je zou je eigen nick eens moeten googelenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi zo...de hautaine Belgen op hun bek
Goed speurwerk!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef kristyle het volgende:
[..]
je zou je eigen nick eens moeten googelen![]()
Verschillende resultaten -op diverse fora- waar je te pas en te onpas het woordje hautain gebruikt en steeds gaat het over Belgen.
Tijd teveel ?
Want hij speelt bij een "grote ploeg" ... Het is mij nog altijd een raadsel hoe die gast zo'n carriere heeft kunnen uitbouwen. Die moet de beste manager ter wereld hebben ...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Buyten
Blijft maar blunderen en blunderen en blunderen en blunderen en blunderen en uiteraard in de ploeg staan.
Zijn manager is een vrouw genaamd Gina Lisa Lohfink , dé topvrouw op carrièregebied in Duitslandquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Want hij speelt bij een "grote ploeg" ... Het is mij nog altijd een raadsel hoe die gast zo'n carriere heeft kunnen uitbouwen. Die moet de beste manager ter wereld hebben ...
wiens hersenen in haar siliconen zitten. En moest haar ventje id nationale ploeg spelen, zou ze zo niet spreken. O ja, haar ventje speelt bij het jouw geliefde blauw-zwart. In Antwerpen gaat het intussen goed met het voetbal, de RAFC virtueel failliet.quote:
het verbeter er kennelijk niet op hé bij jou :quote:Op zondag 5 september 2010 01:13 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
het wel die lange slungel die blijkbaar in liverpool verband is van de kapperszaken.... KUTspeler is dat zeg....
Heb de match met een half oog gevolgd en ik vond de sfeer zoals vaneigens weer in het koning boudewijnstadion onder nul , logisch ook als je met een volledige atletiekpiste tussen het publiek en het team gaat liggen voetballen en dan nog een volledig leeg vak in het stadion....
heeft ondertussen al 2 keer gescoord in Turkijequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Buyten
Blijft maar blunderen en blunderen en blunderen en blunderen en blunderen en uiteraard in de ploeg staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |