Oke, dankjewel.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:20 schreef kanya het volgende:
[..]
Iets van ¤3.65 per uur ofzo.. weet het eigenlijk niet meer. Misschien was het ook wel ¤2.65.. haha. Maarja, dat was toen gewoon minimum met 16 jaar. Denk dat jij met 17 tussen 3 en 4 euro zit.
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef lynda het volgende:
Alkmaar krijgt er een tweede filiaal bij
Geldt ook voor Nijmegenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja godver, zijn er meerdere steden die er 2 hebben en Den Bosch heeft nogsteeds niks.![]()
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef moussy het volgende:
Die ringhorloge's die bij de 100 nieuwste dingen staan zijn heel erg scherp aan de binnenkant en aan de randen van het bandje
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoogquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot zijn ze ongeveer? Ik heb echt dunne kindervingertjes.
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mijn dochter van 10, kleine dunne kindervingertjes, zat hij goed, maar voelde ook toch wel de scherpe randjes. Bij mij zat het bandje iets uitgerekt, dat was helemaal niks, ook scherp, maar ook mn velletje tussen de schakeltjes als ik mn vinger bewoog![]()
Ferrari, heel goed
Ik zal even een foto maken van de mijne...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit? Ik kan er bij die "100 nieuwste artikelen" niks van zien nl. kleine rot plaatjes...
Mooi!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik hoorde dat ze bij de Action neppe wake-up lights hebben. Weet iemand hoe duur ze zijn en of het wat is?
Oehquote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef charlottu het volgende:
[..]
Ik zal even een foto maken van de mijne...![]()
[ afbeelding ]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ze zien liggen, weet niet hoe duur ze zijn, maar ik vond ze vooral een beetje klein lijken, vooral in vergelijking met die philips-dingen..
ze zijn 29,95quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh als iemand weet hoe duur ze zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |