ik zoek ook zo'n kleintjequote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, die van 90cm incl. lichtjes1.80m is groter dan ik, dat vond ik too much
Hij is echt heel cutequote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zoek ook zo'n kleintjeeens kijken of ze hem hier ook hebben.
True, ik heb alle kleuren!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Eyeliner van de HEMA![]()
Het kost geen drol en is een van de fijnste eyeliners.
Die is voor tijdens het koken/bakken, niet om hele sinaasappels uit te persen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:29 schreef Miriampje het volgende:
Alleen die citruspers, vraag me af of die wel zo handig is![]()
Plaatje werkt niet dus hier de link
spaghettimeter?quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die is voor tijdens het koken/bakken, niet om hele sinaasappels uit te persen.
Zag het trouwens van het weekend eerst bij DOK (kookwinkel). Stond in m'n hand met de spaghettimeter, die was 10 euro bij DOK en 7 euro bij HEMA.
Oja, ik ben HEMA fan.Vooral de kleuren en de sfeer.
Volgens mij hebben ze dat alleen maar onlinequote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand al wolletjes en breispullen gezien? Op internet adverteren ze ermee, heb het niet kunnen vinden. Ben in Wijchen, Nijmegen en Dukenburg geweest.
Jammer. Wol is nou net iets wat je even wilt voelen voordat je het koopt!quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat alleen maar online
Oh das handig! Die heb ik niet op internet zien staan...quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Voordat ik vandaag bij de HEMA was had ik ook nog nooit van een spaghettimeter gehoord
[ afbeelding ]
Daar kwam ik net ook achter toen ik het plaatje probeerde te zoeken, in de winkel ligt zo'n zelfde maar dan in het rood.quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Oh das handig! Die heb ik niet op internet zien staan...
Morgen even kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Daar kwam ik net ook achter toen ik het plaatje probeerde te zoeken, in de winkel ligt zo'n zelfde maar dan in het rood.
Hier in Dordt ligt het gewoon. Bij de naaispullen... Maar ik vind het nogal duur voor gewoon acrylquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand al wolletjes en breispullen gezien? Op internet adverteren ze ermee, heb het niet kunnen vinden. Ben in Wijchen, Nijmegen en Dukenburg geweest.
Ik in het centrum van Rotterdam.quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Twee of 3 weken geleden hadden ze zeker wol liggen. Boven, en ik dacht in het gangpad voor de kantoorartikelen (vanaf de roltrap gezien). Ik had toen alleen haaknaalden gekocht (haak al een jaar niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |