Oh nee he, niet bussen. Wacht, er staat een plusje bij. Dus TS klikken:quote::
Schiphol-Hannover Hbf-Berlin Ostbahnhof-Szczecin Glowny maandag 19 t/m zondag 25 oktober
Oorzaak
* werk aan het spoor
Reisadvies
Ga eerder op reis
* InterCity Berlijn rijdt niet tussen Schiphol en Bad Bentheim
* reizigers van/naar Schiphol, Amsterdam Zuid, Duivendrecht, Hilversum en Amersfoort reizen met binnenlandse treinen naar/van Apeldoorn en met NS Hispeed-bussen van/naar Apeldoorn naar/van Bad Bentheim
* reizigers van/naar Apeldoorn reizen met NS Hispeed-bussen tussen Apeldoorn en Bad Bentheim
* reizigers van/naar Deventer reizen met NS Hispeed-bussen tussen Deventer en Hengelo en tussen Hengelo en Bad Bentheim
* reizigers van/naar Almelo reizen met binnenlandse treinen naar/van Hengelo en stappen daar over op NS Hispeed-bussen tussen Hengelo en Bad Bentheim
* reizigers van/naar Hengelo reizen met NS Hispeed-bussen tussen Hengelo en Bad Bentheim
* ga vanaf Schiphol, Amsterdam Zuid, Duivendrecht, Hilversum, Amersfoort en Apeldoorn tenminste een half uur eerder op reis, vanaf Deventer tenminste anderhalf uur en vanaf Almelo en Hengelo tenminste een half uur
Extra reistijd
* ga eerder op reis
quote:Reisdetails: Fiets meenemen niet mogelijk
Wut.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef thaWarhead het volgende:
Het verhaal: TS koopt via internet goedkoop een retourticket Berlijn over van iemand met als plan lekker te gaan fietsen in Berlijn in de herfstvakantie.
herfstvakantie is maar 1 week he dat weet je, meeste fokkers zijn geen Contadorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef DaanA het volgende:
Met een wielrenfiets zou je nog wel geluk kunnen hebben, die kunnen uit elkaar en redelijk klein. Met een omafiets gaat het hem denk ik niet worden.
Maar met de trein gaan om te gaan fietsen is natuurlijk net zoiets als met de auto naar de fitnessclub gaan.Ga gewoon lekker op de fiets naar Berlijn!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
ga gewoon niet, berlijn is toch over-rated
Ja maar jij bent TS nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Berlijn is juist underrated.
Vooral omdat ik er gratis slaapplaatsen heb
Met de ICE kun je sowieso geen fiets meenemen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb een single speed (soort van uitgeklede wielren fiets) dus die is niet echt vervangbaar met een standaard huurfietsje. Ik reis niet met de ICE maar met de intercity, weet niet of ik een kaartje over kan boeken oid.
Nee, ik neem nooit fietsen mee.quote:
Ik ben er 4x geweest met de LoveParade maar alle 4 de keren was ik zo wasted dat ik me nieteens iets van die stad kan herrineren, het station daarintegen weet ik nog welquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
TS is al 2 keer in Berlijn geweest en heeft het er beide keren prima naar zijn zin gehad.
Mr BigShot had eigelijk je nick moeten zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit fietsen mee.
'k Zal wel gek zijn. 't OV daar is goed genoeg.
En anders heb ik 3 auto's ter beschikking daar
Mwoag.. zijn niet van mij en ik moet er lief om vragenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Mr BigShot had eigelijk je nick moeten zijn
Berlijn overrated noemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
ga gewoon niet, berlijn is toch over-rated
Ik weet echter niet of mijn kaartje dat dekt. Ga ik maar eens uitzoeken dan, bedankt. Hoop alleen dat ik dan niet 3 keer fietstoeslag moet betalen anders kan ik bijna net zo goed een taxi busje van Enschede naar Bad Bentheim laten rijden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Met de ICE kun je sowieso geen fiets meenemen.
Je kan wel bij Enschede de grens over. Vanwege de werkzaamheden kun je echter ook niet zomaar naar Enschede, dus je krijgt dan de volgende route:
Eerst ga je naar Zwolle. Dan neem je de stoptrein naar Enschede. Vanaf daar neem je de stoptrein naar Münster. Daar stap je in de IC naar Osnabrück, en vanaf Osnabrück kun je met de oorspronkelijke IC naar Berlijn.
Ingewikkelde route, maar dan kan wel de fiets mee. Voor meer informatie:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/nn
En klik dan het hokje "Fiets kan mee" aan.
Dan is het ook niet gek dat je er gratis kan slapen, dus niet meer zo mans over jouw berlijn extraatjes he!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mwoag.. zijn niet van mij en ik moet er lief om vragen
Van vriendin's moeder, van vriendin's vader en van vriendin's broer.
Er zal altijd wel eentje de auto niet nodig hebben als ik er 1 wil gebruiken
Waarom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Dan is het ook niet gek dat je er gratis kan slapen, dus niet meer zo mans over jouw berlijn extraatjes he!
Hoeft ook niet, Berlijn is in een week aan te fietsen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
herfstvakantie is maar 1 week he dat weet je, meeste fokkers zijn geen Contador
Volgens mij las ik afgelopen zaterdag in de krant dat er de komende drie jaar geen treinen tussen Zwolle en Enschede rijden wegens werkzaamheden bij Nijverdal, en dat ook daar met bussen een gat gedicht wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Met de ICE kun je sowieso geen fiets meenemen.
Je kan wel bij Enschede de grens over. Vanwege de werkzaamheden kun je echter ook niet zomaar naar Enschede, dus je krijgt dan de volgende route:
Eerst ga je naar Zwolle. Dan neem je de stoptrein naar Enschede. Vanaf daar neem je de stoptrein naar Münster. Daar stap je in de IC naar Osnabrück, en vanaf Osnabrück kun je met de oorspronkelijke IC naar Berlijn.
Ingewikkelde route, maar dan kan wel de fiets mee. Voor meer informatie:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/nn
En klik dan het hokje "Fiets kan mee" aan.
Edit: Of gewoon een fiets huren (of kopen en een week later weer verkopen) in Berlijn natuurlijk.
Die werkzaamheden beginnen pas in december.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Volgens mij las ik afgelopen zaterdag in de krant dat er de komende drie jaar geen treinen tussen Zwolle en Enschede rijden wegens werkzaamheden bij Nijverdal, en dat ook daar met bussen een gat gedicht wordt.
Ik zou er even goed naar informeren, TS.
Neem 2 vuilniszakken mee, als het niet kan trek je ter plekke je wielen eruit en doe je die in een zak, frame en losse wielen is wel toegstaan (bagage) bij een ss is dat toch zo gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb een single speed (soort van uitgeklede wielren fiets) dus die is niet echt vervangbaar met een standaard huurfietsje. Ik reis niet met de ICE maar met de intercity, weet niet of ik een kaartje over kan boeken oid.
En je moet nog terug dwaasquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:48 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Berlijn is in een week aan te fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |