Bijna jammer dat het geen rode wijn wasquote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef Hik het volgende:
Over bruiloften gesproken: ik was afgelopen weekend op die van mijn ex-vriend. Was daar overigens in de hoedanigheid van oud-bestuursgenootje, niet als ex, maar toch...
Vriendin van mij stond omstandig een verhaal te vertellen en knalde met haar hand tegen het glas witte wijn dat ik in mijn hand had. Klein plonsje wit op de sleep van de bruid die achter mij stond...![]()
Godzijdank was het wit en maar een klein plonsje, want een vol glas rode wijn van "de ex" op de jurk van de de bruid was toch een beetje moeilijk te verklaren geweest...
Welkom terugquote:
Ik ben samen met mijn rugzak en een kameleon van raffia terug gekomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welkom terug
Ben je alleen teruggekomen of heb je iemand meegenomen?
Mwwwwaaaa..quote:Op woensdag 11 november 2009 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijna jammer dat het geen rode wijn was
Meer dan tof zelfs, het was geweldig!quote:
ja, maar het is nooit meer dan de helft van "helemaal aan de andere kant", bij een rechthoekig gebouwquote:Op woensdag 11 november 2009 15:27 schreef k_man het volgende:
Oh en 'direct links om de hoek' is een subjectief begrip.
Ik heb er al wat over gepost in dit topic: Nederlandse wijken in het buitenland? maar ik zou het je afraden: het is een piepklein gehucht, met 2 straten vol kitscherige trapgevels en een levensechte molen; het is grappig om een keer te zien maar om er je huwelijksreis (al dan niet mini) te gaan vieren: nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:39 schreef flipsen het volgende:
Geweldig, ik weet waar we naar toe gaan voor onze mini-huwelijksreis! Via een topic in KAA kwam ik op http://www.holambraonline.com.br/index.asp
Sinds ik een woordje Spaans spreek kan ik het Portugees ook wel redelijk volgen gelukkig...
ayudame...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef k_man het volgende:
Du hast den schönsten Arsch der Welt.
(Mijn hotel in Madrid had de Duitse MTV op de tv)
Die is al een tijdje oud, maar blijft maar terugkomen. Hoorde 'm ook weer tijdens de roadtrip in Roemenië deze zomer. De daarbij gemaakte video is niet geschikt voor dit forumquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef k_man het volgende:
Ah, ik moet nog even de laatste anderhalve week bijlezen! Welkom terug....quote:Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Meer dan tof zelfs, het was geweldig!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens meegemaakt dat je thuis kwam en zag dat ze je tas open hadden gemaakt?
Ik maakte mijn rugzakhoes open en daar lagen allemaal dingen los in, die in het bovenste vak van mijn rugzak zaten. Dat bovenste vak van mijn rugzak heb ik zeker dichtgeritst en de dingen die los rondzwierven in mijn hoes, had ik ook nog eens in een apart tasje gedaan wat ook afgesloten was.
Heel vreemd.
Dat is wel heel bizar!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Hik het volgende:
Bij thuiskomst uit Suriname bleek mijn ondergoed uit mijn rugzak gestolen.
Dus ja, ze maken de boel wel eens open...
Ze kunnen 3 koffers openmaken in de tijd dat ze de spullen van 1 netjes terug zouden doen... denk dat dat de enige reden is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar!
Nu hebben ze bij mij een toilettasje open gemaakt waar pleisers enzo inzaten, maar ik was eigenlijk vooral verbaasd dat ze het niet netjes terug hadden gedaan. Anders was het me vast ook nooit opgevallen.
Er is overigens ook nog een Engelstalige danceversiequote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef k_man het volgende:
of Faith no More met Schutzenfestquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er is overigens ook nog een Engelstalige danceversie
Voor soortgelijke teksten, google eens naar de laatste single van Rammstein... (NSFW!)
Die Rammstein clip gaat eigenlijk nergens over...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef flipsen het volgende:
Die Rammstein clip is wel grappig ja![]()
Gaan we deze nog volkrijgen vandaag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |