Ja maar waarom zou je uberhaupt 2 soorten grootes hanteren als je altijd zelfde broodje krijgt? Overigens qua hoeveelheid vlees maakt het trouwens ook niet uit, om indruk te krijgen, het is ongeveer dit soort formaat:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef vosss het volgende:
Daarom bestel ik er altijd 2 broodjes extra bij en dan maakt de grootte van het broodje niet meer uit omdat je toch genoeg broodjes hebt om al dat vlesch in te proppen
Dat voor 3 euro?quote:
Das een broodje sla man!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je uberhaupt 2 soorten grootes hanteren als je altijd zelfde broodje krijgt? Overigens qua hoeveelheid vlees maakt het trouwens ook niet uit, om indruk te krijgen, het is ongeveer dit soort formaat: [ afbeelding ]
Die had ik al eerder op de avond, tot grote tevredenheid, idd 3 euro en zeer smakelijk ende voedzaam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:51 schreef o.us het volgende:
Haal dan ook een broodje döner.
[ afbeelding ]
Het was slechts ter illustratie om de grote van het broodje aan te geven.quote:
Broodje durum is beter, ook maar 3 euro(bij senkaya eindhoven danquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:51 schreef o.us het volgende:
Haal dan ook een broodje döner.
[ afbeelding ]
Gadver dat plaatje is niet echt bevorderlijke reclame voor het Rotterdamsch nationaal studentenvoer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:07 schreef Agiath het volgende:
Shoarma is zo 2008
[ afbeelding ]
Kapsalon
Ga naar Rotterdam en je kan het op elke hoek vinden voor 5 euro.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:18 schreef raptorix het volgende:
Kapsalon is lekker, maar zoals al gezegt, ik had al een Donertje op aan begin van avond, kortom een Shoarma voldeed, daarnaast hebben ze bijna nergens kapsalon in Amsterdam, dat is toch meer voor in de provincie.
Tja probeer het maar eens mooi te fotograferenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gadver dat plaatje is niet echt bevorderlijke reclame voor het Rotterdamsch nationaal studentenvoer.
Kapsalon
Normaal is gezond eten vinden hier ook geen probleem, alleen nu waren mijn beiden shoarma zaken om onbekende redenen al om half 12 gesloten, helaas was ik dus zo eigenwijs om toch weer deze klote tent te proberen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar Rotterdam en je kan het op elke hoek vinden voor 5 euro.
Probleem opgelost, slotje.
Shitquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja probeer het maar eens mooi te fotograferenZo ziet het er gewoon uit.
Bij me favo tent krijg ik een half turks brood met shoarma met 3 sauzen, en dan krijg ik er nog een lekkere beker turkse Yoghurt bij, en dat voor de prijs van 6 euro.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:43 schreef OldJeller het volgende:
Wat is prijs/kwaliteit/kwantiteit bij je "favo" tent dan, ben ik benieuwd?
De kebabcompany, aangezien men op dit forum daar altijd zo lovend over is (zie één van de eerste reacties in dit topic)?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij me favo tent krijg ik een half turks brood met shoarma met 3 sauzen, en dan krijg ik er nog een lekkere beker turkse Yoghurt bij, en dat voor de prijs van 6 euro.
Dat klinkt best goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij me favo tent krijg ik een half turks brood met shoarma met 3 sauzen, en dan krijg ik er nog een lekkere beker turkse Yoghurt bij, en dat voor de prijs van 6 euro.
Hoe dik ben je als je een half Turks brood met vlees en sla erin op krijgt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed
BIj mijn vaste Kebabzaak in Terneuzen (Dönerland) betaal ik 5.50 voor een half Turks brood stampvol döner, sla en flink wat saus
1.92m, 78kgquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoe dik ben je als je een half Turks brood met vlees en sla erin op krijgt?Turkse broden zijn huge.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:07 schreef Agiath het volgende:
Shoarma is zo 2008
[ afbeelding ]
Kapsalon
Shoarma is zo 2008
[ afbeelding ]
Kapsalon
`quote:
Dat klinkt heerlijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 05:03 schreef Szura het volgende:
[..]
`
Friet, sla, gesmolten kaas, knoflooksaus, sambal.
En je kan dan kiezen uit verschillende soorten vlees:
Döner, kipdöner, kipfilet, shoarma
Dat ik dan wel heel benieuwd was hoe klein een klein broodje shoarma was, immers deze broodjes waren niet groter als een bierfiltje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:47 schreef NoBody122 het volgende:
Welke cynische opmerking plaatste je precies, TS?
Shoarma is zo 2008
[ afbeelding ]
Kapsalon
Niets, maar heb jij ooit een stamppot zaak gezien? ik heb nog nooit stamppot uit de muur getrokken of kunnen afhalen ergens (buiten mijn mams om)quote:Op maandag 12 oktober 2009 06:28 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die perse buitenlandse kost moeten vreten
Wat is er mis met wortelenstamp of bloemkool?
Ja, Breda.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Niets, maar heb jij ooit een stamppot zaak gezien? ik heb nog nooit stamppot uit de muur getrokken of kunnen afhalen ergens (buiten mijn mams om)
Omdat buitenlands eten 100x lekkerder isquote:Op maandag 12 oktober 2009 06:28 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die perse buitenlandse kost moeten vreten
Wat is er mis met wortelenstamp of bloemkool?
Alsof "Shoarma" iets echt typisch buitenlands isquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat buitenlands eten 100x lekkerder isMensen die verknocht zijn aan Nederlands "eten"
Om de hoek bij de Albert Cuyp/gerard douplein zit Stamppotje/Ijscuypje: in de zomer ijs en in de winter kun je er verse stamppot afhalenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Niets, maar heb jij ooit een stamppot zaak gezien? ik heb nog nooit stamppot uit de muur getrokken of kunnen afhalen ergens (buiten mijn mams om)
Stampot ook zoietsquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om de hoek bij de Albert Cuyp/gerard douplein zit Stamppotje/Ijscuypje: in de zomer ijs en in de winter kun je er verse stamppot afhalen
Oke, je trol is nu leuk geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof "Shoarma" iets echt typisch buitenlands is
Is gewoon de buitenlandse verkettering van de nederlandse frituurkunst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |