepen de serveerster erbij en we legden de situatie uit. Toen vielen we helemaal van onze
stoel van verbazing van haar antwoord: "Daar is nog nooit iemand aan dood gegaan".

What the f...? Dat zeg je toch niet tegen je gasten? We konden er gelukkig de humor nog van in zien.
Alles laten staan en de rekening betaald. Op naar Mc Donalds. Heerlijk! Ik ben inmiddels weer in
Spanje, maar de ketchup blijf ik in de gaten houden. Een goede tip voor iedereen zou ik zo zeggen...

Xx Amanda

pi_73711809
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[b]Amanda haar eerste column op bruno.nl, de vijfde column is in de maak.[/b}

[ afbeelding ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:59:13 #62
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73712780
Internationale reality.
Vitespiate Italië.
Registreer en je krijgt 6 streams.
http://www.vitespiate.com(...)factory/Soggiorno/1/

Bewoners kunnen de chat op die site meelezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door spapaars op 15-10-2009 14:06:34 ]
pi_73713049
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef spapaars het volgende:
Internationale reality.
Vitespiate Italië.
Registreer en je krijgt 4 streams.
http://www.vitespiate.com(...)factory/Soggiorno/1/

[ afbeelding ]
Bewoners kunnen de chat op die site meelezen.
ja de bewoners wel maar ik niet ben geen Ivo Niehe
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:11:09 #64
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73713187
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef peeet1 het volgende:

[..]

ja de bewoners wel maar ik niet ben geen Ivo Niehe
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.vitespiate.com%2Fchannels%2FBusiness-channel%2FDatch-factory%2FSoggiorno%2F1%2F

(14:11:47) (Muziek): leuk nikname "kruip" .... Alment maar ieder zo vaak gezegd? hihihihi of blijft steken ...??
(14:11:48) (Piero): Victory Hoe oud ben je?
(14:12:15) (tonio_taranto7): worst Beretta eindigen in een haast
(14:12:21) (Antoinette): Ik wil winnen teveel Vincenzo Salemme .... is een mythe
(14:12:33) (fraloko): en uw lijn dan? Hoe viky??
(14:12:44) (superari): grote Antoinette
(14:12:49) (Piero): het gruoss
(14:12:49) (pallone1989): je bent niet ooit in Frosinone
(14:12:50) (tiinfilo): Vitoria hoe oud ben je?
(14:12:59) (Antoinette): Ook ik heb zijn hele filmografie
(14:13:08) (fraloko): het duurt het duurt ....
(14:13:15) (Dani85): Ik heb een advertentie voor een bekend merk van chips hahaha
(14:13:19) (Antoinette): U bent van harte simpatika overwinning
(14:13:21) (pallone1989): wanneer precies? "

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 15-10-2009 14:18:29 ]
pi_73715988
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.

[ afbeelding ]
krijgt ie in ieder geval een kans...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:29:51 #66
162917 tuinfluiter
pi_73726477
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:

We zijn weer aan het testen.
pi_73727129
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef FANN het volgende:

[..]

krijgt ie in ieder geval een kans...
als Jaap gewoon gaat intervieuwen en niet zijn *terror* dingen erbij haalt kan hij best ver komen denk ik.
gewoon goede vragen en niet gaan gooien met kots etc.etc. dan wordt het wel wat. ( hoop ik)
voor mij hoeft hij echt niet aan het *terror Jaap* imago te doen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73727299
En wat me ook wel leuk lijkt, als Jaap die show gaat doen bij vlemmix, dat je als streamer aparte vragen aan Jaap kan voorleggen en dat hij die dan uitdiept met zijn Gast van de dag, zeg maar.
dat Jaap ondertussen b.v. op FOK meeleest en de desbetreffende vraag aan zijn gast voorlegt, gewoon een serieuse talkshow waar best een lach even tussendoor kan maar niet een hele show ala bagger.
pi_73731415
blog van Bart spring

8 sep 2008, 22:17 - 16 x bekeken
Wat een gelul. Noem het gewoon een samenvatting van je dag, dan hoef je niet zo interessant te doen.

Bovendien valt er niet veel te bloggen, of samen te vatten. M’n dag was uitermate rustig. Bijna de moeite niet waard om te vermelden. Toch is er iets wat ik niemand wil onthouden (is ook onmogelijk, daar het hier een historisch feit betreft).

Vanmorgen kwam mijn editor weer over de vloer. We schrijven samen aan een tweetal boeken met het doel deze uit te geven. Op termijn.
Een van de boeken vereist een terugblik op Big Brother. Wij zagen de exit van Sabine, met de voorafgaande sex-scene. Niet zozeer het gedoe onder de dekens of het gegiechel van de huisgenoten was waar ik om moest lachen, maar juist het symbolische sigaretje-opsteken-na-de-sex. Geniaal!
Wij (Sabine en ik) probeerden nog om het zo discreet mogelijk te doen, maar we maaiden het gras voor onze eigen voeten weg door in de valkuil van het after-sex ritueel te vallen.
Wel leuk natuurlijk.

De editor heeft trouwens Ton. Hij heeft de Einstein-look. Helaas niet de hersens, maar we houden elkaar aardig bij op sneldenkgebied. Binnenkort gaan we tegen elkaar simultaan schaken. Hij kan ook blind sudoku’s.

Foute grap van de week.
M’n broertje belde op. “ Alles goed?”
“Neuh, beetje ziek.”
“Oh. Hebbie dan?”
“ Niks ernstigs, geen kanker ofzo.”
“Oef, gelukkig maar.”

En in navolging van mijn cd-kast is nu ook de boekenkast gealfabetiseerd. Eigenlijk alleen omdat het zo’n mooi woord is. Met zoveel boeken is het namelijk best een kutkarwei.

Einde dagsamenvatting.
pi_73736116
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef peeet1 het volgende:
blog van Bart spring

8 sep 2008, 22:17 - 16 x bekeken
Wat een gelul. Noem het gewoon een samenvatting van je dag, dan hoef je niet zo interessant te doen.

Bovendien valt er niet veel te bloggen, of samen te vatten. M’n dag was uitermate rustig. Bijna de moeite niet waard om te vermelden. Toch is er iets wat ik niemand wil onthouden (is ook onmogelijk, daar het hier een historisch feit betreft).

Vanmorgen kwam mijn editor weer over de vloer. We schrijven samen aan een tweetal boeken met het doel deze uit te geven. Op termijn.
Een van de boeken vereist een terugblik op Big Brother. Wij zagen de exit van Sabine, met de voorafgaande sex-scene. Niet zozeer het gedoe onder de dekens of het gegiechel van de huisgenoten was waar ik om moest lachen, maar juist het symbolische sigaretje-opsteken-na-de-sex. Geniaal!
Wij (Sabine en ik) probeerden nog om het zo discreet mogelijk te doen, maar we maaiden het gras voor onze eigen voeten weg door in de valkuil van het after-sex ritueel te vallen.
Wel leuk natuurlijk.

De editor heeft trouwens Ton. Hij heeft de Einstein-look. Helaas niet de hersens, maar we houden elkaar aardig bij op sneldenkgebied. Binnenkort gaan we tegen elkaar simultaan schaken. Hij kan ook blind sudoku’s.

Foute grap van de week.
M’n broertje belde op. “ Alles goed?”
“Neuh, beetje ziek.”
“Oh. Hebbie dan?”
“ Niks ernstigs, geen kanker ofzo.”
“Oef, gelukkig maar.”

En in navolging van mijn cd-kast is nu ook de boekenkast gealfabetiseerd. Eigenlijk alleen omdat het zo’n mooi woord is. Met zoveel boeken is het namelijk best een kutkarwei.

Einde dagsamenvatting.
ik dacht dat ie niks meer te maken wilde hebben met BB

schiet mij maar lek...
pi_73736486
het is een blog uit 2008
op zijn hyves staan nieuwer blogs

http://bartspring.hyves.nl

[ Bericht 77% gewijzigd door peeet1 op 16-10-2009 01:03:10 ]
pi_73737312
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef peeet1 het volgende:
het is een blog uit 2008
op zijn hyves staan nieuwer blogs

http://bartspring.hyves.nl
ah... maar dan nog...

zal dat boek wel geflopt zijn denk ik dan...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:14:15 #73
162917 tuinfluiter
pi_73738455
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef peeet1 het volgende:

Johan Vlemmix
EINDHOVEN - Johan Vlemmix uit Eindhoven komt vanaf 1 november met een eigen internetzender.
De Eindhovenaar wil 24 uur per dag televisie maken.
De programma's worden opgenomen in zijn eigen replica van Paleis Soestdijk in Eindhoven.
Het is de bedoeling dat er ook een real life soap wordt gemaakt met vijftig camera's.

Vlemmix gaat daarnaast een praatprogramma maken met paragnosten.

De 24 uurs internet-zender wordt gratis.

bron http://www.omroepbrabant.(...)+internetzender.aspx
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:

Misschien komt medium Anita wel.

http://www.clipser.com/watch_video/21506

.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

de man met de gitaar in de videoclip van de Hoestende Varkens is één van de paragnosten

Die had een afspraak op het moment dat de clip werd opgenomen en ze hebben 'em gewoon
een poncho aangetrokken en een gitaar gegeven.
pi_73757936
Johan Vlemmix helpt Terror Jaap aan paleis

5 August 2008 14:28
“Johan Vlemmix stelt kosteloos zijn Paleis Soestdijk II ter beschikking voor de opnamen van mijn show”, aldus Jaap Amesz, terror Jaap uit de Gouden Kooi, op zijn weblog. King Jaap was op zoek naar een ‘passend onderkomen’ om te wonen en zijn nieuwe tv-show in op te nemen.

Maandag werd al bekend dat Jaap zich in had geschreven voor een prijsvraag bij Radio 538, waarmee hij een klasteel in het Land van Ooit kon winnen. Jaap, momenteel woonachtig in een stacaravan op de veluwe, hoeft de prijsvraag dus niet meer te winnen.

Paleis Soestdijk II ligt in Eindhoven en is door Vlemmix gebouwd als replica van Paleis Soestdijk. Het pand bestaat uit diverse ruimtes, waaronder een disco, een expositieruimte en een bar. Johan Vlemmix heeft ook al toegezegd te gast te willen zijn in de show van Jaap.

‘Terror Jaap’ is al sinds zijn overwinning in De Gouden Kooi bezig met het opzetten van een televisieprogramma.
bron http://www.medianed.com/2(...)ror-jaap-aan-paleis/

[ Bericht 4% gewijzigd door peeet1 op 16-10-2009 19:10:41 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:53:20 #75
162917 tuinfluiter
pi_73759793
Lees hier de vijfde column van Amanda .

Ik ben al een een half jaar samen met mijn vriendje Nick! Om dat te vieren zijn we lekker uit eten geweest met elkaar in Schiedam bij een heerlijk restaurant. Wat gaat de tijd toch snel. We zijn al vrij snel samen gaan wonen, dus inmiddels woon ik ook alweer bijna een half jaar bij hem in. Samen met mijn kleine lieve hondje Juicy, natuurlijk. Die vindt het ook heel erg fijn hier: we hebben een grote tuin, dus Juicy vermaakt zich prima. En Nick is net zo verliefd op hem als ik, dus we zijn een goed team met zijn drietjes.

Laatst zijn we nog lekker naar Ibiza geweest voor een dagje. Nick moest draaien in discotheek Pacha. We hebben een geweldige avond gehad. Hij draaide daar samen met David Guetta op de Closing party van 'Fuck me, I'm famous'.

Het was super! We hebben heerlijk samen gedanst en tijd voor elkaar gehad, ook al moest hij zelf ook draaien. Ik heb zelfs Kelly Rowland ontmoet. Zo grappig om met iemand te kletsen die je alleen van haar muziek en van de televisie kent. En ik ben zo trots op Nick, hij doet het zo ontzettend goed...

Ik had alleen op een gegeven moment iets te veel champagne op. Dat was jammer, want daardoor ben ik mijn camera verloren. Ik heb overal gezocht, maar ik heb hem niet kunnen terugvinden. Al de leuke foto's aan deze superavond zijn hier door ook verloren gegaan. Vandaar dat ik ze nu niet aan jullie kan laten zien. Het toestel is vervangbaar, maar die foto's helaas niet.

Al met al heb ik echt een heerlijke zomer gehad. Het had van mij nog wel even mogen duren, want wat is het ineens weer koud! Ik ben gisteren naar een heel gezellig feestje van Di-rect geweest. Ik vind het zo moeilijk om me gepast te kleden, nu met dit weer. Het liefst doe ik een superwarme trui aan met geiten wollen sokken, maar ja, dat staat zo vreemd, haha. Dus het werd toch maar een leuke jurkje. Het was een besloten feestje en er hing een lekker sfeertje. Ik kon gewoon weer even lekker Amanda zijn.

Jullie merken wel: ik geniet volop van alles. En er staan nog genoeg leuke en spannende dingen te gebeuren. Maar daar vertel ik jullie de volgende keer weer meer over.

XXX Amanda

vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:09:39 #76
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73760412
Ik krijg steeds meer het idee van Amanda dat ze niet gelukkig kan zijn zonder een bekend vriendje.
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:44:52 #77
111260 Charmian
a little joy
pi_73805472
tvp
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:53:07 #78
162917 tuinfluiter
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:56:19 #79
162917 tuinfluiter
pi_73807957
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef beequeen het volgende:

Arme, arme Bianca van DOB, ze is gescheiden. Dit berichtje staat op Huub's Hyves.

Maar ehm....doet ze aan webcamsex ofsow?
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:04:56 #80
162917 tuinfluiter
pi_73808224

9 september 2009, dinsdag.

John de Mol weet voor bijna honderd procent zeker dat 'De Gouden Kooi' voor het einde van het jaar
terug op de buis komt. Helaas voor alle tv-junkies die zo genoten hebben van Jaap, Huub, Brian en
alle anderen uit het op hol geslagen huis: John heeft het over buitenlandse ambities.

In Nederland staat de villa inmiddels te koop en zal niet meer gebruikt worden voor televisie
doeleinden. "Ik voorspel dat De Gouden Kooi voor het einde van volgend jaar ergens op de wereld
aan een internationale opmars begint. Als het maar eenmaal weer op de buis is, zal dat wereldwijd
zorgen voor een domino-effect."

http://www.showbiznewz.nl(...)kooi-komt-terug.html
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:10:51 #81
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73808415
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Las wel dat het haar lijn ten goede is gekomen. Ze is behoorlijk afgevallen.
Snooker is top!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:15:36 #82
162917 tuinfluiter
pi_73808558
De Gouden Kooi.

.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef ditisHuub het volgende:

heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezeten

edit: en nee, niet toen het nog een kantoor was!

zondag 18 oktober 2009 @ 16:19:18 #83
162917 tuinfluiter
pi_73808660
CBML

zondag 18 oktober 2009 @ 16:20:15 #84
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73808698
Zou zo graag eens zien hoe het er nu uitziet. Vliegtuigactie een idee?
Snooker is top!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:30:09 #85
162917 tuinfluiter
pi_73809035
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Zou zo graag eens zien hoe het er nu uitziet. Vliegtuigactie een idee?
Iemand die DGK keek , reed na een avondje uit langs de villa en zag mensen en kaarsjes branden.

zondag 18 oktober 2009 @ 16:35:55 #86
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73809242
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
Snooker is top!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:37:24 #87
162917 tuinfluiter
pi_73809298
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
Een ballonvaart is dan misschien nog te doen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:40:12 #88
162917 tuinfluiter
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:48:06 #89
162917 tuinfluiter
pi_73809679
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:

Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal
kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)

Een muis in het Big Brother 5 huis

zondag 18 oktober 2009 @ 16:53:52 #90
162917 tuinfluiter
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:00:01 #91
162917 tuinfluiter
pi_73810259
10 jaar tijdverlies. Wat een rommel was er te zien. En wat een uiterst oninteressante personages. En vooral nepheid.
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:15:22 #93
162917 tuinfluiter
pi_73812999
Jaap en medium Anita.

Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 18:18:07 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_73813095
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en medium Anita.

[ afbeelding ]
O wat leuk Tuinfluiter.
Wat heb ik daar om gelachen. Jaap met zijn oom Piet Agoras
En Anita ging er serieus op in, had niets in de gaten.
Toen vond ik Jaap wel grappig.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:23:58 #95
162917 tuinfluiter
pi_73891597
Speciaal voor Fann een voorproefje van Studio Vlemmix.

pi_73891683
pi_73891808
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en medium Anita.

[ afbeelding ]
dit vond ik zo leuk he, en ook met die belgische hypnotiseur, die vond ik gaaf.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:55:41 #98
162917 tuinfluiter
pi_73900610
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:

dit vond ik zo leuk he, en ook met die belgische hypnotiseur, die vond ik gaaf.

Anita was drie keren in cafe de Boom, Oldenzaal en Saasveld

woensdag 21 oktober 2009 @ 00:20:14 #99
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73901308

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73901986
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Anita was drie keren in cafe de Boom, Oldenzaal en Saasveld

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: