Tja, je had kunnen langskomen......quote:
Dank je.quote:
Als ik weer een vakantie per auto doe, dan denk ik eerder aan een route die eindigt in de buurt van Nice / Monaco en onderweg voert langs alle hoogtepunten uit het oeuvre van Le Corbusier.quote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef k_man het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Lijkt me wel leuk hoor, maar behalve een stedentripje München zie ik zo één twee drie waar ik dan in de omgeving verder nog meer naar toe zou willen. De route België - Luxemburg - Baden Baden - Stuttgart was een mooi rondje.Bovendien heb ik het Mercedes Museum ook pas bezocht toen ik geen Mercedes meer had, dus het BMW Museum kan nu ook nog wel even wachten.
[quote]
Neurenberg (als er een race op de Norisring is, kun je op de tribunes die Hitler liet bouwen zitten), Dresden (Glaeserne Manufaktur), Leipzig (Plattenbau en DDR museum), Wolfsburg (Autostad)... Nou ja, dat is mijn plan voor een autotour volgend voorjaar.
Misschien makkelijker, maar niet zo leuk. Een deel van de lol van zo'n vakantie per auto is het toeren in de auto. En ik heb een erg leuke auto, vind ik.quote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef DutchTrain het volgende:
Ook leuk. Alhoewel het wellicht makkelijker is om voor een paar euro naar Marseille te vliegen en daar een auto te huren.
Mijn man is zwaar onder de indruk dat je gaat dansen voor een Argentijns publiek, op je bruiloft.quote:Op maandag 9 november 2009 14:29 schreef flipsen het volgende:
Salsalessen gaan redelijk, maar we oefenen te weinig (vriendin was ziek dit weekend). Tango gaan wij niet doen, maar een oom en tante van vriendin-lief gaan een demonstratie geven als het goed is
Ja, leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 14:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Tja, je had kunnen langskomen......
Ah joh, dan doet iedereen maar een jas aan. Behalve je vriendin, natuurlijk, maar die voelt die dag toch geen kouquote:Op maandag 9 november 2009 14:29 schreef flipsen het volgende:
Ik heb het ook koud! Lag vanochtend alwéér een dun laagje sneeuw in de tuinNog minder dan een maand te gaan en we willen het civiele huwelijk wel buiten houden ja?!?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:09 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Mijn man is zwaar onder de indruk dat je gaat dansen voor een Argentijns publiek, op je bruiloft.![]()
Hij zou stijf van de stress staan, zegt 'ie. (Gelukkig maar dat 'ie met een Nederlandse is getrouwd!)
(Pasjes-dyslexie...)
Er wordt dus zelfs vanuit Frankrijk met je meegeleefd.
Chéri zegt: "Nou, vanaf het toetje dan." -in de hoop dat er vanaf dan niet meer gedanst wordt!quote:Op dinsdag 10 november 2009 03:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard zijn jullie nog steeds van harte welkom he![]()
slapen ze niet in Argentinië?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef flipsen het volgende:
Lol, het dansen begint pas ná het toetje, rond een uurtje of 1 is de planning voorlopigTot in de vroege uurtjes, er wordt zelfs nog ontbijt geserveerd
Dat doen ze alleen maar zodat jij als gierige Nederlander die niet voor Prado wil betalen op zijn Nederlands erover kan klagenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef k_man het volgende:
Over bureaucratie gesproken, in Spanje snappen ze dat ook heel goed. Het Prado is tot 20:00 open en na 18:00 is het gratis. Als je je na 18:00 meldt bij de ingang mag je echter niet naar binnen. De bewaking houdt je dan tegen. Je moet namelijk eerst naar het ticket office om een kaartje te gaan halen. Het ticket office is zo ver mogelijk verwijderd van de ingang als mogelijk is binnen het gebouw van het Prado en het Prado is een groot gebouw. Bij het ticket office zit een dame met een dikke stapel kaartjes die niks anders doet dan deze kaartjes uitdelen aan de langslopende bezoekers. Er wordt geen woord gewisseld. Je loopt naar de balie, de dame reikt je een kaartje aan en je vertrekt weer. Met het bemachtigde kaartje loop je terug naar de ingang, die zo ver mogelijk van het ticket office verwijderd is als mogelijk is binnen het gebouw van het Prado en het Prado is een groot gebouw. Bij de ingang werpt de bewaking een korte, minachtende blik op je kaartje en laat je binnen.
Allejemig zeg.... Ik heb 'm net helemaal afgekeken: wat zijn die in diepe shit terechtgekomen zeg...quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef flipsen het volgende:
http://player.omroep.nl/embed/serie/743
Toch wel de meest bizarre/treurige/onmogelijke/... (kan er eigenlijk geen goed woord voor verzinnen) uitzending van "Ik vertrek". Dat dit kan in Nederland, zou Stegeman zeggen
Tof hoor, zo'n Argentijnse bruiloft!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef flipsen het volgende:
Lol, het dansen begint pas ná het toetje, rond een uurtje of 1 is de planning voorlopigTot in de vroege uurtjes, er wordt zelfs nog ontbijt geserveerd
Ik ook!quote:
Ik zie het helemaal voor me, vooral de na-sleepquote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef Hik het volgende:
Over bruiloften gesproken: ik was afgelopen weekend op die van mijn ex-vriend. Was daar overigens in de hoedanigheid van oud-bestuursgenootje, niet als ex, maar toch...
Vriendin van mij stond omstandig een verhaal te vertellen en knalde met haar hand tegen het glas witte wijn dat ik in mijn hand had. Klein plonsje wit op de sleep van de bruid die achter mij stond...![]()
Godzijdank was het wit en maar een klein plonsje, want een vol glas rode wijn van "de ex" op de jurk van de de bruid was toch een beetje moeilijk te verklaren geweest...
Omdat ik vier of vijf dagen eerder ook daar was, ook even mijn ervaring:quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef k_man het volgende:
Over bureaucratie gesproken, in Spanje snappen ze dat ook heel goed. Het Prado is tot 20:00 open en na 18:00 is het gratis. Als je je na 18:00 meldt bij de ingang mag je echter niet naar binnen. De bewaking houdt je dan tegen. Je moet namelijk eerst naar het ticket office om een kaartje te gaan halen. Het ticket office is zo ver mogelijk verwijderd van de ingang als mogelijk is binnen het gebouw van het Prado en het Prado is een groot gebouw. Bij het ticket office zit een dame met een dikke stapel kaartjes die niks anders doet dan deze kaartjes uitdelen aan de langslopende bezoekers. Er wordt geen woord gewisseld. Je loopt naar de balie, de dame reikt je een kaartje aan en je vertrekt weer. Met het bemachtigde kaartje loop je terug naar de ingang, die zo ver mogelijk van het ticket office verwijderd is als mogelijk is binnen het gebouw van het Prado en het Prado is een groot gebouw. Bij de ingang werpt de bewaking een korte, minachtende blik op je kaartje en laat je binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |