Die nieuw-te-openen-winkel-lijst is zo onbetrouwbaar als de pest. Oldenzaal heeft er nooit opgestaan tot een week voor opening ongeveer. En sommige winkels staan erop, en gaan pas over 6mnd open...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:58 schreef Yvonnetje het volgende:
Laatst stond er op Action.nl dat ze van plan waren een winkel in Den Bosch te openen, maar helaas... hij is er nog niet, en staat ook niet meer op de lijst![]()
Vandaag toch weer een Action opgezocht en voor bijna 20 euro gekocht; ik kom de winter wel door met zo'n lekkere fleecedeken (echt superzacht), douchespul, dikke hoge sokken, vogelvoer, lege kaarten, etc etc. Helaas waren er nog maar 2 paar Noose pantoffels, maat 38. Hadden goed bij mijn winterproof aankopen gepast
Zijn dat nog steeds collegeblokken met van dat dunne papier? Zo niet, een goede reden om binnenkort weer naar de Action te gaanquote:
We hebben er 2 in Arnhem, kom hier ff langsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef morgane het volgende:
Ik ben zo jaloers op iedereen! Nog steeds geen Action in Nijmegen
Hoe duur was die wc-bril? Moet een nieuwe hebben voor in ons studentenhuis dus hoe goedkoper hoe beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
De nieuwe wc-bril is binnen. Ik zit nu op een grenen bril![]()
Maar natuurlijk kon ik weer niet gewoon alleen met een wc-bril de winkel uitlopen.
Op weg naar de kassa ook maar gelijk een nieuwe thermoskan meegenomen en een ministeck spel voor in de schoen straks.
Er lagen ook gewone kunststof brillen, wit en zwart. Die waren geloof ik ¤ 7,95. Die van mij was ¤12,95, dacht ik, ik ben niet zo heel erg goed in het onthouden van prijzen. .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hoe duur was die wc-bril? Moet een nieuwe hebben voor in ons studentenhuis dus hoe goedkoper hoe beter
Oke thanks! Mooi prijsjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er lagen ook gewone kunststof brillen, wit en zwart. Die waren geloof ik ¤ 7,95. Die van mij was ¤12,95, dacht ik, ik ben niet zo heel erg goed in het onthouden van prijzen. .
Voor een studentenhuis zou ik gewoon die goedkope nemen.
Wat zijn het voor geurtjes en is de olie kleurloos?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef GimmeGore het volgende:
setje met olietjes
oeh oehquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef GimmeGore het volgende:
ze zijn nagenoeg kleurloos (alleen op een witte achtergrond zie je het verschil)
in de geuren:Sinaasappel Lavendel Jasmijn Osmanthus (geen idee wat dat is )
Vanille Appel Kaneel Roos
en dat voor 89 cent
Kleine als in de Steenstraat? Daar heb ik ze vandaan
Hier stonden ze bij de potpourri enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh oeh
waar vind je dat?
bij de kaarsen ofzo?
balen, heb niet zo heel lang geleden een dure oliebrander gekocht omdat ik ze nergens kon vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |