En ik ben gek op leuke schoenen/sneakers...
quote:Je werkt bij EuroDisney ?
Op woensdag 24 april 2002 19:49 schreef static het volgende:
Mijn kostuums kosten allemaal ca. DM. 2000,--.
of O'Neill jas....
1e volgens mij 400 piek
2e 350 ofzo
Het waren na urenlang door de stad slenteren de enige die precies waren wat ik wilde (comfortabel en elegant tegelijkertijd) en dan heb je weinig keus.
Zelfs mijn winterjas kost nog minder.
quote:Ik had van jou verwacht dat je wel wat sterker uit de hoek zou komen.
Op woensdag 24 april 2002 19:49 schreef gelly het volgende:[..]
Je werkt bij EuroDisney ?
quote:Sorry
Op woensdag 24 april 2002 19:50 schreef static het volgende:[..]
Ik had van jou verwacht dat je wel wat sterker uit de hoek zou komen.
Valt wel mee dus...
Wel heb ik veel kleding in de prijsklasse 100-150 euro.
quote:ook zoiets
Op woensdag 24 april 2002 19:51 schreef qltel het volgende:
Een paar zwarte nikes voor F 220.--. Voor de rest interesseert kleding me eigenlijk niets en koop ik dus goedkope dingen.
quote:Ik loop in lompen
Op woensdag 24 april 2002 19:53 schreef X-Ray het volgende:
Oh me schoenen zijn ook wel duur ja, 180 euro...
Het paarse kabinet heeft me uitgekleed.
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 24-04-2002 19:54]
quote:tuuuuurlijk en broek van 200 gulden
Op woensdag 24 april 2002 19:54 schreef gelly het volgende:[..]
Ik loop in lompen
Het paarse kabinet heeft me uitgekleed.
lompen
tuuuurlijk jongen
quote:Boertje.
Op woensdag 24 april 2002 19:54 schreef gelly het volgende:[..]
Ik loop in klompen
quote:Ach, je kan voor weinig geld er nog redelijk representatief uitzien. Heb zelf een IT-baan waarbij ik naar klanten moet, en heb ik vandaag gedaan in een t-shirt waar ik een jaar of 4 geleden 5 piek voor heb neergeteld...
Op woensdag 24 april 2002 19:52 schreef Ozzi het volgende:[..]
ook zoiets
, zal mij echt nix boeien waar ik in loop
en ooit bij 538 gewonnen:
een echte Pépè-jeans! wauw, te gek, maar wel 6 maten te groot.....
...tot op de enkels....
Volgens navraag zou dat neerkomen op minstens 2500 (gulden nog, dat wel)
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 24-04-2002 20:45]
Van 'gewone' kleding is het denk ik m'n jas, rond de f250,-.
quote:"Derby" ?
Op woensdag 24 april 2002 20:39 schreef sundae het volgende:
Leren paardrijlaarzen, wel tweedehands gekocht maar nieuw zijn ze zo'n 650 gulden..
quote:Petri
Op woensdag 24 april 2002 20:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
"Derby" ?
quote:dat is idd een truc of het moet heel erg mooi zijn dan kan het me weer niets schelen.
Op woensdag 24 april 2002 20:06 schreef moralia het volgende:
Tja, duur, ik denk mn Prada schoenen van bijna FL.800,- maar daa heb ik inmiddels al 4 winters plezier van dus dan valt de prijs m.i. mee. De truuk met dit soort aankopen is natuurlijk wel dat ze niet te trendafhankelijk zijn.
Duurste winterjas van Boss 679 gulden, tijdloos en erg ligt, terwijl ie toch warm is. Zomerjassen vind ik ondingen dus daar geef ik nooit veel aan uit.
Pak tel ik niet mee, is namelijk niet een kledingstuk.
Surfkleding: Voor mij op maat gemaakt (met de hand) wintersurfpak. Had ongeveer 1300 piek moeten kosten...thank god dat ik toen nog een sponsor had
Jasje komt trouwens uit de ruitersportzaak en is eigenlijk bedoeld voor op het paard. Maar daar vind ik 'm veel te mooi voor, draag 'm dus alleen voor 'netjes' en ZEKER niet als ik naar stal ga.
* Buidelbeestje is overigens gek op de uitverkoop
De duurste zijn toch m'n schoenen, een paar Panama Jacks voor omgerekend, 125 euro. Zitten al maanden in de schoenendoos, want ik heb een paar goedkopere stappers van Nike waarvan ik me bedacht om het voor m'n werk te dragen. Maar nu draag ik ze altijd zodat die dure schoenen ongebruikt blijven. Combinatie van practisch en zuinig zijn (op die schoenen) dus
Ik geef nooit zo extreem veel uit aan een bepaalde kledingstuk, maar dat komt misschien nog wel een keer. Maar niet voor bijvoorbeeld een broek van een dure designmerk waar je honderden euros voor moet neertellen, dat vind ik belachelijk. Wel voor een mooie jas of een pak (als ik dat ooit durf te dragen).
poeh.. ik denk o.a. mijn BOSS schoenen van ¤210 en verder een broek van Armani, ¤140. Dat is ook echt het maximale hoor, maar jassen koop ik toch vaak duur, ik kan het niet laten...
quote:om het zelfs dàn nog klaar te spelen je te vergissen in de merknaam, moet je wel van ERG hoge huize komen HEIN
Op woensdag 24 april 2002 19:52 schreef fleshie het volgende:
Mijn Tommy Hilfinger jas bijna F600,- harde guldens
(of was het ZO'N hoogwaardig vervaardigd imitatieprodukt dat je er zo eventjes 600 gulden voor neerlegde)
[sub](het moest er eventjes uit, maar bij deze mijn veronschuld he!)[/sub]
quote:maar vast ook erg mooi.
Op zondag 28 april 2002 22:46 schreef LordLynx het volgende:
Halflange zwarte leren jas van Boss, 1200 gulden (de goeie ouwe tijd) is wel het duurste.
Ik vind de euro prijzen veel liever dan de guldens, maar niets is zo erg als de lire was.
verder niet echt veel
spijkerjasje van ¤120,-
en nog wat truien enzo van rond de ¤75,- tot ¤125,-
Ik draag gewoon de grote bekende merken. Zoals velen zeggen. Kakkers kleding. Dus dan weet je de prijzen ook wel
Zo ook bij mij, een zwarte lange leren jas ( ala matrix ) voor 700 Piek.
quote:Ik ook, voor 1500 piek.
Op maandag 29 april 2002 21:21 schreef Bastard het volgende:
Meeste geld word wel neer gelegd voor een jas geloof ik he?Zo ook bij mij, een zwarte lange leren jas
quote:Kreeg je er een tv bij ofzo??
Op maandag 29 april 2002 21:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik ook, voor 1500 piek.
quote:
Op maandag 29 april 2002 22:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Kreeg je er een tv bij ofzo??
quote:Tjemig, ik ben 198 cm en mn jas raakt bijna de grond. Er zal dus wel meer dan 1 koe nodig voor zijn geweest om hem te bouwen..
Op maandag 29 april 2002 22:04 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Die jas was gewoon duur, komt vaker voor bij lange leren jassen hoor
quote:Ik heb een jas van lamsleer, daar zal dan wel verschil in zitten denk ik.
Op maandag 29 april 2002 22:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Tjemig, ik ben 198 cm en mn jas raakt bijna de grond. Er zal dus wel meer dan 1 koe nodig voor zijn geweest om hem te bouwen..
Maar hij kost de helft minder!
Lijkt me trouwens enorm gaaf, een kerel van 1.98 in een leren jas tot bijna op de grond
quote:Ik geniet aanzien ja
Op maandag 29 april 2002 22:20 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik heb een jas van lamsleer, daar zal dan wel verschil in zitten denk ik.
Lijkt me trouwens enorm gaaf, een kerel van 1.98 in een leren jas tot bijna op de grond
Maar dat terzijde: mijn duurste kind is een bontjas van 6500 gulden (hoeveel euro is dat, omdat ik in Mexico ben reken ik nog steeds alles om in euro's). Die bontjas heb ik overigens niet meegenomen, om begrijpelijke redenen...
Liefs,
Helga
quote:Beeeh, wat lelijk... Mag jij Ralph zeggen?
Op zondag 28 april 2002 18:44 schreef Henk_Westbroek het volgende:
Dubbelzijdige Ralph jas van 200,- euro...
WDV
quote:
Op woensdag 24 april 2002 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Pall Mall Flight Jacket fl 1299,-
Pall Mall jas van 450 Piek.
Schoenen, 280 Piek.
Dieselbroeken, 220 Piek.
Valt mee dus.
Veruit de duurste aankoop allertijden en zeker niet gebruikelijk. Maar goed, moet ze ook aan op m'n eigen bruiloft dus bij wijze van uitzondering een keer niet op de centen gelet.
Overigens, voor de BOSS-pakkendragers, ik haal deze pakken meestal gewoon op zaterdagochtend in Duitsland bij de Boss-fabriek (bij Stuttgart). Ben je voor Euro 250,- klaar. Blijf je daarna met je vrouw/vriendin een nachtje in een hotel en je bent nog altijd goedkoper uit dan wanneer je één pak in een Nederlandse winkel koopt.
Schoenen: Fl. 330 (Timberland)
Jas: Fl. 470 (Gaastra)
Trui: Fl. 250 (Tommy Hilfiger)
Broek: Fl. 270 (Replay)
Overhemd: Fl. 220 (Ralph Lauren)
Pet: Fl 70 (Ralph Lauren)
Niet echt heel erg duur dus maar goed ik ben pas 16.
[Dit bericht is gewijzigd door kreischer2000 op 02-05-2002 19:25]
quote:En daar kan je zomaar effe langs gaan?
Op donderdag 02 mei 2002 17:07 schreef Hihat het volgende:
Vorige week schoenen gekocht: Euro 440,-Veruit de duurste aankoop allertijden en zeker niet gebruikelijk. Maar goed, moet ze ook aan op m'n eigen bruiloft dus bij wijze van uitzondering een keer niet op de centen gelet.
Overigens, voor de BOSS-pakkendragers, ik haal deze pakken meestal gewoon op zaterdagochtend in Duitsland bij de Boss-fabriek (bij Stuttgart). Ben je voor Euro 250,- klaar. Blijf je daarna met je vrouw/vriendin een nachtje in een hotel en je bent nog altijd goedkoper uit dan wanneer je één pak in een Nederlandse winkel koopt.
quote:Er werd gevraagd naar het duurste kledingstuk. Niet naar je gehele uitzet.
Op donderdag 02 mei 2002 19:22 schreef kreischer2000 het volgende:
Oke:Schoenen: Fl. 330 (Timberland)
Pet: Fl 70 (Ralph Lauren)Niet echt heel erg duur dus maar goed ik ben pas 16.
WDV
quote:dit is van ieder kledingonderdeel het duurste!
Op donderdag 02 mei 2002 20:10 schreef Tristitia_Ante het volgende:[..]
Er werd gevraagd naar het duurste kledingstuk. Niet naar je gehele uitzet.
WDV
quote:Yep. Er zit een winkel bij de fabriek. Is elke werkdag open, en op zaterdagochtend. Het stikt er meestal van de Nederlanders.
Op donderdag 02 mei 2002 20:09 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
En daar kan je zomaar effe langs gaan?
quote:Was het een lange jas en waar heb je hem gekocht?
Op zondag 05 mei 2002 18:03 schreef JollyBlaze het volgende:
leren jas van 600 guldens, had ik ook echt nodig en eerst een maand lopen zoeken voor ik deze kocht
quote:Hij is pas 16, dan is dat stoer
Op donderdag 02 mei 2002 20:10 schreef Tristitia_Ante het volgende:[..]
Er werd gevraagd naar het duurste kledingstuk. Niet naar je gehele uitzet.
WDV
maarjah als je 16 bent en je hebt dure kleren betalen vast en zeker zijn papie en mamie dat
quote:nope, ik betaal alles zelf krijg dan wel kleedgeld maar dat is ook niet al te veel!
Op zondag 05 mei 2002 22:36 schreef fabs het volgende:
mijn duurste kledingstuk is denk ik mijn jas van gaastra van 400 piek.maarjah als je 16 bent en je hebt dure kleren betalen vast en zeker zijn papie en mamie dat
quote:Zou heel goed kunnen, maar wie weet werken ze op die leeftijd wel heel hard.
Op zondag 05 mei 2002 22:36 schreef fabs het volgende:
maarjah als je 16 bent en je hebt dure kleren betalen vast en zeker zijn papie en mamie dat
leuk dat je ook je naam zonder hoofdletterschrijft, zou dat een fab-ziekte zijn?
Schoenen: 160 gulden (toen hadden we nog guldens)
Catapillar trui: 140 gulden.
quote:
Op woensdag 24 april 2002 19:49 schreef gelly het volgende:[..]
Je werkt bij EuroDisney ?
quote:Heb je de bezinekosten ook meegerekend in de prijs? En de tijd dat je onderweg bent?
Op vrijdag 03 mei 2002 10:36 schreef Hihat het volgende:[..]
Yep. Er zit een winkel bij de fabriek. Is elke werkdag open, en op zaterdagochtend. Het stikt er meestal van de Nederlanders.
Je kunt ook naar HongKong vliegen en daar een paar maatpakken laten maken. Als je die pakken in Nederland zou laten maken ben je nog meer kwijt dan dat je even langs vliegt (incl vliegticket).
In Hong-Kong of Bangkok een pak laten aanmeten kan inderdaad ook. Maar let wel op, er zijn grote kwaliteitsverschillen.
quote:Adres???
Op vrijdag 03 mei 2002 10:36 schreef Hihat het volgende:[..]
Yep. Er zit een winkel bij de fabriek. Is elke werkdag open, en op zaterdagochtend. Het stikt er meestal van de Nederlanders.
quote:Hahahahahaha, dan ben je goed genaaid
Op donderdag 09 mei 2002 00:55 schreef mjdejong het volgende:
Het duurst.. euh
m'n leren jas (half lang)
koste november 2001 NLG 1699,=
quote:Gelul, ik ben Armani-verkoper en er zijn geen overhemden van 700 gulden. Wel in de limited-lijn, maar die bestaat pas een seizoen...(zomer) en daar zat geen overhemd bij.
Op zondag 05 mei 2002 15:45 schreef SwissCom het volgende:
Mijn duurste kledingstuk (Pak niet meegerekend) is een overhemd van CHF500,- (ongeveer 700 gulden), van Armani.
Misschien heb je hem op de zwarte markt gekocht (ja uh, weet juh, in de winkel kost ie 2000,- maar jij mag hem hebben voor 700,-....)
Duurste kledingstuk: Armani Jeans 345 euro (ikzelf kreeg dan wel een goeie korting )
quote:Ik vind dit anders wel erg duur.
Het was mijn trouwjurk en ik heb er later door het bruidshuis een doopjurk van laten maken.
Die 2 zullen wel het duurste zijn... Winterjas gaat dat vast overtreffen, ben nog op zoek naar een mooie jas, Gaastra vind ik een beetje afgezaagd, hopelijk heeft RL of Hilfiger iets moois in de wintercollectie...
quote:Pff, je gaat toch niet 5x zoveel betalen alleen maar omdat er zo'n paardje/whatever op staat.
quote:Jij misschien niet, anderen dus wel.
Op zaterdag 14 september 2002 22:41 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Pff, je gaat toch niet 5x zoveel betalen alleen maar omdat er zo'n paardje/whatever op staat.
quote:2000 DM en dan nog over 'kostuums' spreken. Is meneer clown of quizmaster? Die dragen namelijk 'kostuums'. Voor burgers heet dat gewoon 'pak'.....
Op woensdag 24 april 2002 19:49 schreef static het volgende:
Mijn kostuums kosten allemaal ca. DM. 2000,--.
Explorer II
anders weet ik het niet
me hele kledingkast hangt ongeveer in dezelfde prijscatergorie
niets dat extra duur is ofzo
quote:dr zit een grote rode spin op je schoen
Op vrijdag 20 september 2002 21:38 schreef ivetje het volgende:
Paar schoenen van 100 euroDeze :
[afbeelding]
maar ik vind tenson jassen gewoon het waard om 220 euro voor te betalen.
edit:
het duurst zijn dus denk ik m'n diesel schoenen, iets van ¤ 100
Maar gisteren ben ik wezen shoppen en heb ik een mooie Diesel jeans van ¤ 110,- en een getailleerde bloes van Replay á ¤ 105,- op de kop getikt en die scoren wel hoog in m'n prijs/mooiheid verhouding lijstje.
quote:Is deze serieus of post je dit omdat je Ludo Sanders heet
Op zondag 22 september 2002 13:10 schreef Ludo_Sanders het volgende:
1 pak t.w.v. 1800 gld.
Ik zie hier en daar mensen er tussen staan die een "pak" oftewel een kostum hebben van tussen de 1000 en 3000 euro??
ehh voor dat geld heb ik 4 tot 8 mooie kwalitatief goede "maat pakken"
de meeste mensen hebben nog nooit een Armani, Boss, Valentino, Vercace. of welk ander status symbolisch pak dan ook gezien. dus op straat zullen ze echt niet gaan van. WOOOOOO kijk hem in zijn (vul merk in)
geloof me. ik verkoop "pakken" en ik weet waar ik over praat *geloof het of niet*
het is waar dat de "bekendere" merken wel kwalitatief beter zijn maar dat is misschien 10% van de totaal waarde van het pak. het is de naam die je betaald.
begrijp me niet verkeerd zelf loop ik ook het liefst in een "merk" als ik echt vies veel geld teveel had
quote:aiiiii, ben jij er zo 1.
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef Guidotje het volgende:
Ehh>>:?:?:?:?:?Ik zie hier en daar mensen er tussen staan die een "pak" oftewel een kostum hebben van tussen de 1000 en 3000 euro??
ehh voor dat geld heb ik 4 tot 8 mooie kwalitatief goede "maat pakken"
de meeste mensen hebben nog nooit een Armani, Boss, Valentino, Vercace. of welk ander status symbolisch pak dan ook gezien. dus op straat zullen ze echt niet gaan van. WOOOOOO kijk hem in zijn (vul merk in)geloof me. ik verkoop "pakken" en ik weet waar ik over praat *geloof het of niet*
het is waar dat de "bekendere" merken wel kwalitatief beter zijn maar dat is misschien 10% van de totaal waarde van het pak. het is de naam die je betaald.begrijp me niet verkeerd zelf loop ik ook het liefst in een "merk" als ik echt vies veel geld teveel had
Als ik merkspullen koop wil ik alleen dat de kenner het kan zien.
Waarom koop je een titanium horloge van 7000 euro, waarom koop je een merk maatpak van 4000 euro... Omdat mensen die er verstand van hebben zien wat het is. Waarom zou je er ene hol om geven wat de leek ervan vind.
Dat soort mensen kopen van die skooierige Replayshirtjes met een gigantische R erop. Daar hebben ze er dan 1 à 2 van en die trekken ze te en pas en te onpas aan om maar te laten zien dat ze ook merk spullen hebben.
Dat soort mensen zouden die winkels naar mijn mening niet eens inmogen, daar ik op!
quote:Geen kledingstuk ter wereld is mij dát bedrag waard.
Op zondag 22 september 2002 13:13 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Maatkostuum.. Euro 2100.. is wel het geld waard...
quote:Waarom geen "ene hol om geven wat de leek ervan vind" en wel wat de "kenner" ervan vindt? Het zegt allebei niets. Mensen (kenner of leek) zijn niet meer of minder waard dan een ander. Merken zijn slechts namen.
Op maandag 26 januari 2004 20:21 schreef GWD het volgende:[..]
aiiiii, ben jij er zo 1.
Als ik merkspullen koop wil ik alleen dat de kenner het kan zien.
Waarom koop je een titanium horloge van 7000 euro, waarom koop je een merk maatpak van 4000 euro... Omdat mensen die er verstand van hebben zien wat het is. Waarom zou je er ene hol om geven wat de leek ervan vind.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:38 schreef ivetje het volgende:
poeh...denk schoenen van 99 euro. Wat ik nu aan heb kostte : Broek 25 euro (samen met andere broek, 2 voor 50 euro van overzeas), shirtje 11,95 bij sting, vestje 29,95 Soho V&D, en schoenen waren 80 euro bij Britain...Vans.
Het gaat toch niet om hoe duur je kleding is...maar of je het zelf leuk vind. Ik draag gewoon kleding die leuk is, maar niet al te duur. Daarnaast koop ik vaak genoeg kleding die wel wat duurder is, maar dan voornamelijk mijn broeken. Shirtjes zijn gewoon niet zo duur als je op de goede plekken zoekt hoor...en ja, ik schaam e er niet voor dat ik bij de koopjes kijk en bij openingsaanbiedingen (zoals die broek van britain...winkel ging toen net open en je kreeg nog eens 10% korting). Tja, zulke koopjes laat ik gewoon niet liggen...dat ik rook heeft daar vrij weinig mee te maken, aangezien ik zeker 3 a 4 maanden met 1 slof doequote:Tja als je rookt heb je niet zoveel geld voor andere dingen he
quote:Op maandag 26 januari 2004 21:35 schreef SjaakieV het volgende:
¤ 6.500,- voor een pak.
Duurste ooit gekocht was voor mijn vriendin. Een jas. ca. ¤ 9.500,-
Mijn Grensons van 14.99 USD @ Ebay.com zijn ook heel mooi!quote:Op vrijdag 20 september 2002 23:26 schreef Genzym het volgende:
140 euro voor schoenen is niet eens zo duur hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:08 schreef Speth het volgende:
Schoenen zijn altijd duurder... mijn timberlands waren iets van 140 e, maar weet ik niet meer precies eigenlijk...
Polo's tot 100 e
P.I.M.Pquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef X-Phantom-X het volgende:
¤36.900 voor mijn auto. Die heb ik vaker om me heen dan mijn jas van ¤500
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
140 euro voor schoenen is niet eens zo duur hoor
Als het een bekend merk is gewoon terug gaan. En nieuwe eisen. Werkt altijdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:39 schreef Together-Alone het volgende:
Zwarte leren laarzen: 220 euro. Zolen waren wel binnen no time eraf gesleten..
Was geen bekend merk. Maar ben bij de schoenmaker geweest, en met die zooltjes die hij erop heeft gezet doe ik nu al een hele tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het een bekend merk is gewoon terug gaan. En nieuwe eisen. Werkt altijd
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:24 schreef Auticia het volgende:
Een van mijn brillen, 400 euro.
haha, lol. Even sparen omdat ik aan de Abercrombie inkoopactie heb meegedaan en een wat puma's via ebay hebt gekocht. Maar vrees niet, ik kreeg een brief van de belasting waarop staat dat ik 868 euro terugkrijg, dus binnen enkele dagen zal ik wat meer geld weer hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:49 schreef MartinusMagnus het volgende:
BTW, Chillmeister, hoe staat het met je Oakley Dartboard?
Geweldig!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef X-Phantom-X het volgende:
¤36.900 voor mijn auto. Die heb ik vaker om me heen dan mijn jas van ¤500
OMGquote:Op zaterdag 26 juni 2004 04:03 schreef Frasier het volgende:
Een paar schoenen van 1200 euro.
Dat was een garpjequote:Op zaterdag 26 juni 2004 04:04 schreef Untitled het volgende:
[..]
OMG![]()
Wat voor schoenen zijn dat dan wel niet?
Tja het is al laat hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 04:07 schreef Untitled het volgende:
[..]
Humor
en jij draagt als man zulke schoenen met hakkenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 05:24 schreef STFU het volgende:
in combinatie met bovenstaande zilveren schoentjes draag ik een lange leren jas met bont overtrek.
En ik moet je zeggen dat is echt het kroonstuk uit mijn kast:
[afbeelding]
deze was 544 euro op de vlooienmarkt, het was alleen jammer dat de pootjes van de zeehond ernog aanzaten, die waren ze vergeten eraf te halen, maar ach... uitgedroogde zeehonden pootjes op je kraag heeft wel wat...
Dit soort schoenen noemen wij dus bordeelsluipersquote:Op zaterdag 26 juni 2004 05:14 schreef STFU het volgende:
mijn schoenen waren 749,99 euro, speciaal laten overvliegen vanuit casablanca:
[afbeelding]
Dit zijn echter alles behalve bordeelsluipers. Een bordeelsluiper is van oorsprong de desert boot van Clarks.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:20 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dit soort schoenen noemen wij dus bordeelsluipers(ps, dit is niet positief)
Ik zeg toch dat WIJ dit soort schoenen zo noemen, niet dat JIJ ze zo noemtquote:Op zondag 27 juni 2004 16:34 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Dit zijn echter alles behalve bordeelsluipers. Een bordeelsluiper is van oorsprong de desert boot van Clarks.
Dat is dan 729,99 euro teveel. (mits echt leder en alu-folie niet meegerekend)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 05:14 schreef STFU het volgende:
mijn schoenen waren 749,99 euro, speciaal laten overvliegen vanuit casablanca:
[afbeelding]
Mooie schoentjes, Mad-Eleine!quote:Op zondag 27 juni 2004 17:07 schreef Mad-Eleine het volgende:
[pochverhaal]
[/pochverhaal]
Heheheh... Dat klinkt een beetje dubbelzinnig zo...quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooie schoentjes, Mad-Eleine!
Kan me voorstellen dat je bang bent ze te beschadigen, maar je moet natuurlijk ook wel lol van je aankopen kunnen hebben... ook buiten de slaapkamer.
Ik heb een trui van Bob Rossquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef gfo het volgende:
broek van roberto cavelli a 279 euro :s
Dan loop je dus op verboden laarzen, want dingen van pythonleer mogen hier niet ingevoerd worden. Ben je nog niet opgespoord??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:22 schreef SEX het volgende:
Mijn Gucci laarzen vervaardigd uit pythonslangen leer. 950 Euro.
[afbeelding]
Ik ken een mannetje bij de douane dus ik had vrijwel geen probleem om ze te importeren.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:27 schreef brampie het volgende:
Dan loop je dus op verboden laarzen, want dingen van pythonleer mogen hier niet ingevoerd worden. Ben je nog niet opgespoord??
MIjn duurste kledingstuk: een Evisu jeans van F. 350,--, gekocht in 1999 (dus de echte en niet de nepperds die je nu overal ziet).
Een kamerjas? Of durf je je daar daadwerkelijk mee op straat te vertonen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:02 schreef rickywilliams het volgende:
deze jas heb ikbesteld via internet (die kerel ben ik dus niet he
) 350 dollar ongeveer (incl verzenden)
kamerjas duh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kamerjas? Of durf je je daar daadwerkelijk mee op straat te vertonen?
Pimp to the max...
En op straat word je niet nagestaard als je deze jas draagt? Of lopen mensen over je heen omdat ze denken dat je een zebrapad bent?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef rickywilliams het volgende:
kamerjas duh!! je moet het gezicht van de postbode eens zien als ik wel eens in die jas pakketjes aanneem
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |