Eens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Luis Vuitton isVind dat zo stuitend lelijk
Heel gaaf, maar dat zal hem wel niet worden, dan koop ik dit jaar liever een auto van mijn bonusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Al gepost door Hik, als je echt hip, happening en stylish wil zijn moet je het volgende item kopen:
[ afbeelding ]
de Henk!! (je zult alleen wel je complete kerstbonus er aan uit moeten geven)
Nog even wat meer acrobatische dingen uithalen op de beurs en ervoor zorgen dat je zowel de auto als de Henk van de bonus kan betalenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Heel gaaf, maar dat zal hem wel niet worden, dan koop ik dit jaar liever een auto van mijn bonus
Hm, ik ben altijd al geen enorme fan van trolleys en die met vier wielen doen nog minder voor me. Misschien wel als het een grotere trolley is die niet meer aan boord maar. Voor de kleinere trolleys (zoals ik gebruik) kost het je enkel weer meer ruimte voor je spullen en zo enorm handig vind ik ze niet. Bij zware koffers gaan ze wel echt gelden, dan scheelt het gewoon sjouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Niet zozeer stijlvol, maar vindt een trolley met 4 wieltjes wel super handig !
Goeie, zal ik eens naar kijken. Ik ben op zich wel fan van Paul Smith, maar zijn tassen en koffers zijn me iets te opzichtig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef Blik het volgende:
Heeft Tom Ford niet iets dandy-achtigs om mee te sjouwen
Stijlvolle reizen behoeven stijlvolle uitrustingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef Gits het volgende:
Ik dacht dat het hier over stijlvolle vakanties ging...lees ik alleen maar over koffers enzo.
Ik dacht bij stijlvol op vakantie aan hotels waar het net is alsof je thuis bent ipv in zo'n middle of the road inrichting. Maar dan niet zo overdesigned als sommige design hotels soms zijn.
Heel mooi vond ik de Victoria Hotels in Vietnam.
Ik weet niet hoe ik een link moet posten, anders had ik het wel gedaan.
Heel mooie stijlvolle hotels, wel wat prijzig maar niet onbetaalbaar.
Haha, nice! In Londen zijn er veel design hotels die ook goeie clubs en restaurants hebben, dus daar loop ik wel eens binnen. St. Martins Lane is altijd wel een mooie en het Sandersson, beide hebben hele goeie cocktails bars en zijn erg strak gedaan, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien dat dit helpt
[ afbeelding ]
Klopt, en het eten is ook niet te versmaden. Zou echter niet mijn eerste keuze zijn, in een stad als Barcelona zijn zoveel kleine, onbekende tentjes waar ik liever heen gaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef Fogel het volgende:
Hotel Arts is erg mooi! Heb daar niet zo lang geleden een congres gehad. Helaas niet daar overnacht.
Neem de kleinst mogelijke. En geef hem een naam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:52 schreef Thetallguy het volgende:
Round Ireland with a fridge uitgelezen, ben al gelijk aan het orienteren welk model koelkast ik meeneem op mijn volgende tripje.
Bedankt, het klopt. Op de site zien de foto;s van de kamers er wat merkwaardig uit. In het echt stukken beter. Er is goed over de inrichting nagedacht. het is stijlvol en alles is van goede kwaliteit maar idd geen merken oid. Past ook niet echt in Asia vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.victoriahotels-asia.com/
deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |