Oh, toch vervelend! Heel veel beterschap aan jullie alledrie van de Fogelfamilie!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Fogel het volgende:
Zeg flipsen, ben je nog steeds bang voor de varkensgriep? Ik heb het nu zelf en 2 van de kinderen ook (en natuurlijk de ene die in een risicogroep zit niet), het valt allemaal wel mee.
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:37 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh Bora...... je jetlag!Mijn jongste is niet noodzakelijkerwijs jonger dan die van Fogel he?
Hij is vijf
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:39 schreef flipsen het volgende:
Geweldig, ik weet waar we naar toe gaan voor onze mini-huwelijksreis! Via een topic in KAA kwam ik op http://www.holambraonline.com.br/index.asp
Sinds ik een woordje Spaans spreek kan ik het Portugees ook wel redelijk volgen gelukkig...
quote:Bebidas Típicas
A bebida nacional da Holanda é a cerveja...
Ik denk de jongste, want de afdelingsleider op de creche + een assistent hebben het ook...quote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wie van de 3 heeft het naar jouw idee mee naar huis gebracht?
Omdat er op getest is en de test een positief resultaat gaf.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:58 schreef Lemans24 het volgende:
hoe weet je überhaupt zo zeker dat het Mexicaans / H1N1 / Gripe A is? Ik vermoed dat ik het (samen met mijn medereizigers) al in de zomer heb opgelopen, maar ben daar niet zeker van. Koorts was matig, maar de droge hoest duurde wel weken.
Ja, de Franse regel daarvoor is meen ik dat in het geval dat 10% van de kinderen ziek zijn, de school dicht gaat.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:56 schreef Gaoxing het volgende:
Hier hoorde ik dat twee jaren (ik schat zo'n 150 kinders per jaar) van een internationale school zijn thuisgehouden de afgelopen dagen, omdat er een groot aantal kinderen mexicaanse griep had. De Thai schijnen daar een regel voor te hebben. 'Onze' school heeft nog maar 4 gevallen gehad (op 1400 leerlingen).
Ik vond mijn oplossing voor die reis naar Glasgow best wel origineelquote:Op zondag 8 november 2009 23:07 schreef Fogel het volgende:
flipsen, werk aan de winkel: Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
Mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef k_man het volgende:
Goed, het zou eens tijd worden: van mijn tripje in augustus heb ik nu uiteindelijk toch alle foto's uitgezocht en online gezet.;
- België: Doel
- Luxemburg
- Duitsland: Baden Baden, Zwarte Woud, Stuttgart, Düsseldorf (Meilenwerk)
Nu verder met Praag en Madrid...
Oh help... er gaan directe vluchten naar Glasgow, en nog stuur je iemand op avontuurquote:Op maandag 9 november 2009 07:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vond mijn oplossing voor die reis naar Glasgow best wel origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |