heb ook wel heimwee naar BB op fok zaterdag 15 april 2000 @ 23:17 Heimweequote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:29 schreef spapaars het volgende:
Ruud, Bianca, Tara, Anouk, Cyrille, Mona en Karin waren te zien in de Sterrenplaybackshow.
Ze deden "Sex Bomb" van Tom Jones.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 april 2000 23:17 schreef Hunter het volgende:
Ik zag zojuist bij het zappen opeens een stukje van de sterren-playback-show. Sterren en BN-ers treden op voor het goede doel. Er was een introductie-filmpje van BB-Karin en Ruud die voor Natuurmonumenten iets zouden gaan doen. Vervolgens zag je Ruud als Tom Jones met als begeleiding alle BB-vrouwen verkleed als langharige vamps: Mona, Karin, Bianca, Sabine, Anouk en Cyrille. zelfs Tara was er bij. Toen ze wonnen ging met name Ruud verschrikkelijk uit zijn dak (eindelijk gewonnen).
Maar waar het me hier om gaat: ik zie die mensen dus ontzettend lol maken en genieten van het moment. Ook zie ik ze iets samen doen, met een gezamelijk doel.
Waarom straalt dat plezier niet van de bus af? Ik heb nu meer oprecht lachende mensen gezien dan in al die weken bus bij elkaar. Waarom ben ik blij om de BB-ers terug te zien, en waarom zal dat nooit het geval met de bussers zijn? Waarom zijn de bussers nooit een hechte groep geworden?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters.
Ik noem maar een zijstraat.
Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt.
Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in
een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren
een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.![]()
De mogelijkheden zijn wat dat betreft dus eindeloos. Er zal dus lekker geëxperimenteerd kunnen worden.
En dát maakt het leuk om te maken, en ook om naar te kijken denk ik.![]()
Mijn vermoeden dus bevestigd. Eerst de aankondiging dat Jaap toch op tv kwam. (welke zei hij er niet bij) En dan de zender van Vlemmix. 1+1=2quote:
internet tv. Jaap heeft nooit gezegd wat voor tvzender. Slim hoor. Het zou me trouwens niet verbazen als Huub later ook nog aanschuift.quote:
Dus telegraf gebruikt de party nu ook al als bronquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef tuinfluiter het volgende:
'Gouden Kooi-Huub ging niet vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Een bron laat weten waarom het huwelijk tussen Gouden Kooi-deelnemers
Huub en Claire op de klippen is gelopen.
[ afbeelding ]
Met haar eigen salon voor haarmode, nagelstyling en make-up hoopte Claire een goedlopende
zaak op touw te zetten", aldus een bron die dicht bij de familie staat aan het weekblad Party.
"Er is veel eigen geld geïnvesteerd maar dat betaalde zich niet goed terug.
Er moest elke maand geld bij, dus de zaak is verkocht en vorige week is de boel leeggehaald.
Huub en Claire woonden boven het pand. Claire zit nu bij haar ouders in Tilburg en Huub moest
de woning halsoverkop verlaten, omdat dat pand bij de zaak hoort."
Daarnaast had de blondine het totaal niet naar haar zin in Hilversum.
"Ze miste haar geboorteplaats Tilburg en wilde dichter bij haar ouders en vrienden zitten."
Vorige week verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou de Gouden Kooi-deelnemer zijn vrouw hebben geslagen. "Onzin", laat de bron weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer,
maar van fysiek geweld is mij niks bekend."
Huub en Claire hebben samen een dochtertje van drie maanden: Sophie.
[ afbeelding ]
Bron: De Telegraaf.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[b]Amanda haar eerste column op bruno.nl, de vijfde column is in de maak.[/b}
[ afbeelding ]
ja de bewoners wel maar ik niet ben geen Ivo Niehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef spapaars het volgende:
Internationale reality.
Vitespiate Italië.
Registreer en je krijgt 4 streams.
http://www.vitespiate.com(...)factory/Soggiorno/1/
[ afbeelding ]
Bewoners kunnen de chat op die site meelezen.
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.vitespiate.com%2Fchannels%2FBusiness-channel%2FDatch-factory%2FSoggiorno%2F1%2Fquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja de bewoners wel maar ik niet ben geen Ivo Niehe
krijgt ie in ieder geval een kans...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.
[ afbeelding ]
als Jaap gewoon gaat intervieuwen en niet zijn *terror* dingen erbij haalt kan hij best ver komen denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
krijgt ie in ieder geval een kans...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef peeet1 het volgende:
blog van Bart spring
8 sep 2008, 22:17 - 16 x bekeken
Wat een gelul. Noem het gewoon een samenvatting van je dag, dan hoef je niet zo interessant te doen.
Bovendien valt er niet veel te bloggen, of samen te vatten. M’n dag was uitermate rustig. Bijna de moeite niet waard om te vermelden. Toch is er iets wat ik niemand wil onthouden (is ook onmogelijk, daar het hier een historisch feit betreft).
Vanmorgen kwam mijn editor weer over de vloer. We schrijven samen aan een tweetal boeken met het doel deze uit te geven. Op termijn.
Een van de boeken vereist een terugblik op Big Brother. Wij zagen de exit van Sabine, met de voorafgaande sex-scene. Niet zozeer het gedoe onder de dekens of het gegiechel van de huisgenoten was waar ik om moest lachen, maar juist het symbolische sigaretje-opsteken-na-de-sex. Geniaal!
Wij (Sabine en ik) probeerden nog om het zo discreet mogelijk te doen, maar we maaiden het gras voor onze eigen voeten weg door in de valkuil van het after-sex ritueel te vallen.
Wel leuk natuurlijk.
De editor heeft trouwens Ton. Hij heeft de Einstein-look. Helaas niet de hersens, maar we houden elkaar aardig bij op sneldenkgebied. Binnenkort gaan we tegen elkaar simultaan schaken. Hij kan ook blind sudoku’s.
Foute grap van de week.
M’n broertje belde op. “ Alles goed?”
“Neuh, beetje ziek.”
“Oh. Hebbie dan?”
“ Niks ernstigs, geen kanker ofzo.”
“Oef, gelukkig maar.”
En in navolging van mijn cd-kast is nu ook de boekenkast gealfabetiseerd. Eigenlijk alleen omdat het zo’n mooi woord is. Met zoveel boeken is het namelijk best een kutkarwei.
Einde dagsamenvatting.
ah... maar dan nog...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef peeet1 het volgende:
het is een blog uit 2008
op zijn hyves staan nieuwer blogs
http://bartspring.hyves.nl
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef peeet1 het volgende:
Johan Vlemmix
EINDHOVEN - Johan Vlemmix uit Eindhoven komt vanaf 1 november met een eigen internetzender.
De Eindhovenaar wil 24 uur per dag televisie maken.
De programma's worden opgenomen in zijn eigen replica van Paleis Soestdijk in Eindhoven.
Het is de bedoeling dat er ook een real life soap wordt gemaakt met vijftig camera's.
Vlemmix gaat daarnaast een praatprogramma maken met paragnosten.
De 24 uurs internet-zender wordt gratis.
bron http://www.omroepbrabant.(...)+internetzender.aspx
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien komt medium Anita wel.
http://www.clipser.com/watch_video/21506
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
de man met de gitaar in de videoclip van de Hoestende Varkens is één van de paragnosten
Die had een afspraak op het moment dat de clip werd opgenomen en ze hebben 'em gewoon
een poncho aangetrokken en een gitaar gegeven.
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef beequeen het volgende:
Arme, arme Bianca van DOB, ze is gescheiden. Dit berichtje staat op Huub's Hyves.
Maar ehm....doet ze aan webcamsex ofsow?
Las wel dat het haar lijn ten goede is gekomen. Ze is behoorlijk afgevallen.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef ditisHuub het volgende:
heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezeten
edit: en nee, niet toen het nog een kantoor was!
Iemand die DGK keek , reed na een avondje uit langs de villa en zag mensen en kaarsjes branden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Zou zo graag eens zien hoe het er nu uitziet. Vliegtuigactie een idee?
Een ballonvaart is dan misschien nog te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal
kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
O wat leuk Tuinfluiter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en medium Anita.
[ afbeelding ]
dit vond ik zo leuk he, en ook met die belgische hypnotiseur, die vond ik gaaf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en medium Anita.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
dit vond ik zo leuk he, en ook met die belgische hypnotiseur, die vond ik gaaf.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Anita was drie keren in cafe de Boom, Oldenzaal en Saasveld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |