quote:
Op zaterdag 29 september 2012 09:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Met je eigen ervaring natuurlijk.

Je zou last hebben van een boze geest.. Hoe wordt dat vastgesteld?
En dan de behandeling: hoe gaat zo'n reiniging in zijn werk en wat doen ze precies?
Ik had al een hele tijd last van " rare " dingen in huis , zoals lampen die branden als ik weer thuis kom , onprettig gevoel van bekeken worden en mijn bed die indeukt alsof er iemand naast me ging liggen en nog veel meer.
Bloed irritant , dus ik mn pa verteld en die zweerde dat het te maken had met een vloek die 100+ jaar geleden over onze familie is uitgesproken en bij mijn geboorte was er geen beschermingsritueel uitgesproken en daardoor kon die vloek mij bereiken.
Ah fin , Pa dus in paniek , die heeft wat belletjes gedaan richting Afrika en men heeft daar toen een ritueel gedaan ( Maar wat precies weet ik niet) + ze hebben allerlei spullen opgestuurd , zoals een vreemde soort zeep waar ik me mee moest wassen en poeders die ik huis moest branden.
Het heeft een klein beetje geholpen want ik was er even vanaf maar het komt toch zeker 2x per jaar weer " terug"
Ondanks dat ik er zelf heel nuchter insta zou ik bijna geloven dat hetgeen wat mij al mijn hele leven " lastig valt" met die vloek te maken heeft , geen andere verklaring voor
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.