Heb ik blijkbaar net die twee exemplaren gehad die op maandagmorgen als eerste gemaakt zijn door een werkgever met nog een flinke kater van het weekendquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb meerder overtrekken van action en al zeker allemaal een aantal keren gewassen maar niks mee aan t handje hierik vind het prima spul voor die 9 euro
Nja ik weet dat er ook flinke B keuze van een bepaald merk daar verkocht zijn onder "action" merk. Dus qua kwaliteit verbaas ik me daar niet over.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik blijkbaar net die twee exemplaren gehad die op maandagmorgen als eerste gemaakt zijn door een werkgever met nog een flinke kater van het weekend
Ik heb vorig jaar een paar zwarte gekocht en die doen het prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef colorito het volgende:
Weet iemand of de handdoeken van goede kwaliteit zijn? En dan bedoel ik niet dat wanneer je afdroogt dat ze kletsnat zijn en dus alleen maar water opnemen maar niet drogen... ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Heb namelijk nieuwe handdoeken nodig maar die dingen zijn tegenwoordig toch aardig duur aan het worden.
Ik heb handdoeken van de Action en van de Zeeman, ik vind die van de Zeeman fijner. Die van de Action zijn dunner en drogen minder fijn af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef colorito het volgende:
Weet iemand of de handdoeken van goede kwaliteit zijn? En dan bedoel ik niet dat wanneer je afdroogt dat ze kletsnat zijn en dus alleen maar water opnemen maar niet drogen... ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Heb namelijk nieuwe handdoeken nodig maar die dingen zijn tegenwoordig toch aardig duur aan het worden.
Oh ik ga ook eens bij de hema kijken. Ga ik ze wel vergelijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een paar zwarte gekocht en die doen het prima.
Verschil met de handdoeken die ik tegelijkertijd bij de Hema heb gekocht is dat de kleur wat sneller vervaagt.
En de prijs natuurlijk.
Thanks. Heb vandaag ook bij de zeeman gekeken want ze waren in de aanbieding. Toch maar niet gedaan omdat ik aan de kwaliteit twijfelde. Van de week nog maar een keertje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb handdoeken van de Action en van de Zeeman, ik vind die van de Zeeman fijner. Die van de Action zijn dunner en drogen minder fijn af.
Ik vind dat de handdoeken wel van goede kwaliteit zijn, ze drogen wel goed af. Je moet er maar eentje halen en het proberen en kijken of het je bevalt. Ik snap wat je bedoelt met het laatste en dat is niet het geval bij de handdoeken die ik er vandaan heb gehaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef colorito het volgende:
Haha, je beenposequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Lindytje het volgende:
Sprookjes!Leuk om voor te lezen aan de kinders van vrienden, en schoen-laars-nep-ugg-achtige-dingen, heerlijk om de hond mee uit te laten!
[ afbeelding ]
En verder nog: een sudoku-boek, cremespoeling, een ovenschaal-invet-kwastje, kleurpotloden en smarties voor bij elkaar 15 euro nogwat. Ik hou van de action!
Iddquote:
Is best een leuk boek volgens mij, 21 sprookjes op 236 blzquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Ik ben nu nieuwsgierig naar het boek, heb hem vandaag niet gezien bij de boekjes, volgende keer even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |