Nee, dat valt onder 'noodzaak' als het een goed concert isquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De foto's op google zien er iig wel stijlvol uit.
Ik vlieg van Madrid voor één dag naar Barcelona voor een concert, is dat stijlvol of gewoon decadent?
(terug met de nachttrein, om nog een beetje CO2 vriendelijk te zijn...)
Dat zijn de betere inderdaad. Voor werk heb ik dat soort zaken wel eens, altijd wel welkome onderbrekingen, zeker als er een overnachting bij zit. Lekker wat uren niet bereikbaar zijn en slapen in de vliegtuigstoel...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat valt onder 'noodzaak' als het een goed concert is
's middags na het werk naar Oslo vliegen om daar te dineren om direct na het diner weer terug te vliegen, dat valt eerder onder decadent
Stijlvol is ook highly overratedquote:
OK. Van mijn weekendtas van Samsonite kreeg ik een tijdje terug ook nog de vraag of ik 'm speciaal voor de reis gekocht had. Hij is zo'n 10 jaar oud.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:56 schreef Drive-r het volgende:
Mijn eerste Tumi is nu vier jaar oud en ziet er zonder overdrijven uit alsof hij gisteren gekocht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dat zijn de betere aankopen! Ik heb de onderstaande zooi bij elkaar verzameld door de jaren heen. Met alles even blij, het is gewoon goed, degelijk spul. Heb niet voor alles de hoofdprijs betaald trouwens. Meestal weet ik wel wat ik wil en wacht ik gewoon tot zo'n shop op Heathrow weer van zijn spul af moet. De weekendtas heb ik in de VS gekocht voor minder dan 50% van de prijs hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Van mijn weekendtas van Samsonite kreeg ik een tijdje terug ook nog de vraag of ik 'm speciaal voor de reis gekocht had. Hij is zo'n 10 jaar oud.
Gebruik je ook witte handschoenen als je je trolly gebruikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Drive-r het volgende:
Hm, nu ziet iedereen dat ik een fetish heb![]()
Om iedereen gerust te stellen: ik reis nog steeds het liefste licht bepakt met een mooie, oude leren dokterstas in mijn vrije tijd. Dat ding wordt alleen wat zwaar als er documenten enzo mee moeten en ik heb geen zin om mijn rug te breken voor mijn baan.
Dat dan net weer nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruik je ook witte handschoenen als je je trolly gebruikt?
Dat zou ook wel netjes zijn. Maar dat soort luxe hebben we in ieder geval niet. Wel goeie auto's met chauffeur, dat maakt het reizen in veel landen ook net wel aangenaam. Reis zelf net zo lief met de trein als dat toevallig zo uitkomt, maar met werk lukt dat niet altijd.quote:
Dan ga ik daar eens naar op zoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef k_man het volgende:
Daarom moet je dus naar Starck kijken. Die veegt in dat programma de vloer aan met een groep jonge Engelse wannabe designers.
Dat vindt ik dan weer niet zo stijlvol...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef Fogel het volgende:
Gezondheid!
Heb je Mexicaanse/varkens/H1N1 griep?
Je kan het maar gehad hebben...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:21 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat vindt ik dan weer niet zo stijlvol...
Hier op kantoor heeft de helft het al gehad nadat een iemand er mee begon. Ik ben een weekje erg waardeloos geweest, maar nooit echt koortsig, dus ik vermoed dat ik er gewoon te gezond voor benquote:
Al gepost door Hik, als je echt hip, happening en stylish wil zijn moet je het volgende item kopen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hier op kantoor heeft de helft het al gehad nadat een iemand er mee begon. Ik ben een weekje erg waardeloos geweest, maar nooit echt koortsig, dus ik vermoed dat ik er gewoon te gezond voor ben![]()
Verder OT, wat is nou verder een beetje echt stijlvol reismateriaal? Wat moet ik als liefhebber echt aanschaffen binnenkort?
Zolang het maar geen Luis Vuitton isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Verder OT, wat is nou verder een beetje echt stijlvol reismateriaal? Wat moet ik als liefhebber echt aanschaffen binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |