abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73642450
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zolang het maar geen Luis Vuitton is Vind dat zo stuitend lelijk
Eens!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73642470
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:39 schreef Blik het volgende:

[..]

Al gepost door Hik, als je echt hip, happening en stylish wil zijn moet je het volgende item kopen:

[ afbeelding ]

de Henk!! (je zult alleen wel je complete kerstbonus er aan uit moeten geven)
Heel gaaf, maar dat zal hem wel niet worden, dan koop ik dit jaar liever een auto van mijn bonus
pi_73642566
Niet zozeer stijlvol, maar vindt een trolley met 4 wieltjes wel super handig !
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:57:00 #54
45833 crew  Fogel
pi_73642714
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Heel gaaf, maar dat zal hem wel niet worden, dan koop ik dit jaar liever een auto van mijn bonus
Nog even wat meer acrobatische dingen uithalen op de beurs en ervoor zorgen dat je zowel de auto als de Henk van de bonus kan betalen

Wat dat betreft heb ik verkeerd werk, als onderzoeker is de beste bonus die ik kan krijgen ca 3500¤ per journal article (en daar kan je er niet erg veel van produceren per jaar, de "makkelijkere" conference papers zijn maar ca 400¤ waard).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_73642797
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Niet zozeer stijlvol, maar vindt een trolley met 4 wieltjes wel super handig !
Hm, ik ben altijd al geen enorme fan van trolleys en die met vier wielen doen nog minder voor me. Misschien wel als het een grotere trolley is die niet meer aan boord maar. Voor de kleinere trolleys (zoals ik gebruik) kost het je enkel weer meer ruimte voor je spullen en zo enorm handig vind ik ze niet. Bij zware koffers gaan ze wel echt gelden, dan scheelt het gewoon sjouwen.

Ik ben eigenlijk voornamelijk opzoek naar iets voor als ik privé reis en dat doe ik eigenlijk altijd zonder trolley. Bij voorkeur een simpele, kleine weekendtas en iets wat ik over de schouder mee kan nemen. Ik heb nu een oude, leren dokterstas die het goed doet en een simpel linnen tasje. Kan ik in het vliegtuig de een in het rek gooien en de ander bij me houden. Maar goed, ik heb meer van dat soort spul nodig, die kleine tas was een kwartje ofzo in Thailand en slijt hard door
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:45:52 #56
62913 Blik
The one and Only!
pi_73644349
Heeft Tom Ford niet iets dandy-achtigs om mee te sjouwen
pi_73644633
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef Blik het volgende:
Heeft Tom Ford niet iets dandy-achtigs om mee te sjouwen
Goeie, zal ik eens naar kijken. Ik ben op zich wel fan van Paul Smith, maar zijn tassen en koffers zijn me iets te opzichtig.
pi_73647583
Geinig, ik zat gisteren nog even op de website van Paul Smith, op zoek naar ... ehm ... jas-accessoires (dat is vast geen woord): handschoenen, sjaal, muts.
pi_73660536
Ik dacht dat het hier over stijlvolle vakanties ging...lees ik alleen maar over koffers enzo.

Ik dacht bij stijlvol op vakantie aan hotels waar het net is alsof je thuis bent ipv in zo'n middle of the road inrichting. Maar dan niet zo overdesigned als sommige design hotels soms zijn.

Heel mooi vond ik de Victoria Hotels in Vietnam.

Ik weet niet hoe ik een link moet posten, anders had ik het wel gedaan.
Heel mooie stijlvolle hotels, wel wat prijzig maar niet onbetaalbaar.

pi_73660574
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_73661033
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef Gits het volgende:
Ik dacht dat het hier over stijlvolle vakanties ging...lees ik alleen maar over koffers enzo.

Ik dacht bij stijlvol op vakantie aan hotels waar het net is alsof je thuis bent ipv in zo'n middle of the road inrichting. Maar dan niet zo overdesigned als sommige design hotels soms zijn.

Heel mooi vond ik de Victoria Hotels in Vietnam.

Ik weet niet hoe ik een link moet posten, anders had ik het wel gedaan.
Heel mooie stijlvolle hotels, wel wat prijzig maar niet onbetaalbaar.

Stijlvolle reizen behoeven stijlvolle uitrusting

Victoria Hotels zien er aardig uit. Indien ik de keuze heb, zal ik zeker in steden eerder kiezen voor een design hotel, ik hou er wel van als mensen een beetje moeite steken in de aankleding en modern design is een redelijke hobby van me.
pi_73661282
Misschien dat dit helpt

pi_73661412
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien dat dit helpt

[ afbeelding ]
Haha, nice! In Londen zijn er veel design hotels die ook goeie clubs en restaurants hebben, dus daar loop ik wel eens binnen. St. Martins Lane is altijd wel een mooie en het Sandersson, beide hebben hele goeie cocktails bars en zijn erg strak gedaan, vind ik zelf.
pi_73663202
Mevrouw Hempel heeft in Londen het een en ander aan designhotels opgericht. Alleen slightly boven budget.
pi_73663312
Trouwens, in Madrid slaap ik binnenkort in het Puerta America hotel. Elke verdieping is ontworpen door weer een andere architect. waaronder diverse wereldberoemde. Als het goed is slaap ik op de Norman Foster verdieping.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:19:49 #66
45833 crew  Fogel
pi_73663909
Had je niet ook eens een hotel geboekt waar je iedere nacht in een andere kamer sliep?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_73663948
Ja, dat was het Fox Hotel in Kopenhagen.
pi_73664818
Tijdje terug voor een diner naar Barcelona en daarna slapen in hotel Omm (website).

Enorm zonde (uitleg volgt). Het hotel zag er de volgende dag er mooi uit, de stijl beviel me wel en ik had een hele relaxte suite:

Maar goed. De avond zelf was leuk met een diner met kennissen in die twee sterren tent boven Hotel Arts (hotel zelf zat toen helaas vol) en daarna nog wat drankjes in een bar ergens aan het strand. Maar ik was te laat met mijn vlucht en zat daar dus met mijn tas, was nog niet ingecheckt in het hotel. Tegen de tijd dat ik daar aan kwam was het 3 uur in de morgen en was ik in een vrij vrolijke staat, om het voorzichtig uit te drukken.

Het design ging dus volledig aan me voorbij en dankzij de donkere gangen (ze hebben daar iets vreemds met het licht in de gangen, het is er heel donker) was ik het pad al snel kwijt. Aangekomen op de kamer direct in slaap, tot zeven uur in de ochtend. Toen werd ik wakker gebeld, ik was al te laat voor mijn taxi naar het vliegveld. Na een snelle douche dus welgeteld 1 minuut de kamer kunnen bekijken en vervolgens 1 minuut de lobby.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:08:52 #69
45833 crew  Fogel
pi_73666257
Hotel Arts is erg mooi! Heb daar niet zo lang geleden een congres gehad. Helaas niet daar overnacht.
pi_73666383
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef Fogel het volgende:
Hotel Arts is erg mooi! Heb daar niet zo lang geleden een congres gehad. Helaas niet daar overnacht.
Klopt, en het eten is ook niet te versmaden. Zou echter niet mijn eerste keuze zijn, in een stad als Barcelona zijn zoveel kleine, onbekende tentjes waar ik liever heen ga
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:14:12 #71
45833 crew  Fogel
pi_73666490
De lunch was overdreven luxe... maar inderdaad zeer goed te eten
pi_73691420
Round Ireland with a fridge uitgelezen, ben al gelijk aan het orienteren welk model koelkast ik meeneem op mijn volgende tripje.
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 10:28:10 #73
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_73706069
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:52 schreef Thetallguy het volgende:
Round Ireland with a fridge uitgelezen, ben al gelijk aan het orienteren welk model koelkast ik meeneem op mijn volgende tripje.
Neem de kleinst mogelijke. En geef hem een naam.

Z'n andere reisboeken zijn ook tof. Helemaal het Spelen tegen Moldaviërs.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_73706658
Die heb ik inderdaad ook in mijn collectie, vond ik ook een erg mooi verhaal om te lezen
pi_73758983
quote:
Bedankt, het klopt. Op de site zien de foto;s van de kamers er wat merkwaardig uit. In het echt stukken beter. Er is goed over de inrichting nagedacht. het is stijlvol en alles is van goede kwaliteit maar idd geen merken oid. Past ook niet echt in Asia vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')