Je hebt google nog niet ontdekt?:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
weet nog steeds niet wat het is, maar het ruikt niet lekker
Collegeblokken zijn van dezelfde kwaliteit als die van de hema. Ik vind het papier niet dun, nooit geweest ook volgens mij, ik heb ze al tijden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds collegeblokken met van dat dunne papier? Zo niet, een goede reden om binnenkort weer naar de Action te gaan.
Oke, wat ik me kan herinneren scheurde bij mij de bladzijdes namelijk al los als ik ze alleen maar aanraaktequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Collegeblokken zijn van dezelfde kwaliteit als die van de hema. Ik vind het papier niet dun, nooit geweest ook volgens mij, ik heb ze al tijden.
Er zit wel verschil tussen die blanco (met zo'n lelijke papieren voorkant) en die met zo'n plastic-achtige voorkant met kleurtjes, die met kleurtjes zijn prima, maar bij die met de blanco voorkant scheurt bij mij ook altijd alles losquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, wat ik me kan herinneren scheurde bij mij de bladzijdes namelijk al los als ik ze alleen maar aanraakte. Misschien toch maar nieuwe halen bij de Action dan morgen. Tnx
waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef Dandilion het volgende:
komt een 3e Action bij in Rotterdam!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Je hebt google nog niet ontdekt?:
Small creamy-whte flowers of this delightful legendary plant from China fill the air with a rare perfume that surrounds you and penetrates deep into your heart, bringing a touch of floral mystery. The allure of tea made with Osmanthus blossoms is perfect for those times when you want something seductive yet satisfying...
Die naam wordt volgens mij in Nederland ook wel vaak gebruikt hoor. Maarre de struik wordt hier ook wel schijnhulst genoemd (wederom google trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
nee, echt?![]()
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de Nederlandse naam.
Wat HV al zegt......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
nee, echt?![]()
Ik bedoelde eigenlijk gewoon de Nederlandse naam.
Oeh ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht voor 39ct ()
Appelsap met kaneel, kan warm en koud gedronken worden. Vreeeeeeeeeeeeeemd spul
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er zit wel verschil tussen die blanco (met zo'n lelijke papieren voorkant) en die met zo'n plastic-achtige voorkant met kleurtjes, die met kleurtjes zijn prima, maar bij die met de blanco voorkant scheurt bij mij ook altijd alles los
Vreemd is dat ik ondertussen een pak op heb en eigenlijk nog niet echt een mening er over kan vormenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh ik ben wel benieuwd"Vreemd" is bij jou dat het niet lekker is?
Hebben ze meer sappen eigenlijk bij de Action?
Ah, ik had al zo'n idee dat het koud misschien het lekkerste was, ik ga kijken of ze het volgende week hebben hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vreemd is dat ik ondertussen een pak op heb en eigenlijk nog niet echt een mening er over kan vormenHet is drinkbaar, maar smaakt "vreemd"
Koud is het goed te drinken trouwens. Dan proef je appelsap en daarna een kaneel"boost". Dat is wel lekker. Maar warm is het een typisch drankje
Waar liggen die dan als ze er wel zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:51 schreef Mylene het volgende:
Die warmte kussentjes zijn zo fijn. Even in de magnetron en klaar.
Ik ben vandaag en gisteren opnieuw geweest voor een stelletje, maar ze zijn dus gewoon weer uitverkocht.
Bij mijn Action tussen de wattenstaafjes en de Gillette scheerschuim zeg maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar liggen die dan als ze er wel zijn?
ze hebben verschillende soorten. je hebt van die met een blauwe voorkant, da's redelijk dun papier, maar je hebt ze ook met een (anders) gekleurde voorkant of met een afbeelding. dat is dikker papier naar mijn idee. ik heb nu de goedkopie blauwe met dun papier gekocht (85 cent), omdat die andere er nu even niet waren, normaal heb ik altijd die andere.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds collegeblokken met van dat dunne papier? Zo niet, een goede reden om binnenkort weer naar de Action te gaan.
bij die blauwe collegeblokken heb ik wel altijd dat ze juist niet op het randje af willen scheuren, maar dat alles loskomt zegmaar als je eraan trekt, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, wat ik me kan herinneren scheurde bij mij de bladzijdes namelijk al los als ik ze alleen maar aanraakte. Misschien toch maar nieuwe halen bij de Action dan morgen. Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |